רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית אביב קיץ 2024 לנשים מבית TAG WOMAN

רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית אביב קיץ 2024 לנשים מבית TAG WOMAN
צלם: שי יחזקאל

קולקציה נשית ורכה המצליחה לתרגם את הטרנדים העכשוויים לבגדים על זמניים ולחבר בין פרטי קז'ואל יום יומיים לפריטים חגיגיים כך שיתאימו לכל שעות היום.

הקולקציה מחמיאה לנשים במנעד גדול של מידות ועשויה מבדים איכותיים ונעימים המותאמים למזג האוויר הישראלי

קולקציית הקיץ של TAG WOMAN לרשתH&O ורסטילית בדיוק כמו האישה שלובשת אותה. עמוד השדרה שלה ברור וכולל את פריטי ה-MUST HAVE שכל אחת חייבת בארון: מכנסיים בגזרת מנצחת, שמלה שאפשר להנות ממנה בכל שעות היום, ג'קט קליל וטי שרט מבד איכותי עם טוויסטים קטנים שתופסים את העין והלב. ולצידם – התוספות המתבקשות. סטים נוחים שהופכים את החיים לקלים יותר, טי שרטים בצבעוניות טרנדית ופריטים לערב חג שאפשר להנות מהם גם בשאר עונת הקיץ.
שימי פס
בדומה לשמלה השחורה הקטנה, חולצה לבנה גברית או מכנסי ג'ינס, גם חולצה בהדפס פסים לרוחב הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהמלתחה. אבל העונה, הפסים מרחיבים את הגזרה ואל ההדפס המאוזן מצטרף גם זה האנכי. בין הפריטים בקולקציה העכשווית של TAG WOMAN אפשר למצוא את פסי הרוחב בחולצות אריג, בחולצות טי בדוגמת נאוטיקה בגווני כחול ואדום ובחולצות מבד ריב בתוספת כפתורים מוזהבים באזור הכתפיים, ואת פסי האורך במכנסי אבן מחויטים ונינוחים, בשמלות גלביה קצרות, בחליפת וסט בהירה עם מכנסיים קצרים או ארוכים לבחירה בגזרה מחמיאה ואפילו באוברול עם רגל רחבה.
אחת מהבוהמה
בין האקלקטי למעודן ובין הפחות ליותר אפשר לאמר שהבוהו שיק, העיצוב הנינוח ונטול העכבות כאן כדי להשאר. חולצות מבדים עדינים עם רקמות אתניות עשירות או הדפסים נשפכים , מכנסיים עם חגורות חבלים, חולצות מכופתרות נטולות שרוול בהדפסים עשירים ומסקרנים , תוספת של דיטיילים כמו ניטים וכפתורים וכמובן הדפסי בנדנה ופייזלי שמתכתבים עם שנות השישים והשבעים.
צומת טי
במדינה כמו שלנו, שהלחות לא מרחמת באמת על אף אחת, טי שרט היא מוצר צריכה בסיסי. אבל, כדי שאפשר יהיה להנות ממנה באמת מחוץ לבית, נתנו לה את הטאץ' האופנתי הסופי: שרוולים מתרחבים עם מנג'ט מגניב, לורקסים מנצנצים, הדפסי טבע מעניינים כמו פרחים ועלים, טקסטים תלת מימדיים ותמיד עם תוספות מעניינות של אביזרים בלתי שגרתיים. לצידן אגב, אפשר למצור גם טי שרט קלאסיות חלקות מבדים חדשניים המחמיאים לקווי המתאר של הגוף בצבעוניות מקסימה של שחור, לבן, סגול מעושן, אפרסק, אבן, שוקולד וורוד, וטי שרט בלוק אורבאני מתוחכם בשטיפות עדינות עם הדפסים וטקסטים שעושים שמח בעין ובלב.
בקלי קלות
לפעמים, כל מה שאנחנו רוצות זה רק חיים קצת יותר קלים. בלי "לשבור" יותר מדי את הראש, בלי "להתעסק" בזוטות. בדיוק בשביל הרגעים האלה, מחלקת העיצוב של TAG WOMAN הכינה עולם שלם של אפשרויות – סטים במגוון צבעים ודוגמאות. כאלה שהכי קל לחבר אותם ביחד אבל כיוון שכל חלק נמכר לבד עם תווית ייחודית (אידיאלי למי שהמידות שלה לא אחידות בשני פלגי הגוף) – אפשר לגמרי להנות מהם לחוד. כך למשל תוכלו לבחור בסט בהדפס בוטני של חצאית גומי מקסי וחולצה מכופתרת עם קשירה קדמית, סט חלק בגוון ירוק שמאיר את עור הפנים וכולל חולצה מכופתרת ומכנסיים קצרים שלא מתחשק להוריד, סטים של ברמודות וג'קטים, של חצאיות שסע בהדפסים אבסטרקטיים וגופיות , מכנסי גומי וג'ט קליל בגוון אבן שמתאים לכל חולצה שיש בארון ואפילו סטים של מכנסי גומי וחולצות מרוחקות מהגוף בגוונים קלאסיים חלקים כמו שחור, חום וכחול והכי כייף – שלפעמים תגלו בסט אפילו שרשרת שנמכרת ביחד עם שני החלקים – יש את זה ביותר חיים קלים?
שיעור באומנות
הייתן ממסגרות חולצה? כי אנחנו חשבנו על זה ברצינות! בקולקציית הקיץ הנוכחית שלנו מסתתרים פריטים שנראים כאילו נלקחו הרגע מתערוכת אומנות מסקרנת. חולצות טי עם הדפסי נשים שמזכירות ציור שמן על בד, חולצות עם איורים עדינים בשחור ולבן או הדפסי פרחים תלת מימדיים שאפשר כמעט לחוש את ריח השדה. ולקינוח – חולצות עם שקיפות עדינה והדפסים אבסטרקטיים שפשוט עושות חשק להתלבש ולבקר באיזה מוזיאון.
האחד שלך
להשלמת ההופעה – תוכלי למצוא בקולקציית הקיץ מבחר גדול של מכנסיים בגזרות מחמיאות, החל מג'ינסים בגזרת קפרי סקיני, ברמודה או שורטים שמטפסים מעל הברך ועד למכנסיים בפלטת צבעים עשירה (שחור, לבן, אבן, פוקסיה, כחול, פטרול, חום ועוד) מבדים שאורזים את הגוף בצורה מחמיאה בגזרות מגוונות כמו חמישה כיסים, מכנסיים מחויטים עם או בלי חגורה, גזרת קפרי חושפת עור, ברמודה ושורטים בגזרה גבוהה.
טווח מידות: S-3XL / 36-46
מחירים:
חולצות – 69.90-99.90 ₪
טופים + טוניקות – 49.90-99.90 ₪
טישירטים – 49.90-79.90 ₪
גופיות – 49.90-89.90 ₪
מכנסיים – 89.90-129.90 ₪
שורטים – 79.90-99.90 ₪
חצאיות – 99.90 ₪
שמלות – 69.90-149.90 ₪
אוברולים – 129.90 ₪
ז'קטים ווסטים – 89.90-129.90 ₪

צילום: שי יחזקאל
צילום: שי יחזקאל.
צילום: שי יחזקאל
מאמרים נוספים
מבצע קיץ ברשת לי קופר קידס: פריט שני ב- 50% מקולקציית קיץ 2024
רשת האופנה לילדים: לי קופר קידס במבצע קייצי על הקולקציה...
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
מתנת פסח חינוכית לילדים סקרנים: מיני מיקרוסקופ בעל 7 פונקציות!
המותג האמריקאי החדש בישראל CARSON, המתמחה באביזרים אופטיים מתקדמים המעוגנים...
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
זה הטרנד שכולם ידברו עליו בקיץ הקרוב באדיבות רשת SCOOP
תתחילי להתרגל שמהקיץ הקרוב הג'ינס לא יהיה רק כמכנס- הכל...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית אביב קיץ 2024 לנשים מבית TAG WOMAN
קולקציה נשית ורכה המצליחה לתרגם את הטרנדים העכשוויים לבגדים על...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
דילוג לתוכן