זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית

זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
קרדיט: Canva

אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא תופעת הזיופים. מתברר שיותר מלזייף מסמכים ידניים הכתובים בקולמוס על גבי קלף, קל יהיה למי שיחפוץ בכך לזייף מסמכים שהודפסו במכונת כתיבה, ויותר מאפשרויות הזיוף שעומדות בפני מי שירצה לחקות חתימה ידנית או אישית של אי מי, יהיה קל לזייף באמצעות תוכנה חתימה דיגיטלית. אין ספק שזה עומד לרועץ בפני אנשי עסקים ואפילו אנשים פרטיים, המעוניינים לשמור על כספם, נכסיהם, המידע האישי שלהם ובאופן כללי על פרטיותם. העובדה שבקלות ניתן לחקות מסמך שהופק באמצעות תוכנת מחשב, גרמה לכך שהערובה היחידה לכך שהמסמך אכן אמין הוא חתימה בסופם. אולם ברגע שכולנו עוברים לחתימות דיגיטליות, הכל משתבש. ישנן שתי אפשרויות למילוי תוכנה חתימה דיגיטלית, האחת בהקלדה רגילה, והשניה בשרטוט על גבי המסך באמצעות אצבע או עכבר. שתיהם ניתנות לזיוף ואת שני סוגי הזיופים יהיה קשה מאד להוכיח. IFORMS מציעה לכם גישה חדשה ומתקדמת להתמודד עם הבעיה ולעקוף אותה במערכת הטכנולוגית שלנו.

חתימה במערכת IFOMS

הבעיה בזיופי חתימות מתחילה מהעובדה שכל מסמך המוקלד במחשב ניתן לחיקוי במחשב אחר, וכל חתימה ששורטטה בעכבר יכולה להיות דומה לשרטוט עכבר מאוחר יותר, בלתי אפשרי כמעט לעלות על כך בלי שיטות ייחודיות של מניעת זיופים בהם משתמשים במערכות מדיניות וממשלתיות כמו זיהוי לפי משקל נייר ייחודי, השתלת שבבים או פסי מתכת בניר וכדומה, אשר אלו כמובן אינם זמינים לעסק המצוי. הפתרון לא יהיה מונח איפה במסמך עצמו, אלא יאלץ לעקוף את הבעיה מזווית חדשנית ולתקוף אותה מנקודה בה לא יהיה לה מענה. כזו היא מערכת IFORMS, אצלנו המסמכים כלל אינם מודפסים, ואינם ניתנים להורדה. להיפך, הדרך שבה תוכלו לדעת האם המסמך מזויף, היא העובדה שהוא נשלח אליכם כדף, צילום או מסמך אחר. בIFORMS המסמכים מתויקים רק בתוך מערכת אישית ייחודית, ורק מסמכים שנמצאים במערכת הינם אמינים. תוכנה חתימה דיגיטלית היא המוגנת ביותר אצלנו.

איך זה עוזר לכם

אתם שולחים את הקישור רק לאנשים האמורים ומורשים לחתום או למלא אותו, המילוי אינו מתבצע במחשב של אי מי, כלומר אינו יורד למחשב או טלפון של מישהו, אלא רק בתוך המערכת שלכם. אין אפשרות לאף אחד מלבדכם להוסיף מסמכים למערכת או להעלות אליה דבר מה, ולכן המערכת מוגנת לחלוטין מפני זיופים. מסמך שתראו בתוך המערכת יהיה אמיתי, מה שלא נמצא שם הוא זיוף. פשוט וקל.

אל תהססו, תנסו. IFORMS  מחכה לכם עם עולם של קדמה ואיכות שירות.

מאמרים נוספים
למידה ארגונית משפרת כל חברה
אחת המחלקות המתפתחות ביותר בשנים האחרונות בכל ארגון היא מחלקת...
למכירה דירה ברמת גן
למכירה דירה ברמת גן
בתחילת 2023 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים מעניינים לגבי מחירי...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
דילוג לתוכן