יופי בר קיימא – כיצד עולם הטיפוח שם את ערך השמירה על איכות הסביבה במרכז

יופי בר קיימא – כיצד עולם הטיפוח שם את ערך השמירה על איכות הסביבה במרכז
צילום יחצ

בשנים האחרונות, עם חיזוק המודעות להגנה הגלובלית ולחזרה ושמירה על הטבע, גם עולם הקוסמטיקה היה עד לשינוי מדהים ושימת דגש על קיימות: מותגי דרמו קוסמטיקה, הידועים בפתרונות הטיפוח הפעילים שלהן, ההקפדה על מוצרים בעלי תוקף מדעי ומסלול מחקרי בפיתוחם עשו קפיצת מדרגה ענקית למעבר לכיוון טבעי.

באילו תחומים מאמצים המותגים את הגישה הטבעית ואיך זה בא לידי ביטוי על המדף ומול הצרכן הסופי הלכה למעשה?

ברברה למפל, בעלים ומנכ"לית ליראק פריז בישראל מסבירה: "שימוש ברכיבים מן הטבע היה מאז ומתמיד שאיפה ודרך פיתוח מוצרים חדשים בקרב רבים ממותגי הדרמו קוסמטיקה. מותגים המשתמשים בטכנולוגיית ביו מימטיקה פרצו דרך עם יצירתיות ודרכי הטבע לריפוי תאים, תמציות בוטניות טבעיות, נוגדי חמצון חזקים ושמנים אתריים אורגניים משולבים תדיר בפורמולות המוצרים כדי לספק יתרונות יוצאי דופן לעור, לצורך הגנה חידוש לחיזוק מרקם העור. מרכיבים אלה שנבחרו בקפידה פועלים בהרמוניה כדי לטפח, להגן ולהחיות את העור, וכתוצאה מכך מתאפשר מרקם עור זוהר ובריא.

רווחת בעלי חיים היא שיקול מכריע עבור יותר ויותר צרכנים מודעים, ועם זאת, ישנה דרישה הולכת וגוברת מצד הלקוחות לשמור על אפקטיביות מוצרי הדרמו קוסמטיקה, אך בשילוב רכיבים טבעיים וצמחיים והפחתת כימיקלים ומרכיבים מן החי. מותגי דרמו קוסמטיקה נבחרים נותנים לכך מענה מדויק, ולאחר שנים של מחקר ופיתוח מגיעות סדרות חדשות למדפים הכוללות הן מוצרים טבעוניים ואפקטיביים לפחות באותה המידה והן אריזות אקולוגיות ניתנות למילוי חוזר, למחזור ולהתכלות שאינה פוגעת בסביבה.

היעילות והאפקטיביות נשארות ללא שינוי. במרדף אחר קיימות, מותגי קוסמטיקה דרמו מבינים שאסור להתפשר על היעילות והאפקטיביות של המוצרים. מחקר מקיף, פיתוח ובדיקות קפדניות נערכים כדי להבטיח שכל מוצר מספק תוצאות יוצאות דופן מבלי לוותר על האיכות. טכנולוגיות מתקדמות, יחד עם שימוש חדשני במרכיבים טבעיים, מאפשרים למותגים אלו ליצור שילוב הרמוני של מדע וטבע, ומייצרים מוצרי דרמוקוסמטיקה יעילים ואפקטיביים. המותג ליראק פריז לדוגמא, עומד בחזית מגמת החזרה לטבע. מוצרי הסדרות החדשות שיגיעו החודש לישראל הינם טבעוניים ו99% מהרכיבים ממקור טבעי לחלוטין. לדברי למפל: "אין סיבה שיופי יבוא על חשבון הסביבה או על חשבון חברינו ההולכים על ארבע. פרקטיות, אפקטיביות המוצר וחשיבה אקולוגיות הולכים ביחד ללא קונפליקט."

מאמרים נוספים
למכירה דירה ברמת גן
למכירה דירה ברמת גן
בתחילת 2023 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים מעניינים לגבי מחירי...
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
דילוג לתוכן