חברת "אחוה" משיקה – ממרח חלוה ללא תוספת סוכר

חברת "אחוה" משיקה –  ממרח חלוה ללא תוספת סוכר
צילום יעל האן

סדרת הממרחים המתוקים של אחוה כוללת ממרח חלוה, ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן וממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר, מבוססי טחינה גולמית ומהווים מקור טוב לסידן, ברזל וסיבים תזונתיים • לסדרה מצטרף ממרח חלוה ללא תוספת סוכר המכיל 100% חלוה ומשמש כמקור טוב לסיבים ולברזל.
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה לרגל פסח ממרח חדש בסדרת הממרחים המתוקים, מבוססי טחינה גולמית: ממרח חלוה ללא תוספת סוכר. הממרח החדש מכיל 100% חלוה וסוכרים רב כוהליים, בטעם עשיר ונפלא של חלוה מתוקה ומתאים לשימוש כממרח מתוק לכריכים, עוגות ועוגיות.
סדרת ממרחי הטחינה המתוקים של אחוה כוללת ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן, ממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר וממרח חלוה. הממרחים בכשרות מהדרין והם נהדרים לשימוש כממרח מתוק וכן לאפייה של עוגות ועוגיות. חלק מממרחי הטחינה משמשים כמקור טוב לסיבים, חלק לברזל והם לא מכילים חומרים מהחי ומתאימים לטבעונים. כל הממרחים מכילים לפחות 44% טחינה גולמית (חלקם 65% ומשומשום מלא) והם בעלי ערכים תזונתיים גבוהים ביחס לממרחי שוקולד.
בהתייחסותה לממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר, מסבירה יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, כי לא פעם מכילים ממרחי השוקולד כמות מאד גבוהה של סוכר, שומן ומרכיבי מזון לא איכותיים. הממרח מכיל 51% טחינה משומשום מלא, ערכים גבוהים של סידן (460 מ"ג ב-100 גרם), כמות גבוהה של סיבים תזונתיים (10 גרם ל-100 גרם) והוא דל בנתרן (41 מ"ג ל-100 גרם). לדבריה, מדובר במוצר המאפשר לציבור הרחב ליהנות מממרח שוקולד ללא תוספת סוכר ועם ערכים תזונתיים גבוהים.
כל הממרחים כשרים לפסח בהשגחת בד"ץ בית יוסף. מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 – 14 ₪ לאריזת 400 גרם. להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

צילום יעל האן
מאמרים נוספים
עונת הקמפינג כבר פה: מהם המגמות הבולטות? וכיצד אפשר לעשות קמפינג גם במטבח?
הדרישה המתגברת לציוד מחנאות מעוררת את התחרות ומביאה גל של...
מוכנים לעל האש: פלנצ'ת בשרים מבית סולתם
המותג סולתם המתמחה במוצרי בישול ואפייה, מתכונן ליום הולדתה של...
חברת "אחוה" משיקה - ממרח חלוה ללא תוספת סוכר
סדרת הממרחים המתוקים של אחוה כוללת ממרח חלוה, ממרח טחינה...
חבילת ספיישל על האש ליום העצמאות!
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
על רקע גל עליות מחירי המזון שלאחר הפסח חברת אחוה בפנייה לשר הכלכלה: "הוצא אותנו מהרשימה השחורה – אנו המותג הזול על המדף"
החברה טוענת כי שיעור ההנחה שהיא מעניקה לטחינה גבוה יותר...
המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה: אטריות שעועית
עם "תווית נקייה", ויגן פרנדלי וכשרות לפסח ובאריזה המכילה 6 "עוגות"...
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
פערי המחיר והטעם מנצחים: מותג החלוה של חברת "אחוה" חוצה לראשונה את רף ה-70% בנתח השוק
החלוה הוותיקה מתחזקת על המדפים ומגדילה את הפער בינה למתחרים,...
חרבות וצ'ייסרים: מה צריך כדי ליהנות בפורים עד דלא ידע?
אם הינו צריכים לתאר את פורים במילה אחת היינו בוחרים...
דילוג לתוכן