עדלידא בחנות האונליין האינטרנטית של רשת חינאווי Wine & More לרגל חג הפורים

עדלידא בחנות האונליין האינטרנטית של רשת חינאווי Wine & More לרגל חג הפורים
צילום: ירון בלום

מבצעי שישיות של מיטב היינות המובילים, במחירים תחרותיים המקנים הנחה משמעותית של עד 25% מציגים חיסכון אדיר לקראת עונת החגים הבאה

עדלידא בחנות האונליין האינטרנטית של רשת חינאווי Wine & More לרגל חג פורים. מבצעי שישיות של מיטב היינות המובילים, במחירים תחרותיים וחד פעמיים המקנים הנחה משמעותית של עד 25%. מבצע יינות זה תקף באופן בלעדי רק בחנות האונליין האינטרנטית ואינו תקף בעשרת הסניפים של הרשת- שמציעים אף הם מבצעים אחרים.
חגיגית ההטבות באתר המאגד אלפי מותגי יין ואלכוהול מקומיים ובינלאומיים מובילים, תגובה בשירות משלוחים עד הבית לכל רחבי הארץ. בין מותגי היין המשתתפים במבצע ניתן למצוא יקבים מכובדים, ביניהם: פרסקובלדי, פרנזה אי מורי, אנטיגל אקי, אנטיגל אונו, יקב אמפורה, שאטו גולן, אסף, הרי גליל, קלו דה גת, ויתקין, יתיר, טורא, ירדן, לוריא, סוסון ים, כרם, מרגלית ועוד.
דוגמאות מחיר לשישיית יינות: פרימיטיבו פוליה פרנזה אי מורי- 297 ₪ במקום 390 ₪, אנטיגל אונו קברנה סוביניון- 390 ₪ במקום 474 ₪, קלו דה גת עמק איילון ב- 954 ₪ במקום 1,254 ₪, מרגלית פרדיגמה GSM20 ב- 666 ₪ במקום 954 ₪, ירדן רוזה ב- 480 ₪ במקום 654 ₪, ויתקין ורוד ב- 384 ₪ במקום 474 ₪, הרי גליל גוורצטרימנר ב- 306 ₪ במקום 390 ₪, אנטיגל אקי סוביניון בלאן- 228 ₪ במקום 330 ₪.
ניב הלוי, מנכ"ל רשת חינאווי Wine & More, מציין "לצד שלל מבצעים שאנו מקיימים באופן שוטף בסניפי הרשת הממוקמים בעיקר בגוש דן ואזור השרון, בחרנו הפעם להרחיב את היריעה עם מבצע רוחבי הפונה לכל הארץ. הרגלי הצריכה שאנו מזהים בפועל בשטח מתאפיינים בסקרנות רבה ורצון לגוון ולהתנסות במותגים וטעמים חדשים, אך יחד עם זאת, לא מעט מלקוחותינו שומרים בקנאות על נאמנות למותג פייבוריטי כזה או אחר. במיוחד עבורם- יזמנו מבצע ייחודי המקנה הנחה משמעותית של עד 25% על שישיית יינות מאותו מותג אהוב, שהופכת את הרכישה לכדאית במיוחד ומאפשרת להצטייד בכמויות, בין אם לאירוח, לצריכה עצמית, או הערכות לקראת המועדים הבאים עלינו לטובה ביניהם גם חג הפסח".
מבצע שישיות יתקיים החל מה-10 במרץ ועד ל- 31 במרץ.
***מבצע שישיות תקף לאותו סוג יין ללא יכולת ערבוב בין המותגים השונים.
לחנות האונליין של רשת חינאווי Wine & More

אודות רשת חינאווי Wine & More
רשת חינאווי wine & more, הנה הרשת הקמעונאית הוותיקה ביותר בתחומה, כחלוצה מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים בישראל. הרשת מונה כיום 10 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: 3 סניפים בתל אביב, ראשון לציון, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון, אירפורט סיטי ונוף הגליל. בסניפים אחדים מפעילה בנוסף הרשת קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

הרשת הוותיקה התחילה את דרכה בשנות ה- 70, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן,יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי מייסד הרשת, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים בארצות הברית- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.

 

מאמרים נוספים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
מתנת פסח חינוכית לילדים סקרנים: מיני מיקרוסקופ בעל 7 פונקציות!
המותג האמריקאי החדש בישראל CARSON, המתמחה באביזרים אופטיים מתקדמים המעוגנים...
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
זה הטרנד שכולם ידברו עליו בקיץ הקרוב באדיבות רשת SCOOP
תתחילי להתרגל שמהקיץ הקרוב הג'ינס לא יהיה רק כמכנס- הכל...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית אביב קיץ 2024 לנשים מבית TAG WOMAN
קולקציה נשית ורכה המצליחה לתרגם את הטרנדים העכשוויים לבגדים על...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
חנות פופ אפ לעיצוב זרי פרחים, מתנות מקוריות ומארזים מעוצבים תיפתח לקראת פסח בעופר בילו סנטר
מבצע לרגל פתיחת חנות הפופ אפ: מארז מתנה מיוחד בעלות של...
דילוג לתוכן