השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" – מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה

השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" – מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
קרדיט צילום: יחצ LG

המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG WashTower  מוצר חדשני וחסכוני המבוסס AI

המשלב במכשיר אחד: מכונת כביסה בקיבולת 12 ק"ג  ומייבש כביסה הפועל בטכנולוגיות מתקדמות בקיבולת 10 ק"ג  – חוסך מקום ומאפשר למייבש ולמכונת הכביסה לפעול בסנכרון מלא וגם בנפרד.

קרדיט צילום: יחצ LG

LG ישראל וחברת ברימאג, היבואנית הרשמית של מוצרי החשמל הביתיים ומערכות מיזוג האוויר של חברת LG משיקות בישראל את LG WashTower™ החדשני שהינו "מגדל כביסה" – מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש נפרדים הממוקמים אחד על השני, ואשר מופעלים מלוח בקרה משולב ששולט גם על המכונה וגם על המייבש ביחד ובנפרד ממקום אחד ומשולב עם יכולות בינה מלאכותית מתקדמת. LG WashTower נותן פתרון יעיל וחסכוני בחדר הכביסה המתאים בדיוק לבית הישראלי, חוסך מקום ומשפר את איכות הכביסה והייבוש.

מגדל הכביסה מציע קיבולת של 12 ק"ג במכונת הכביסה ו-10 ק"ג עבור המייבש כביסה המופעל בטכנולוגיית Dual Inverter HeatPump  החוסכת בחשמל. הרוחב והעומק של ה-WashTower קטנים יותר לעומת שני מכשירים סטנדרטים נפרדים ובנוסף השילוב של שני הפאנלים מוריד למעשה את גובה המוצר הסופי, מקל על השימוש היומיומי וחוסך מקום בבית ובחדר השירות, ומאפשר להשתמש במרחב שנחסך לשימושים אחרים, כגון אחסון נוח של חומרי ניקוי, אבקות כביסה, נוזלים או מרככי כביסה.

בנוסף לחיסכון במקום, ה-WashTower של LG מגיע עם מספר תכונות מתקדמות המשפרות את איכות הכביסה והייבוש. מייבש הכביסה של ה-WashTower הוא הראשון והיחיד בישראל בעל Dual Inverter HeatPump בנפח 10 ק"ג. מערכת משאבת חום חדשה מסוג DUAL Inverter, מבוססת על שני צילינדרים מסתובבים במקום אחד בלבד, הגליל הכפול מאפשר לשפר עוד יותר את היעילות של מערכת משאבת החום, ולחסוך באנרגיה.

מערכת ידידותית ויעילה לסביבה ולבגדים על ידי התאמה של מהירות המדחס למיקסום יעילות הייבוש. תוף מייבש הכביסה הונמך ועכשיו הוא נגיש יותר מתמיד.

קרדיט צילום: יחצ LG

טכנולוגיות הכביסה המתקדמות של LG עושות שימוש בהנעה ישירה משולבת בינה מלאכותית: Artificial Intelligence Direct Drive™ (AI DD™) טכנולוגיה שמזהה את דפוס הכביסה המתאים ביותר לכל עומס וסוג בד ומצמצמת את הבלאי לבגד בתהליך הכביסה. לוח הבקרה המשותף וטכנולוגיית ™Smart Pairing (צימוד חכם) המבוססת בינה מלאכותית, מאפשרים למכונת הכביסה והמייבש "לתקשר" אחת עם השנייה

ולסנכרן את פעולת מכונת הכביסה למייבש ולחסוך זמן וטרחה למשתמשים. הטכנולוגיה מאפשרת הגדרה אוטומטית של מחזור הייבוש הטוב ביותר בהתבסס על הגדרות העומס של מכונת הכביסה, כלומר אם נבחרה תוכנית ייעודית למכונת הכביסה, לוח הבקרה יודיע למייבש על כך והוא יכין את עצמו לתוכנית הזו כשיתחיל להתחמם עוד לפני שהכביסה מסתיימת.  LG WashTower מאפשר לקצר גם את זמני הכביסה בזכות מערכת TurboWash™ 360 ואת זמני הייבוש באמצעות תכונת החימום המוקדם Prepare to Dry.

קרדיט צילום: יחצ LG

מלבד הטכנולוגיות המתקדמות של ה-WashTower, העיצוב החדשני והייחודי של המכשיר הכפול מוסיף לחוויית הכביסה האופטימלית גם אסתטיקה עדינה ומינימליסטית. מרכז הבקרה ממוקם בחזית המכשיר, בין מכונת הכביסה והמייבש ומאפשר לנהל בקלות את כל ההגדרות והפונקציות ממקום נגיש אחד. ה- WashTowerיכול להשתלב באופן מושלם עם כל עיצוב או סגנון פנים ועוזר ליצור סביבה ביתית המשקפת בצורה מושלמת את טעמו האישי של המשתמש. כמו שאר מוצרי LG גם את ה- WashTower ניתן להפעיל באמצעות אפליקציית ThinQ של LG המאפשרת לשלוט מרחוק ולתכנן את סיום תהליך הכביסה לשעה בה מגיעים הביתה והיא מוכנה לשלב הייבוש. באפליקציה תוכלו להוריד גם עשרות תוכניות ניקוי לסוגי כביסה שונים.

מידות מגדל הכביסה:

גובה – 551.6 מטר

רוחב – 600 ס"מ

עומק – 660 ס"מ

המחיר המומלץ לצרכן: 11,900 ₪

ניתן להשיג  את מגדל הכביסה  LG WashTower  ברשתות השיווק,

בחנויות החשמל ואתרי הסחר המורשים.

מאמרים נוספים
למכירה דירה ברמת גן
למכירה דירה ברמת גן
בתחילת 2023 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים מעניינים לגבי מחירי...
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
מתנת פסח חינוכית לילדים סקרנים: מיני מיקרוסקופ בעל 7 פונקציות!
המותג האמריקאי החדש בישראל CARSON, המתמחה באביזרים אופטיים מתקדמים המעוגנים...
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
זה הטרנד שכולם ידברו עליו בקיץ הקרוב באדיבות רשת SCOOP
תתחילי להתרגל שמהקיץ הקרוב הג'ינס לא יהיה רק כמכנס- הכל...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית אביב קיץ 2024 לנשים מבית TAG WOMAN
קולקציה נשית ורכה המצליחה לתרגם את הטרנדים העכשוויים לבגדים על...
דילוג לתוכן