רשת גלי יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת הפצת הסרטים 'טוליפ אינטרטיימנט' (Tulip Entertainment) לרגל השקת הלהיט של הקיץ לילדים: "להציל את היער"

רשת גלי יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת הפצת הסרטים 'טוליפ אינטרטיימנט' (Tulip Entertainment) לרגל השקת הלהיט של הקיץ לילדים: "להציל את היער"
צילום: טל טרי

השת"פ ילווה בקמפיין בהשקעה של 250 אלף ₪ ויכלול פרסום רחב בדיגיטל, בנכסי הסושיאל של שתי החברות, פרסום במועדני הלקוחות ופעילות משפענים

רשת ההנעלה "גלי" וחברת 'טוליפ אינטרטיימנט' (Tulip Entertainment), המפיצה הבלעדית של סרטי אולפני וורנר ברוס ואולפני יוניברסל בישראל, יוצאות בשיתוף פעולה לרגל השקת הלהיט של הקיץ לילדים: "להציל את היער".

במסגרת השת"פ, כשבוע לפני עלייתו לאוויר של הסרט תיערך בישראל פרמיירה, ב 2.8 להקרנה חגיגית של הסרט החדש לילדים: "להציל את היער", בהוט סינימה בעופר הקניון הגדול פתח תקוה.

הפרמיירה תכלול הקרנת בכורה של הסרט למוזמנים בלבד: כוכבי רשת, אנשי תקשורת, מובילי דעת קהל, סלבס משפיענים וילדיהם, שייהנו מחשיפה ראשונה לסרט, חוויות ואטרקציות בהקרנה, וחלוקת שוברי הנחה למימוש ברשת גלי.
כמו כן, כחלק משיתוף הפעולה, יתקיים מבצע לקהל הרחב, במסגרתו במהלך חודש אוגוסט ברכישת נעלי גלי בשווי 240 ₪ ב 23 סניפים נבחרים, מקבלים במתנה זוג כרטיסים לסרט, למימוש בבתי הקולנוע ברחבי הארץ.

המהלך ילווה בקמפיין בהשקעה של 250 אלף ₪ ויכלול בין היתר פרסום רחב בדיגיטל, פרסום בכל נכסי הסושיאל של שתי החברות, פרסום במועדני הלקוחות, באמצעות פעילות משפיענים נרחבת וברצפת המכירה בכל סניפי רשת גלי בפריסה ארצית.

לדברי גנית אלון, סמנכ"לית שיווק בקבוצת בריל המפעילה את רשת גלי: "מדובר במהלך רחב שהוא חלק מהאסטרטגיה של המותג שנבנתה במטרה להעניק ללקוחותינו ערך מוסף וחווית קנייה ייחודית לכל המשפחה. זה התחיל בשיתוף פעולה שעשינו עם חברת אלטמן בתחילת השנה, וממשיך עכשיו עם טוליפ אינטרטיימנט, למרות עולמות התוכן השונים של שני המותגים, יש לנו ממשק של קהל יעד זהה בעל אותם ערכים: חוויה, איכות ומשפחה".

רשת גלי, מקבוצת בריל, הוקמה בשנת 1975, כמותג ישראלי איכותי בתחום ההנעלה והייתה לרשת הנעליים לכל המשפחה הראשונה בישראל. כיום רשת גלי נמצאת בבעלות קבוצת בריל והיא מונה 70 סניפים בכל רחבי הארץ.

הסרט "להציל את היער" – סרט אנימציה מצחיק, מרגש וחינוכי מחברת ההפקה של לאונרדו דיקפריו ומסטודיו האנימציה שאחראי על קלאסיקות כמו: "מפרץ ההרפתקאות הסרט", ו- " בוב ספוג הסרט".

"להציל את היער" מביא את סיפורה של אוזי, אורנגאוטן קטנה שגדלה עם בני אדם בשמורת טבע לקופי אדם ולמדה מהם את שפת הסימנים והפכה לכוכבת רשת. צ'אנס, קוף הפרא, סוחף אותה להרפתקה ביער הגדול, שם היא מגלה את האמת אודות המפעלים המנצלים את משאבי הטבע ומסכנים את חיות הבר. יחד עם חברים נוספים אוזי יוצאת להרפתקה להציל את היער בו נולדה.

הסרט יציג החל מה -8.8 בדיבוב לעברית בבתי הקולנוע ברחבי הארץ.

צילום: יחצ
צילום: טל טרי
צילום: טל טרי
צילום: יחצ

 

מאמרים נוספים
כך נראת קולקציית הקפסולה שעיצבה אילנית לוי לבית האופנה GOLBARY
שיתוף הפעולה של גולברי עם מנחת הטלויזיה ודוגמנית העל אילנית...
חדש ברשתות המזון והשיווק מזרני ויסקו אורטופדים (Everest) עם 10 שנות אחריות קבוצת קיבוץ השלושה משיקה מזרנים אורטופדים שימכרו ברשתות מזון ושיווק במחיר צרכן החל מ - 699 ₪ בלבד!
קבוצת 'קיבוץ השלושה'  אשר נכנסה  לראשונה לתחום מזרני השינה, משיקה...
לכיפור: הנעלה טבעונית, מסורתית ואופנתית
לכבוד יום הכיפורים המתקרב, מותג הנעליים הגרמני JANA SHOES, המיוצג...
מבצע חגיגי לראש השנה של המותג KENWOOD: קונים מיקסר של המותגKENWOOD ומקבלים במתנה מטחנת בשר איכותית בשווי 600 ₪
המותג הבינלאומי  KENWOOD (קנווד) מבית ברימאג, יוצא במבצע חגיגי לרגל...
במיוחד ליום כיפור: רשת גלי משיקה את הכוכב של יום כיפור לנשים: סניקרס קלאסיות מבד
יום כיפור בפתח ובמלתחה ממתינים חולצה הלבנה  או שמלה לבנה...
החג של SKECHERS: הסניקרס הלבנות המושלמות לתקופת החגים
SKECHERS משיקה קולקציית חג אופנתית ונוחה לכל המשפחה! לרגל החגים,...
פריטי יפים לחג של המותג גלביה
מותג הלייף סטייל גלביה מייצר אוסף פריטים, כל אחד מכיל בתוכו סיפור...
בית האופנה האיטלקי MOSCHINO (מוסקינו) חושף את קולקציית סתיו חורף 2024-2025
חזרה לשורשים ולערכים האייקונים של המותג עם עוצמה נשית חזקה,...
חוויית אירוח לשנה החדשה עם פרימור "פרימור" משווקת לראש השנה וחגי תשרי מיץ רימונים סחוט טבעי
"שירבו זכויותינו כרימון", 100% מיץ רימונים סחוט טבעי של פרימור...
תכירו את הטרנד החדש בעולם היין: יין כתום הסקוטית מבית ישרקו משיקה יין כתום מצרפת: L’un des Sens
הטרנד החדש בעולם היין: יין כתום, שוק הצובר תאוצה גם...
דילוג לתוכן