לקראת החג – הפריטים שיבטיחו לכם טיול מהנה וקליל

לקראת החג – הפריטים שיבטיחו לכם טיול מהנה וקליל
צילום יחצ

חג הפסח עומד בפתח, כמו שהאביב מתחיל גם כך עונת הקמפינג והטיולים בטבע. אם בעבר, המטיילים היו מסתפקים בתרמיל, כמה קופסאות שימורים, גפרורים, שק שינה ויוצאים לשטח, אז הם הבינו שאפשר להמשיך לטייל בטבע, מבלי להתפשר על נוחות ואיכות, וללון באזורים מסודרים ומאובטחים (ועם מים זורמים). ההבנה הזאת העלתה את הצורך במכשירים וציוד שיתאים לתנאי הטבע מבלי לפגוע בטיב החוויה: החל מפנסים משוכללים, דרך אולר 'כל יכול' ועד למשקפת שתעזור לראות למרחקים. הנתונים מספרים על עלייה בפופולריות של קמפינג כאשר בשנת 2022, אחד מתוך חמישה אמריקאים יצא לקמפינג. מבחינת הדברים שהכי חשובים למי שיוצא לקמפינג, נמצא כי ל57% מהאנשים הכי חשוב שתהיה אפשרות להבעיר אש, ל- 44% חשוב שתהיה גישה למי שתייה זורמים ול- 43% חשוב שיהיו שירותים במקום. בהקשר ללינה, מחקר מ-2022 מצא שכ- 61% מהמטיילים מעדיפים לישון באוהלים. לקראת פסח הקרוב, הנה הפריטים והחידושים מרשת ג'נטלמן שיהפכו לכם את הקמפינג לחוויה בלתי נשכחת:

 

קירור בהישג יד

החום בארץ הוא משהו שאי אפשר להתעלם ממנו. בין אם יוצאים לטייל את 'שביל ישראל', עושים קמפינג בפארק השכונתי או סתם מבלים בבית והמזגן בדיוק בהשהייה, תמיד כדאי שיהיה מאוורר בהישג יד. בדיוק בשביל מקרים כאלה הוציאו ב GNT-GADGETS- מאוורר קומפקטי שמתיז מים. למאוורר שמופעל בסוללות (לא כלולות) יש מיכל מים שיכול להכיל עד 330 מ"ל של מים מרעננים שיפיגו את החום.

מאוורר מתיז מים 25 ₪

 

צידה (קרירה) לדרך

אין דבר יותר מעצבן מאבטיח חם. עד ההתארגנות וההגעה ליעד, בין אם זה טיול משפחתי בצפון, פיקניק בחורשה או גיחה לחוף הים, חשוב שהאוכל שאיתנו יהיה בטמפרטורה המושלמת. בעיצוב מיוחד העמיד בלכלוך של חול ועמיד בפני מים, חברת GNT- CAMING הוציאה צידנית נוחה בנפח של 14 ליטר שתוכל להכיל את האוכל ותשמור עליו קריר וטוב בזכות הדופן הכפולה שלה.

צידנית חוף 49 ₪

 

כיף והנאה עם משחקי חשיבה

לפעמים, למרות כל הפעילויות שמתוכננות בלו"ז של הקמפינג, עדיין נשארים רגעים משעממים וריקים מתוכן. אז משחקים כדורגל, כדורעף, תופסת ומספרים צ'יזבטים, אבל מה אפשר לעשות אחרי שכל אלה כבר נמאסים? אפשר להביא משחקים מהבית, שארוזים בצורה נוחה לשימוש, מתאימים למגוון רחב של גילאים ומושלמים לערבים חברתיים עם המשפחה והחברים תחת כיפת השמיים.

רמי אבנים קלאסי 249 ₪

משחק חשיבה פאזל פירוק והרכבה 109 ₪

חפיסת קלפים איכותית 100% פלסטיק 69 ₪

 

פנס לכל כיס

מכירים את זה שמתכוננים לטיול, מכינים רשימת ציוד, קונים מה שצריך, מתאמים מי מביא מה ובסוף שוכחים להביא דברים בסיסיים כמו פנס וסוללות? בדיוק בשביל מצבים כאלה הומצא מחזיק המפתחות הזה. בעזרת שאקל, אפשר להצמיד אותו לצרור המפתחות ככה שאין סיכוי לשכוח אותו. מחזיק המפתחות כולל פנס עוצמתי שאפשר להטעין בעזרת כבל USB, מה שמייתר היסחבות עם סוללות ומאפשר הטענה נוחה. חוץ מזה, אפשר להוסיף חריטה אישית על גביו.

מחזיק מפתחות לד לנסר K4R נטען 89 ש"ח

 

לדרמן 'כל יכול'

איזה כיף זה לנסוע עם מעט ציוד נכון? זה נותן תחושת קלילות כזאת ומאפשר ספונטניות ללכת לכל מקום, בלי מגבלה פיזית שתכביד. ישראלים אוהבים פטנטים שעוזרים להם במצבים שונים מבלי להתאמץ. כלי כזה, רב תכליתי, קומפקטי ואיכותי הוא הלדרמן 19 כלים מסדרת SUPERTOOL – הוא כולל את כל הכלים שצריך בשביל לצאת לטיול של כמה ימים בראש שקט.

לדרמן 19 כלים מסדרת SUPERTOOL 575 ₪

 

סטייל ישראלי מדליק

יש מוצרי בסיס שתמיד צריך לכל מקרה. אם במקרה יירטבו הגפרורים מהטל של הבוקר, או שהם יישברו ולא יהיה אפשר להשתמש בהם, לא תהיה אפשרות להבעיר אש! בשביל מצבים מבאסים שכאלה קיימים מצתים. המותג האמריקאי המוכר ZIPPO, מציע מצתים איכותיות וחזקות עם אחריות על המנגנון לכל החיים. בעיצוב חדש עם זוג יונים בכחול-לבן, המצית האולטימטיבית עבור הישראלים נמצאה!

מצית זיפו זוג יונים 159 ₪

 

מה שרואים מכאן, לא רואים משם

אחד הדברים המהנים בטיולים בטבע הוא צפייה בכוכבים. יש משהו קסום בנקודות הזוהרות האלה בשמיים, שנראות אפילו ברור יותר ככל שמתרחקים מאזורים מוארים. ועדיין, קשה לצפות בכוכבים, בנופים או בעלי חיים רחוקים מבלי להשתמש בכלים כלשהם. בציפוי גומי המגן מפני חבלות, בנוחות אחיזה ושימוש בלתי מתפשרות, טסקו יצאה עם סדרת משקפות חיוניות שישפרו את הצפייה במגוון מרחבים.

משקפת טסקו 16X32 קומפקטית 339 ₪

מאמרים נוספים
מבצע קיץ ברשת לי קופר קידס: פריט שני ב- 50% מקולקציית קיץ 2024
רשת האופנה לילדים: לי קופר קידס במבצע קייצי על הקולקציה...
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
מתנת פסח חינוכית לילדים סקרנים: מיני מיקרוסקופ בעל 7 פונקציות!
המותג האמריקאי החדש בישראל CARSON, המתמחה באביזרים אופטיים מתקדמים המעוגנים...
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
זה הטרנד שכולם ידברו עליו בקיץ הקרוב באדיבות רשת SCOOP
תתחילי להתרגל שמהקיץ הקרוב הג'ינס לא יהיה רק כמכנס- הכל...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית אביב קיץ 2024 לנשים מבית TAG WOMAN
קולקציה נשית ורכה המצליחה לתרגם את הטרנדים העכשוויים לבגדים על...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
דילוג לתוכן