להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם

להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
קרדיט Canva

כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות עם הילדים, עם המשפחה, עם המתיחות בזוגיות ועם כל הקשיים הכספיים. בזמן שמחליטים על פרידה, רצוי להגיע במחשבה שקולה ככל האפשר להסכמות כדי לחסוך זמן, כסף והרבה מאוד מאבקים מיותרים. ככל שעושים זאת יותר בהסכמה ומנצלים את שלב הגישור שהחוק מחייב לפני כן, כך אפשר להגיע מהר יותר לגט עצמו ולהתחלת החיים החדשים שלכם לאחר פרק זה. פתיחת תיק גירושין היא השלב הראשון שלאחריו יש להתנהל בתבונה ובמתינות למרות הקשיים, אלא אם כן המחלוקות כל כך עמוקות ויש חוסר הסכמה שמחייב התערבות בית משפט כדי להכריע בין בני הזוג. את הניהול של תיק הגירושין יש להפקיד בידי עורך דין שאתם סומכים עליו ונותנים בו אמון, לא רק בגלל הידע המשפטי שלו, אלא גם הודות ליכולתו לתמוך בכם כשהקשיים גוברים ולהוביל אתכם בצורה בטוחה אל מחוץ לתסבוכת. עו"ד ערן דוידוב מציע לכם ניהול של תיק הגירושין שלכם כדי להגן על זכויותיכם ולהוביל אתכם לתוצאה הרצויה ביותר.

גישור פותר המון

גישור אינו קל כאשר נתונים בסערת רגשות, אבל כאשר מתחילים ללבן את הסוגיות שיש לפתור במהלך הגירושין מצליחים להגיע להבנות. רצוי להתחיל בניסוח של כל הנושאים שמובן מאליו שאתם מסכימים עליו כמו טובת הילדים, כמו הרצון לא להזיק אחד לשני וכמו השאיפה שלכם לקצר כמה שיותר תהליכים. משם אפשר לעבור באמצעות עורכי הדין לכל הנושאים שהם יבררו אתכם והם חלק בלתי נפרד מהגירושין והפרדת הכוחות, ואולי אינכם מודעים לכך ולא זוכרים בגלל סערת הרגשות. בתהליך זה מלבנים כל בעיה וגם חושבים לטווח הרחוק כדי להגיע לכמה שיותר הסכמות, גם לגבי העתיד, אם הילדים עדיין קטנים.

ניהול משפט גירושין

רק לאחר שהגישור ממצה את עצמו ומסתמן שיש עדיין מחלוקות שאי אפשר לפתור, אלא רק בדרך של הכרעה משפטית, מגיעים למצב שבו אין ברירה אלא לנהל משפט. יש הבדל בין בית המשפט לענייני משפחה לבין בית הדין הרבני, אולם לא תמיד זה מובן מאליו לפי מיתוסים על הערכאות האלה. עורך הדין שלכם יפרוס את התמונה המלאה מהמקרה שלכם כדי לתכנן אתכם אסטרטגיה ולגזור מכך את כל הפעולות שיש לעשות כדי להבטיח את הזכויות שלכם ושל כל המעורבים. עו"ד ערן דוידוב מנהל כבר שנים רבות את הליכי הגירושין של לקוחותיו כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר בשיתוף פעולה מלא אתם.

מאמרים נוספים
למידה ארגונית משפרת כל חברה
אחת המחלקות המתפתחות ביותר בשנים האחרונות בכל ארגון היא מחלקת...
למכירה דירה ברמת גן
למכירה דירה ברמת גן
בתחילת 2023 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים מעניינים לגבי מחירי...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
דילוג לתוכן