רשימה שחורה? פערים של עשרות אחוזים במחיר הטחינה חברת אחוה: "אנחנו גאים בפעילות העסקית שלנו ובמדיניות המחירים שלנו כבר עשרות שנים"

רשימה שחורה? פערים של עשרות אחוזים במחיר הטחינה חברת אחוה: "אנחנו גאים בפעילות העסקית שלנו ובמדיניות המחירים שלנו כבר עשרות שנים"
צילום: דרור קליש

דו"ח סטורנקסט שבדק את המחיר הממוצע לצרכן של טחינה גולמית לשנת 2023, קבע כי טחינה אחוה היא הזולה ביותר על המדף בפער של עשרות אחוזים

• יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה: "אחוה הינה הוכחה חייה כי ניתן להילחם ביוקר המחייה בישראל, במגוון מוצרים רחב ולאורך עשרות שנים. אנו מהווים פתרון לעניין ולא הבעיה"

לאחר שענתה לשר הכלכלה במכתב תשובה והסבירה כי עליית המחיר שביצעה לטחינה בראשית החודש נעשה בלית ברירה עקב עלייה חדה במחיר השומשום, הרכיב היחידי בטחינה, וההובלה הימית, מפרסמת היום חברת "אחוה" דו"ח של חברת סטורנקסט, אשר בדק את נתח השוק הכספי והכמותי, בתוספת המחיר הממוצע לצרכן בשוק הטחינה הגולמית בישראל. מתוך הדו"ח עולה כי, חברת "אחוה" הנה היצרן המוביל את הקטגוריה עם נתח שוק כמותי של 33.1%, אך בעיקר, שהמחיר הזול ביותר של טחינה גולמית בממוצע לשנת 2023, הוא של אחוה, ובפער על עשרות אחוזים לעומת טחינות מתחרות.
לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, הלכה למעשה, במוצרים אותם אחוה מייצרת – אין יוקר מחייה בישראל. "הן המחיר הממוצע לצרכן והן הפער המשמעותי בין נתח השוק הכמותי לכספי, מעידים כי אחוה הינו מותג פרו-צרכני מובהק ובולט וכך אנו מתנהלים שנים רבות. פער המחיר בין המותג המוביל "אחוה" למותג השני בקטגוריה, עולה על 20%!. אין דוגמאות רבות למותג מוביל שהוא גם המותג הזול בקטגוריה. בכל מגוון מוצרי המפעל, מטחינה גולמית, חלוה לסוגיה, מוצרי מאפה, סירופ לשתייה וממרחים מבוססי טחינה, אחוה מציע לצרכן בעקביות ובהתמדה, תמורה הולמת לכספו ומהווה דוגמא כי מוצרי מזון איכותיים יכולים להימכר בישראל במחיר משתלם לצרכן, גם בהשוואה למדינות העולם". לדבריו, אם וכאשר מחיר השומשום ירד, מדיניותנו העסקית היא להוריד בהתאם את מחיר המוצר לצרכן. כך נהגנו תמיד וכך ננהג גם בעתיד.

צילום: יעל האן
צילום: אחדות

 

מאמרים נוספים
חדש מד"ר פישר: אפקטיב קר פדיסול קרמים לכף הרגל לעור יבש במיוחד
פורמולה מתקדמת ועשירה במיוחד ממעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר:...
הטרנד שכבש את עולם האופנה
המותג סקצ'רס משיק: קולקציית טניס לטוטאל לוק המושלם טרנד הטניס...
מה ינעלו הקטנטנים העונה? את כל הטרנדים המככבים בארון של הגדולים ואף יותר!
הצצה ראשונה לקולקציית קיץ 24 של רשת גלי לילדים המציעה...
הולכים לטייל: סנדלים יעודיות לטיולים מבית CAPRICE
מותג נעלי הנוחות עטור הפרסים הגרמני CAPRICE הבלעדי לרשת הלב...
חברת "אחוה" משיקה - ממרח חלוה ללא תוספת סוכר
סדרת הממרחים המתוקים של אחוה כוללת ממרח חלוה, ממרח טחינה...
חבילת ספיישל על האש ליום העצמאות!
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
סנדל או נעל?
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בהנעלת נוחות לנשים ולגברים ומייבאת...
תורמים לעוטף: רשת קניוני עופר במהלך גיוס תרומות לטובת קהילת יישובי העוטף במסגרת הפעילות: רוכשים חולצת טי שרט עוטף otef 🖤 אופנתית ב 30 ₪ בלבד וקניוני עופר יכפילו את סכום התרומה
לרגל יום העצמאות ה 76 של מדינת ישראל, קניוני עופר...
לעצמאות: מצית זיפו פטריוטי
מותג המצתים האמריקאי ZIPPO המתמחה במציתים איכותיים ומעוצבים בשלל דוגמאות...
רשת H&O משיקה את קולקציית קיץ 2024 לילדים
רשת H&O משיקה את קולקציית קיץ 2024 לילדים, של מותגי...
דילוג לתוכן