Pick'a Fruit: סוכריות פרי רכות בתוספת ויטמינים

Pick'a Fruit: סוכריות פרי רכות בתוספת ויטמינים
צילום: יעל האן

חדשנות פורצת דרך בעולם הממתקים: לראשונה בישראל, סוכריות פרי רכות בתוספת ויטמינים מגיעות למדפים. הסוכריות החדשות, פרי פיתוח יוצא דופן, יושקו בישראל תחת מותג Pick'a Fruit על ידי חברת אחדות ביח"ר לטחינה, חלוה וממתקים בע"מ. הסוכריות מכילות כ-50% פרי, מועשרות בויטמינים מקבוצת B, ויטמין E, בטא קרוטן, יוד וביוטין, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא חומרים משמרים. בשלב הראשון יושקו סוכריות פרי רכות ב-4 טעמים: תות, תפוח, אפרסק ומנגו-פסיפלורה והן ישווקו באריזת נוחות של 120 גרם עם סגירה חוזרת. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "אחדות", "מדובר באלטרנטיבה לממתקים סינטטיים וזרחניים עתירי סוכר, ממתק בעל יתרונות תזונתיים".

פיק אה פרוט – סוכריות פרי רכות בתוספת ויטמינים בטעם תות תפוח אפרסק ומנגו פסיפלורה יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, יועצת מקצועית לחברת אחדות: "המודעות לתזונה בריאה ורכיבי תזונה איכותיים לא פוסחת גם עולם הממתקים. כיום ישנה דרישה ברורה בקרב הצרכנים לוודא שהמוצרים שהם קונים יכילו יותר רכיבים טבעיים, פחות תוספות מלאכותיות, וכל זה בלי לפגוע בחוויית הטעם וההנאה מהמוצר. סוכריות הפרי הרכות החדשות Pick'a Fruit באות לתת מענה ממוקד לדרישת הצרכנים והמודעות הבריאותית העולה. הסוכריות החדשות מכילות כ-50% פרי, הן ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. כמו כן, ניתנה הדעת בעת פיתוח הסוכריות על הגדלת הערך התזונתי של המוצר על ידי תוספת ויטמינים בהם ויטמינים של קומפלקס B, ויטמין E ובטא-קרוטן. חשוב לזכור שעדיין מדובר במוצר מעולם דברי המתיקה, אך האיכות שלו מאפשרת לשלבו בצורה נוחה בתפריט היומי כאשר רוצים משהו טעים ומפנק בלי להתפשר על הבריאות והאיכות".
כשר בהשגחת בד"צ בית יוסף והרבנות אריאל. מחיר מומלץ לצרכן: כ- 10-12 שקל לאריזת 120 גרם.
להשיג ברשתות המזון, המכולות והחנויות המתמחות ברחבי הארץ.

מאמרים נוספים
חברת "אחוה" משיקה - ממרח חלוה ללא תוספת סוכר
סדרת הממרחים המתוקים של אחוה כוללת ממרח חלוה, ממרח טחינה...
על רקע גל עליות מחירי המזון שלאחר הפסח חברת אחוה בפנייה לשר הכלכלה: "הוצא אותנו מהרשימה השחורה – אנו המותג הזול על המדף"
החברה טוענת כי שיעור ההנחה שהיא מעניקה לטחינה גבוה יותר...
המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה: אטריות שעועית
עם "תווית נקייה", ויגן פרנדלי וכשרות לפסח ובאריזה המכילה 6 "עוגות"...
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
פערי המחיר והטעם מנצחים: מותג החלוה של חברת "אחוה" חוצה לראשונה את רף ה-70% בנתח השוק
החלוה הוותיקה מתחזקת על המדפים ומגדילה את הפער בינה למתחרים,...
טנדיר - לבשל בצורה עתיקה
אתם מחפשים את הדרך שתכניס למטבח שלכם עניין? רוצים לבשל...
אם עוד לא יצא לכם להכין ג'חנון – עכשיו לא תוכלו
נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל משיק...
רשימה שחורה? פערים של עשרות אחוזים במחיר הטחינה חברת אחוה: "אנחנו גאים בפעילות העסקית שלנו ובמדיניות המחירים שלנו כבר עשרות שנים"
דו"ח סטורנקסט שבדק את המחיר הממוצע לצרכן של טחינה גולמית...
מהחקלאי לצרכן: רשת הקמעונאות דהן משיקה סניף חדש
רשת דהן המונה עשרות סניפי קמעונאות בארץ- 10 סופרמרקטים, 2...
דילוג לתוכן