ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים ביותר – שמרכיבים את הסל הבסיסי במחלקת הפירות והירקות עם שיעור הוזלה הקרוב ל- 30%
חגי שלום: "מדובר בפעימה הרביעית של המהלך האסטרטגי של תפיסת מחיר, שהחל כבר לפני כ 4 שנים. לאור ההצלחה אנו נמשיך להעמיק את המהלך במחלקות הליבה של הרשת ללא פגיעה באיכות אך במחיר זול משמעותית"
רשת הסופרמרקטים טיב טעם ממשיכה את מהלך אסטרטגיית הוזלת המחירים שהחלה כבר לפני כשלוש שנים אל תוך חג הפסח ומורידה את המחירים במחלקת הפירות והירקות. מדובר בשיעור הנחה של כעד 30% למוצרי הירקות והפירות ובכך היא תשווה את המחירים של הירקות והפירות הנמכרים ביותר ושמרכיבים את הסל הבסיסי, למחירי שופרסל דיל (בימים א'-ד') ושופר סל און ליין (בימים ה'-ש').
רשת טיב טעם בחרה להוזיל כ – 20 מוצרים שהם הנמכרים ביותר במחלקה. עדכון המחירים יחל בשבוע הקרב בסניפי הרשת הגדולים ובאתר האונליין "טיב טעם בקליק" www.tivtaam.co.il. (*עדכון המחירים לא תקף בסניפים העירוניים טיב טעם in the city). לכתוב כל מוצרי הירקות והפירות המרכיבים סל בסיסי או ניסוח דומה המבטא את המסר הזה.
המהלך ילווה בקמפיין חגיגי שיעלה השבוע בהשקעה של כחצי מיליון ₪. תחת הסלוגן: "חותכים את המחירים של הפירות והירקות, אותה איכות במחיר חדש" הקמפיין יעלה בערוצי המדיה: טלוויזיה, דיגיטל ונקודות המכירה ברחבי הארץ.
חגי שלום מנכ"ל ובעלי קבוצת טיב טעם:" זהו המשך למהלך תפיסת המחיר שהתחלנו ברשת לפני כארבע שנים, בו הוזלנו מחירים של כ- 3,000 מוצרי פרטו ממגוון מחלקות שונות למחירי שופר סל דיל. לאור ההצלחה ואמון הלקוחות שבאה
לידי ביטוי בהצטרפותם למועדון החברים והגדלת קניותיהם ברשת, אנו נמשיך להעמיק את ההוזלה במחירים במחלקת הירקות והפירות שהיא מחלקת ליבה של הרשת והדגש הוא "אותה האיכות בפחות עלות".
לדבריו: "המהלך שיוצא כעת לקראת פסח ובתקופה בה יוקר המחייה מטריד את כולם, בא לחזק את הכדאיות גם לקניה יומיומית וכמובן את הקניות לקראת החג. הורדת המחירים מתבצעת תוך הקפדה ושמירה על היתרונות המאפיינים את הרשת: איכות, חוויה קנייה, מגוון קולינרי רחב מכל העולם, שרות ועוד". עוד הוסיף חגי כי: "עדכון המחירים תקף בחנויות הרשת הגדולות. בחנויות העירוניות נמשיך להיות תחרותיים, איכותיים, מגוונים ועדיפים על המתחרים".
טיב טעם הינה חברת אחזקות ציבורית הפועלת בתחום קמעונאות המזון וכן בתחום יבוא, יצור, שיווק, מכירה והפצה של מוצרי מזון. החברה מעסיקה כ- 1,750 עובדים.
בתחום הקמעונאי מפעילה הקבוצה תחת המותג "טיב טעם" רשת מרכולים המונה 46 סניפים ברחבי הארץ ועוד חנות מקוונת, הרשת מתפרסת על שטח של כ-45,000 מ"ר ומציעה איכות, שירות, מגוון מוצרים ייחודי, התמחות בקולינריה, חווית קניה, שעות פתיחה והכל במחיר תחרותי. עוד מפעילה הקבוצה את עדן טבע, חנות הבריאות המובילה בישראל למכירת מזון בריא, אורגני וטבעי.
בתחום יבוא, יצור ושיווק מוצרי מזון כוללת הקבוצה את מפעל מעדני מזרע הממוקם בקיבוץ מזרע, המפעל המוביל בישראל ליצור ועיבוד בשר טרי וקפוא וכן נקניקים. עוד כוללת הקבוצה את ישרקו, החברה סקוטית וסנפיר-ים, חברות המתמחות ברכש, ביבוא, שיווק, מכירה והפצה של מוצרי בשר, דגים, גבינות, מוצרים יבשים, יין ואלכוהול, כשרים ושאינם כשרים המשווקים לאלפי בתי עסק בתחום הקמעונאות וההסעדה.