אמנות האריגה שמייפה לנו את הבית

אמנות האריגה שמייפה לנו את הבית
קרדיט: www.marvadim.co.il

שטיחים הם אולי האריג העתיק היפה ביותר שהמציאו אי פעם כדי לעטר מבנים, בתים ומוסדות כלשהם מאז ומעולם. היתרונות שלהם רבים מספור: השטיחים מרפדים כל רצפה קשיחה, מרככים את הצעדים, ממסגרים בצורה עיצובית כל חלל שאנחנו נכנסים אליו וקובעים מיד את המכלול האסתטי שמושך את העין, הם משמשים להעברת מסרים על תרבויות ואמונות דתיות, מביאים אלינו את מיטב התוצרים של אמנים יצירתיים מודרניים ועתיקים כאחד, מעוררים התפעלות בגלל החומרים המשובחים שבהם משתמשים ושיטות האריגה כאשר מדובר בשטיחים בעבודת יד, והם כמובן פריטים שערכם עולה עם השנים כאשר יודעים לבחור. גם שטיחים במבצע שקונים לכל חדר בבית ולעסק שלכם כדאי לבחור לאחר התייעצות עם מומחים כמו בית שטיחי רות, שבו מתמחים בשטיחים מסוגים שונים כבר שנים רבות עוד כשחיו בחו"ל.

שטיחים עבודת יד כפאר היצירה

שטיחים עבודת יד נחשבים במקרים רבים לפאר היצירה והאריגה של שטיחים משום שהם מביאים אלינו מסורות עתיקות מתרבויות רחוקות. אנחנו רואים בהם לא רק פלא יצירתי של עבודה במכשירים מאוד מיושנים וידניים אלא גם עושר צבעוני ותרבותי במוטיבים שבוחרים לארוג. אמנם, לא כולם נחשבים לשטיחים יקרים אם הם לא נארגו בתשומת לב ומחומרים טובים, אבל רבים יודעים ששטיחים שבאים מאסיה כמו שטיחים פרסיים או שטיחים אפגאניים רכשו את הכבוד המגיע להם בזכות היצירות הנהדרות שמלוות אותנו כבר שנים רבות ברחבי העולם. מי שאוהב אמנות זאת ורוצה ליהנות ממנה יוכל לקבל הצצה לעולם זה בהסברים שיקבל מהמומחים כדי שיוכל לבחור את השטיחים שמתאימים לו ולהשקיע בהם לא רק תמורה כספית אלא גם הרבה אהבה לשטיח ולסיפור שעומד מאחוריו.

שמירה על שטיחים לטווח הרחוק

שטיחים עבודת יד הם שטיחים שצריך לשמור עליהם ולתחזק אותם נכון. כשאתם קונים שטיח כזה תקבלו הסברים כיצד לנקות באמצעות מומחים לכך ומה לעשות כאשר נדרש חלילה תיקון שטיחים בידי מומחים. שטיחים מיוחדים אלה הם שטיחים שחשוב לשמור עליהם לא רק בגלל הערך הכספי אלא גם משום שאם כבר השקעתם בהם כסף בוודאי התאהבתם בהם ואתם רוצים אותם שלמים ונקיים מבלי שייפגעו. חפשו את המומחים של בית שטיחי רות על מנת לשמוע יותר על תחזוקה נכונה של שטיחים אמנותיים ויקרים וכיצד לשמור עליהם.

מאמרים נוספים
הולכים לטייל: סנדלים יעודיות לטיולים מבית CAPRICE
מותג נעלי הנוחות עטור הפרסים הגרמני CAPRICE הבלעדי לרשת הלב...
סנדל או נעל?
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בהנעלת נוחות לנשים ולגברים ומייבאת...
לעצמאות: מצית זיפו פטריוטי
מותג המצתים האמריקאי ZIPPO המתמחה במציתים איכותיים ומעוצבים בשלל דוגמאות...
טיפול בדיכאון וחרדה
דיכאון וחרדה הפכו להיות שתי תופעות שכולנו מכירים את השם...
למידה ארגונית משפרת כל חברה
אחת המחלקות המתפתחות ביותר בשנים האחרונות בכל ארגון היא מחלקת...
למכירה דירה ברמת גן
למכירה דירה ברמת גן
בתחילת 2023 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים מעניינים לגבי מחירי...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
דילוג לתוכן