עיצוב הבית לא חייב להיות סיפור יקר

עיצוב הבית לא חייב להיות סיפור יקר
קרדיט - pixabay

בית מעוצב הוא בית שכיף לגור בו ושכיף לארח בו. בית מעוצב גם כיף לנקות ולשמור על הסדר שבו, עם זאת, רוב האנשים מתקשים לעצב את הבית בגלל המחשבה שמדובר בעסק יקר מאוד שיביא עמו הוצאות גדולות. במאמר הבא אנו רוצים לשנות לכם את הנחת היסוד הזו ולעזור לכם להבין איך תוכלו לעצב את הבית במינימום עלות.

איך מתחילים?

במקרה של עיצוב הבית, לא חייבים לטרוף את העולם ולבצע עיצוב לכל הבית בבת אחת. אפשר לקחת את נושא העיצוב כתהליך ייחודי שאתם עושים עבור הבית שלכם ועבורכם. אז איך מתחילים? עושים רשימה של כל החללים והחדרים יש בבית, כולל החלל בסלון ומדרגים את החלל שהכי חשוב לכם לעצב כעת ואת החלל האחרון שתעצבו.

שלב מספר 2 – סדר וארגון

לאחר שהגדרתם לכם את החלל הראשון לעיצוב, כעת, עשו בו סדר וארגון. בדקו אילו פריטים אתם שומרים ומאילו פריטים אתם הולכים להיפרד. כמובן שאם רכשתם לא מזמן רהיטי מעצבים שאתם אוהבים, אותם יש לשמור ולחשוב על עיצוב שיתאים להם. תתפלאו לשמוע, אך כשעושים סדר וארגון בחלל או חדר מסוים, הרבה יותר קל לראות מה יש לכם ומה חסר ולדמיין איך נרצה שיראה העיצוב החדש. מעבר לכך, פריטים שכן תחליטו להשאיר, יחסכו לכם כסף רב שיכול להיות שהייתם מוציאים כך סתם. כמו כן, אם יש לכם פריטים שאתם רוצים למכור, תוכלו ליצור לעצמכם כסף נזיל מהמכירה שבו תשתמשו עבור העיצוב החדש.

שלב מספר 3 – השראה, סקיצות ורשימות

השלב השלישי הוא השלב החשוב ביותר בדרך לעיצוב מנצח, פונקציונאלי שאתם אוהבים. זה הזמן להתחיל לקבל השראה מהאינטרנט או מפינטרסט ולהבין את סגנון העיצוב שאתם מעוניינים בו. זהו גם הזמן להגדיר את הפונקציונאליות של החדר ולהבין מה השימוש העיקרי שלו.

לאחר שביצעתם את שני הדברים האלו, זה הזמן ליצור לעצמכם רשימה של דברים שיש לרכוש וליצור סקיצות של החלל עם הדוגמא של איך שתרצו שהוא יראה. אפשר לעשות זאת בעזרת דף ועיפרון או בעזרת אפליקציות שעוזרות בכך.

שלב 4 – מדידות והשוואת מחירים

לפני שאתם יוצאים לרכוש פריטים מעוצבים, בצעו מדידות בחלל החדר ובצעו השוואת מחירים לפריטים שאתם מחפשים. תתפלאו לראות את אותם פריטים במחירים שונים לגמרי. עשו את הבדיקה הזו לפני ותוכלו לחסוך לעצמכם הרבה כסף.

שלב 5 – צאו לסיבוב חנויות פיזיות או אינטרנטיות ראשוני

זה השלב שבו אתם קודם כל רואים, בוחנים ומסתכלים בשלב הזה אתם עדיין לא רוכשים. רק בסיבוב הבא, כאשר תגבשו לעצמכם את כל הפריטים ראיתם בראש, תוכלו לרכוש אותם. השלב הזה חשוב במיוחד כי הוא מאפשר לכם לעשות רכישות חכמות, לא יקרות מידי, שקולות ומותאמות בדיוק לצרכים שלכם.

מאמרים נוספים
הולכים לטייל: סנדלים יעודיות לטיולים מבית CAPRICE
מותג נעלי הנוחות עטור הפרסים הגרמני CAPRICE הבלעדי לרשת הלב...
חברת "אחוה" משיקה - ממרח חלוה ללא תוספת סוכר
סדרת הממרחים המתוקים של אחוה כוללת ממרח חלוה, ממרח טחינה...
סנדל או נעל?
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בהנעלת נוחות לנשים ולגברים ומייבאת...
לעצמאות: מצית זיפו פטריוטי
מותג המצתים האמריקאי ZIPPO המתמחה במציתים איכותיים ומעוצבים בשלל דוגמאות...
רשת H&O משיקה את קולקציית קיץ 2024 לילדים
רשת H&O משיקה את קולקציית קיץ 2024 לילדים, של מותגי...
על רקע גל עליות מחירי המזון שלאחר הפסח חברת אחוה בפנייה לשר הכלכלה: "הוצא אותנו מהרשימה השחורה – אנו המותג הזול על המדף"
החברה טוענת כי שיעור ההנחה שהיא מעניקה לטחינה גבוה יותר...
מבצע קיץ ברשת האופנה לי קופר: פריט שני ב 50% מקולקציית הקיץ החדשה
רשת חנויות האופנה לי קופר יוצאת במבצע חסר תקדים על...
טיפול בדיכאון וחרדה
דיכאון וחרדה הפכו להיות שתי תופעות שכולנו מכירים את השם...
למידה ארגונית משפרת כל חברה
אחת המחלקות המתפתחות ביותר בשנים האחרונות בכל ארגון היא מחלקת...
מבצע קיץ ברשת לי קופר קידס: פריט שני ב- 50% מקולקציית קיץ 2024
רשת האופנה לילדים: לי קופר קידס במבצע קייצי על הקולקציה...
דילוג לתוכן