רשת H&O משיקה את קולקציית קיץ 2024 לילדים

רשת H&O משיקה את קולקציית קיץ 2024 לילדים
צילום: תומר לופסקו

רשת H&O משיקה את קולקציית קיץ 2024 לילדים, של מותגי הבית EXPO, ו- -I LOVE TAGבמגוון עשיר של בדים איכותיים ובצבעוניות עדכנית ושמחה. הקבוצות מתחלקות לטרנדים עכשוויים ומגיעות בטווח מידות גיל: 3-14 לבנים ולבנות.

קולקציית קיץ 2024 – H&O בנים – במותג הבית EXPO :

THE STREET IS ON – קבוצת סטריט במראה אורבני חגיגי בגווני שחור, לבן עם נגיעות ניאון בדפוסים, ופריטים המשקפים את תרבות הסקייטרים, עם דפוסים בנושאי סקטבורד, אופנועים, גיימינג, דמויות ועוד.
בקולקציה ניתן למצוא חולצות אריג לבנות עם דפוסים, חולצות לייקרה עם דפוסי תמונה בטכניקות חדישות וג'ינסים אפורים וכחולים עם שרשראות במגוון שטיפות וגזרות בשילוב מכנסי קרגו ארוכים. כמו כן, ניתן למצוא מכנסיים במראה ספורטיבי מבדי "פרנץ טרי" מעוצבים עם כיסי רוכסן דקורטיביים, חתכים , דפוסים שמחזירים אור בחושך, דפוסי מובלטים, שילובי רשת עוד. כל אלו מוסיפים לקולקציה ניחוח אופנתי עכשווי המושפע מאופנת הסטריט הפופולארית מאוד בעולם האופנה.

SUMMER BREEZE – עם קולקציית הקיץ לבנים של EXPO בא להפליג אל הים הגדול. קולקציה המשלבת פרטי לבוש אלגנטיים וחגיגיים בהשראת עולם הים ומראה הנאוטיקה בצבעוניות כחול – לבן – אדום ואופנת חוף קיצית השואבת השראה מהשמיים הכחולים וצבעי החוף הצהבהבים. בקבוצה מגוון רחב של חולצות אריג חגיגיות ,בדי כותנה איכותיים עם טקסטורות שונות ודפוסים במגע נעים ורך. בין היתר ניתן למצוא גם חולצות וג'קט ג'ינס ומגוון של חולצות פולו וחולצות טי עם דפוסים, חולצות וגופיות עם דפוסי טאי דאי, דקלים, דפוסי גלישה, ומגוון סממני חוף וים.

DESERT VIBES – קולקציה בהשראת המדבר. הקולקציה משלבת פרטי לבוש אלגנטיים וחגיגיים בצבעי שחור, לבן, בג' וקאמל עם חולצות מכופתרות במראה פשתן עם דפוסי אול אובר, חולצות לייקרה, חולצות טי שירט חגיגיות עם דפוסים בטכניקות שונות לצד חולצות אריג וכותנה בצבעי בג', קאמל, כתום ואפור עם דפוסים בנושא מדבר, טיולים , נמרים וגולגולות. בקולקציה ניתן למצוא מכנסי קרגו, קמופלאג', אריג ומכנסים בצבע בז, גווני ירוק זית ועוד

DUNK THE BALL – עולם הספורט אהוב מאוד אצל ילדים ולכן הקולקציה הספורטיבית של EXPO לילדים מציעה מגוון גופיות וטי-שירט בדפוסים ספורטיביים עם דפוסי ספורט, דפוסי קולג' עם דפוסים של חיות בשילוב עולם משחקי הספורט של כדורגל וכדורסל. בקולקציה ניתן למצוא מגוון מכנסי פוטר ופרנץ טרי להשלמת המראה הספורטיבי.

SWIM&SUN – קולקציית בגדי הים של EXPO לילדים כוללת מגוון בגדי ים מבדים איכותיים המגנים מפני קרינת השמש. ניתן למצוא בשלל הדפסים וצבעים.

חליפות גן – מבחר רחב במיוחד של חליפות חולצה ומכנסיים, בבד רך וכותנתי לגן ולשעות הפנאי. חליפות ממותגות עם מגוון מותגים הכי מבוקשים: בטמן, סופרמן, סמי הכבאי, כוח פי גיי, בוב ספוג, סוניק, פארק היורה, טום וג'רי וומבחר פיג'מות ממותגות עם מותגים פופולארים בינהם: סוניק, מפרץ הרפתקאות וליגת הצדק.

קולקציית קיץ 2024 – H&O בנות – במותג הבית I LOVE TAG:

HOLIDAY SEASON -הקולקציה החגיגית של I LOVE TAG מאופיינת בשלל פריטים למגוון רחב של אירועים, החל מחתונות, שמחות, חגים ומפגשים משפחתיים . הקולקציה כוללת פריטים היכולים להילבש כסט מכנס וחולצה תואמים למראה אחיד ונקי בניהם חולצות עם רקמה וקרושה, שמלה מבד טטרה קליל. בגדי חג בצבעים– קאמל, בז, חול ושמנת. הפריטים במראה נינוח המעוטר באבנים ורקמות. חולצות ומכנסיים בגזרות חדשות וייחודיות, מכנס קרגו עם כיסים מבד מצנח רך, אוברול מבד פליסה, ג'קט ג'ינס עם אבנים ומכנס מתרחב מבד זהה.

HAPPY SUNLIGHT – הג'ינס הוא הבד המושלם לעונה הנוכחית, ותמיד נכון. בקולקציית הקיץ של I LOVE TAG הוא משולב במספר סגנונות אופנתיים – החל מחולצת פרנז'ים, חולצות בייסיק וחולצות חגיגיות, מגוון מכנסי ג'ינסים המגיעים עם גומי במותן, עם כפתורים, גזרת דגמ"ח, חצאיות מכנס, חולצות ועד שמלות חגיגיות המתאימות לכל אירוע ולכל חג.

BLACK AND WHITE- צבעי השחור והלבן, האופנתיים והטרנדיים, תוספים גם הם חלק נכבד בקולקציית הקיץ של I LOVE TAG ובאים לידי ביטוי במספר סגנונות: הקולקציה החגיגית הכוללת כוללת אוברול פליסה, שמלה מבד מבריק נשפך חגיגית וסט של מכנס וחולצה מאותו הבד היכולים להילבש ביחד. קולקציית ה"קולג'" – קולקציה קלילה ובעיצוב נקי, המכילה טישרטים עם דפוס גרפי, טייצים, מכנס מתרחב, וחצאית עם מכנס מתחת. וקולקציית הגרפיטי, קולקציה אשר פותחה בהשראת ציורי גרפיטי בשילוב עם דפוסי מנגה עם דפוסים צבעוניים ודפוסי טיי דיי

PASTEL FUN – קולקציה צבעונית וכיפית, המשלבת צבעי גלידה ודפוס טיי דיי צבעוני. הקבוצה מורכבת מטישרטים צבעוניים, שורטים וטייצים וניתן לשלב בין הפריטים ובין הצבעוניות. עוד ניתן למצוא בקולקציה שמלות חגיגיות בגווני פסטל-ורוד בהיר סגול ולבן. שמלות מיוחדות שלכל אחת תוספת מיוחדת משלה. שמלת פרפרים חגיגית, שמלות בתוספת תיק קטן, שמלת טול קומות ושמלות עם טול צבעוני ועדין.

It's BARBIE time – טרנד ברבי שתף את העולם וממשיך להיות פופולארי בקרב ילדות ישראל והעולם, בקולקציית ברבי של I LOVE TAG מגוון טישרטים, טייצים קצרים, מכנסי אריג קצרים, אוברול ורוד, שמלת טול עם דפוסים, שמלות גן ועוד , הכל על טהרת צבעי הורוד והלבן.

מחירים:
חולצות טי שרט- החל מ 29.90 ₪
מכנסיים וג'ינסים ארוכים- 89.90 ₪
מכנסיים פראנץ טרי קצרים- החל מ 29.90 ₪
ברמודות אריג – 69.90 ₪
ברמודה ג'ינס- החל מ 69.90 ₪
גופיות- החל מ החל מ – 39.90 ₪
חולצות אריג מכופתרות- החל מ 69.90 ₪
חליפות גן- החל מ 49.90 ₪
טייצים החל מ- 29.90 ₪

צילום: תומר לופסקו
צילום: תומר לופסקו
צילום: טל טרי
צילום: טל טרי
צילום: תומר לופסקו
מאמרים נוספים
ספה מיטה
ספת מיטה היא חלופה אידיאלית לאירוח אורחים כאשר חסר לכם...
עונת הקמפינג כבר פה: מהם המגמות הבולטות? וכיצד אפשר לעשות קמפינג גם במטבח?
הדרישה המתגברת לציוד מחנאות מעוררת את התחרות ומביאה גל של...
העיצוב האחרון: הקולקציה האחרונה של רוברטו קוואלי, מעצב העל, נחתה בישראל
רוברטו קוואלי, המעצב האיטלקי בעל הקו הייחודי, שהותיר אחריו מורשת...
וויסקי חדש בחברת הכרם!
ויסקי קאטי סארק – בלנדד ויסקי סקוטי הכרם שמחה להודיע כי...
מותג הספורט והלייף סטייל SKECHERS יוצא במבצע על קולקציית הקיץ החדשה: 50% הנחה על הפריט השני
מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס במבצע על קולקציית הקיץ החדשה...
בקיץ הזה תנעלי לבן: רשת נעלי SCOOP משיקה קולקציית נעלים ב – 50 גוונים של לבן
כמדי שנה, לקראת חג השבועות, הפריטים הלבנים ברשתות האופנה הם...
מוכנים לעל האש: פלנצ'ת בשרים מבית סולתם
המותג סולתם המתמחה במוצרי בישול ואפייה, מתכונן ליום הולדתה של...
הטרנד שכבש את עולם האופנה
המותג סקצ'רס משיק: קולקציית טניס לטוטאל לוק המושלם טרנד הטניס...
מה ינעלו הקטנטנים העונה? את כל הטרנדים המככבים בארון של הגדולים ואף יותר!
הצצה ראשונה לקולקציית קיץ 24 של רשת גלי לילדים המציעה...
הולכים לטייל: סנדלים יעודיות לטיולים מבית CAPRICE
מותג נעלי הנוחות עטור הפרסים הגרמני CAPRICE הבלעדי לרשת הלב...
דילוג לתוכן