רשת H&O עולה בקמפיין AI חדשני בהשקעה הנאמדת בכ-1 מיליון ש"ח

רשת H&O עולה בקמפיין AI חדשני בהשקעה הנאמדת בכ-1 מיליון ש"ח
קרדיט: יח"צ

לראשונה בישראל נוצר סרט פרסומות שכולו בינה מלאכותית כולל הלבשת דגמי הקולקציה על הדמויות
הקמפיין יעלה השבוע לרגל השקת קולקציית הילדים לסתיו חורף 24 -25
לראשונה בישראל יעלה קמפיין שנוצר כולו ע"י בינה מלאכותית, החל מיצירת דמויות הלבושות בבגדי הרשת הנמכרים בחנויות ועד ללחן, המילים והמנגינה.
רשת O&H תעלה השבוע בקמפיין AI חדשני וייחודי בתקציב הנאמד בכ – 1 מיליון ש"ח, שכל כולו בינה מלאכותית. הסרט החדשני נוצר תוך שימוש במספר רב של כלי AI ביניהם: Midjourney ו-Miro שעזרו בבניית יצירת דמויות עקביות ולאחר מכן במודל IDM-VTON ו- Flux שסייעו בהלבשת הדמויות בפריטי המותג המדויקים הנמכרים במבצע ברשת H&O, בנוסף, נעשה שימוש בכלי הנפשת וידאו, ביניהם: LUMA, Runway ו- Kling. מילות השיר נכתבו בעזרת ChatGPT והמוזיקה עם Suno.ai.
הקמפיין יעלה לרגל השקת קולקציית הילדים לסתיו חורף 2024-25 באמצעות משרד הפרסום KNBL (קניבל מדיה), בטלוויזיה בערוצים 12, 13, בפלטפורמות הסושיאל ובנכסים הדיגיטלים של החברה.

לדברי יוסי מלכה, מנכ"ל קבוצת H&O : "כרשת מובילה בתחומה, עם קולקציות לילדים בנים ובנות, אופנתיות ואיכותיות, הדוגלת בשיפור, חדשנות ואופנתיות בחרנו לאמץ גם את החדשנות הטכנולוגית וליצור, לראשונה בישראל, באמצעות משרד הפרסום KNBL, סרט פרסומת לאופנת הילדים של H&O שכולו בטכנולוגיית AI. קולקציות אופנת הילדים ב H&O, עברו בשנים האחרונות מהפכה הן מבחינת העיצובים, הבדים, האיכות, המגוון העשיר ואנו רואים במהלך זה, מהלך משלים המנגיש את האופנה העדכנית שלנו לילדים עם הטכנולוגיות החדשניות ביותר ובמחירים האטרקטיביים ביותר בישראל."
קבוצת H&O מעסיקה מעל 1,000 עובדים ומפעילה בישראל 28 חנויות של H&O, שבעים וארבע חנויות של קרטרס ו- 5 חנויות של רשת RESERVED הבינלאומית, הנמצאות במיקומים מרכזיים, במרכזי קניות ובפאוור סנטרים (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר`).

קרדיט: יח"צ
קרדיט: יח"צ
מאמרים נוספים
מחירי המותגים צונחים :מגוון ענק של מותגי שעונים ב% 40 הנחה
רגע לפני עליית המחירים המשמעותית שעתידה להגיע ב-1 בינואר, במהלך...
בדיקת התאמה לעדשות מגע
בדיקת התאמה לעדשות מגע
לפני שאתם מחליטים על רכישת עדשות מגע חשוב לבצע בדיקת...
סייל סוף שנה בורדינון ונעמן : עם מבצעים שווים במיוחד על מאות פריטי הום סטיילינג ייחודיים
רגע לפני כניסתה של השנה האזרחית החדשה, 2025, מותגי הלייף...
הפוך על הפוך - מה כדאי: פּוּךְ טבעי או פּוּךְ סינטטי?
חורף בורדינון, בוטיק הטקסטיל הייחודי בישראל                                           הפוך על הפּוּךְ אז מה...
רשת גלי משיקה את הטרנד החם לעונה הקרה: נעלי אוקספורד האייקוניות שילוב מנצח של נוחות ולוק מתוחכם
מסתמן כי סגנון  אוקספורד הבריטי הוא ה- טרנד במלתחת נעלי...
נוחות עם סטייל: טרנד נעלי הלאופרס לסתיו
רשת הלב הכחול, המובילה בתחום הנעלת הנוחות בישראל, מציגה את...
מותגי האופנה לי קופר ולי קופר קידס במבצע Shopping IL שווה במיוחד - ג'ינסים עד 99.90 ש"ח בלבד!!!
מותגי האופנה לי קופר ולי קופר קידס יוצאים במבצע חד...
רשת H&O עולה בקמפיין AI חדשני בהשקעה הנאמדת בכ-1 מיליון ש"ח
לראשונה בישראל נוצר סרט פרסומות שכולו בינה מלאכותית כולל הלבשת...
אופנה וטכנולוגיה נפגשים בצבע
מותג השעונים G-SHOCK מבית הענקית היפנית CASIO מציג שעון יוניסקס...
שעון החורף כבר פה: האם תעשיית השעונים תעבור מהפכה, בכמה השוק אמור לצמוח? ומהם הטרנדים הבולטים?
עם המעבר לשעון חורף ,תעשיית השעונים עומדת בפני מהפכה מרתקת....
דילוג לתוכן