חדש על המדף: סוכרזית משיקה את סדרת המוצרים החדשה "כפית לכפית"

חדש על המדף: סוכרזית משיקה את סדרת המוצרים החדשה "כפית לכפית"

'כפית לכפית' הוא תחליף סוכר המשמש בעיקר לבישול ואפיה ומאפשר החלפת סוכר בכמות זהה של הממתיק החדש.
המשמעות: כוס סוכר שווה בדיוק לכוס 'כפית לכפית', מה שמאפשר את המרתו של הסוכר במתכונים רבים, ושימוש ב'כפית לכפית' במקומו.
סוכרזית תשיק ראשית את תערובת האריטריתול והסטיוויה ולאחר מכן את התערובות האחרות, על בסיס סוכרלוז והקלאסי.

ליאור לוי, מנכ"ל ביסקול המייצרת את כלל מוצרי סוכרזית, ובהם גם 'כפית לכפית' מסר כי "אנו מודעים לביקוש ההולך וגדל ברחבי העולם לתחליפי סוכר ומקפידים על ייצור מוצרים חדשניים ומובילים בקטגוריה. אנו תמיד נמצאים עם היד על הדופק ומשקיעים רבות במחקר בתחום כדי לפתח מוצרים חדשניים לטובת קהל הלקוחות שלנו בארץ ובעולם".

קרדיט תמונה: יח"צ

שוק תחליפי הסוכר השולחנים בעולם על בסיס סטיוויה, אספרטיים, סוכרלוז, סכרין וכו' מוערך בסך של כ 10 מיליארד דולר בעולם לשנת 2021, ושיעור הצמיחה השנתי שלו הוא כ5 %. בישראל היקף מכירות כלל תחליפי הסוכר עומד על כ 13 מיליון דולר (50 מיליון ₪)

חברות בתחום זה באירופה ובארה"ב משקיעות משאבים רבים בקידום טכנולוגיות ובפיתוח מוצרים חדשים כדי לספק איכות וחדשנות ללקוחות. מבחינה זו גם חברת "סוכרזית" הישראלית אינה שוקטת על השמרים ומתקדמת טכנולוגית עם מוצריה. 'כפית לכפית' הוא הבשורה האחרונה בתחום.

מאמרים נוספים
חברת "אחוה" משיקה - ממרח חלוה ללא תוספת סוכר
סדרת הממרחים המתוקים של אחוה כוללת ממרח חלוה, ממרח טחינה...
על רקע גל עליות מחירי המזון שלאחר הפסח חברת אחוה בפנייה לשר הכלכלה: "הוצא אותנו מהרשימה השחורה – אנו המותג הזול על המדף"
החברה טוענת כי שיעור ההנחה שהיא מעניקה לטחינה גבוה יותר...
המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה: אטריות שעועית
עם "תווית נקייה", ויגן פרנדלי וכשרות לפסח ובאריזה המכילה 6 "עוגות"...
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
פערי המחיר והטעם מנצחים: מותג החלוה של חברת "אחוה" חוצה לראשונה את רף ה-70% בנתח השוק
החלוה הוותיקה מתחזקת על המדפים ומגדילה את הפער בינה למתחרים,...
טנדיר - לבשל בצורה עתיקה
אתם מחפשים את הדרך שתכניס למטבח שלכם עניין? רוצים לבשל...
אם עוד לא יצא לכם להכין ג'חנון – עכשיו לא תוכלו
נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל משיק...
רשימה שחורה? פערים של עשרות אחוזים במחיר הטחינה חברת אחוה: "אנחנו גאים בפעילות העסקית שלנו ובמדיניות המחירים שלנו כבר עשרות שנים"
דו"ח סטורנקסט שבדק את המחיר הממוצע לצרכן של טחינה גולמית...
מהחקלאי לצרכן: רשת הקמעונאות דהן משיקה סניף חדש
רשת דהן המונה עשרות סניפי קמעונאות בארץ- 10 סופרמרקטים, 2...
דילוג לתוכן