מותג הטיפוח גרנייה יוצא בשיתוף פעולה עולמי עם נשיונל ג'אוגרפיק

מותג הטיפוח גרנייה יוצא בשיתוף פעולה עולמי עם נשיונל ג'אוגרפיק
גרנייה בשיתוף נשיונל גיאוגרפיק צילום: יחצ גרנייה

ובמסגרתו משיק מהלך מודעות עולמי המעודד צרכנים לנקוט צעד ירוק אחד

במסגרת המהלך תושק סדרת דיגיטל חדשה הנועדה לעודד 250 מיליון איש בישראל ובעולם לעבור לצריכה מקיימת.

 מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה הכריז בשישי האחרון (1.10) על שיתוף פעולה עולמי עם נשיונל ג'אוגרפיק במסגרתו משיק מהלך עולמי למודעות צרכנים לנקוט צעד ירוק אחד. המהלך נועד לעודד  250 מיליון איש בכל העולם לעבור לצריכה מקיימת.

מסקר עולמי שערך המותג גרנייה עולה כי למרות ש-81% מהצרכנים רוצים לחיות חיים מקיימים יותר, פחות מ-6% נוקטים פעולות יומיומיות על מנת להגן על כדור הארץ. כתוצאה מכך, חושפים בגרנייה את אבן הדרך הבאה של המותג בנושא "יופי ירוק" עם השקת קמפיין מודעות שיעלה בישראל ובעולם, אשר מוקדש לצריכה בת קיימא.

במסגרת המהלך תושק סדרה דיגיטלית חדשה, בהפקת נשיונל ג'אוגרפיק קריאייטיב וורקס
(National Geographic CreativeWorks),  חברת הפקה בעלת מוניטין וותק רב שנים, אשר במרכזה חוקרות של נשיונל ג'אוגרפיק, ישתפו ידע ועצות בנושאי קיימות מרכזיים הקשורים לתעשיית הביוטי ובתחומי הקיימות. זהו צעד ראשון במחויבות חדשה של גרנייה, כחלק מהאג'נדה הסביבתית של המותג, שמטרתה לעודד כרבע מיליארד איש בישראל ובעולם לחיות באופן ירוק יותר, עד שנת 2025.

הקרנת הבכורה של הסדרה החדשה תתקיים בתערוכת אקספו דובאי 2020, ולאחריה תושק ברחבי העולם.
מחויבות זו של גרנייה, להעלות מודעות לקיימות בקרב 250 מיליון איש, היא מחויבות נוספת מתוך שורה של יעדים שאפתניים עד 2025 שמטרתם להפחית את ההשפעה הסביבתית של כל שרשרת הערך של המותג. בגרנייה תימשך הטרנספורמציה בתחום הקיימות, אך הידיעה ש-80% מטביעת הרגל הפחמנית של שמפו מגיעה משימוש ביתי, מחייבת גם להעלות את מודעות הצרכנים לפעולות שהם יכולים לנקוט.

 התוכן שהפיקו יחד גרנייה ונשיונל ג'אוגרפיק יכלול הסברים על נושאים כגון: פלסטיק ואריזות, צריכת מים ומדע ירוק ובנוסף, יינתנו עצות מעשיות במטרה להעלות את המודעות הצרכנית לקיימות ולעודד אותם לנקוט צעד ירוק אחד בחיי היום יום שלהם.

אדריאן קוסקאס, נשיא גרנייה העולמי מסר: "קיימות יכולה להיות נושא מרתיע והמטרה שלנו היא להנגיש אותה,    עשינו זאת עם המוצרים שאנו מייצרים, כמו שפופרות המשלבות קרטון ממוחזר ומוצרים הניתנים למילוי מחדש,  אבל אנחנו רוצים ללכת רחוק יותר.  באמצעות הסדרה החדשה  של נשיונל ג'יאוגרפיק קריאייטיב וורקס, אנו שואפים לתת לצרכנים  גישה למומחים מובילים ולעצות שלהם כיצד  לחיות חיים יומיומיים ירוקים יותר."

גרנייה בשיתוף נשיונל גיאוגרפיק צילום: יחצ גרנייה
גרנייה בשיתוף נשיונל גיאוגרפיק צילום: יחצ גרנייה
גרנייה בשיתוף נשיונל גיאוגרפיק צילום: יחצ גרנייה
גרנייה בשיתוף נשיונל גיאוגרפיק
צילום: יחצ גרנייה
מאמרים נוספים
סנדל או נעל?
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בהנעלת נוחות לנשים ולגברים ומייבאת...
רשת H&O משיקה את קולקציית קיץ 2024 לילדים
רשת H&O משיקה את קולקציית קיץ 2024 לילדים, של מותגי...
על רקע גל עליות מחירי המזון שלאחר הפסח חברת אחוה בפנייה לשר הכלכלה: "הוצא אותנו מהרשימה השחורה – אנו המותג הזול על המדף"
החברה טוענת כי שיעור ההנחה שהיא מעניקה לטחינה גבוה יותר...
רשת SACARA מרחיבה את קולקציית הבשמים ומשיקה: סדרת בשמים לנשים בהשראת פריחות, תמציות פרחים והניחוחות המובילים בעולם
הסדרה החדשה כוללת 6 בשמים בניחוחות שונים תחת השם: 14-19 אחרי...
מבצע קיץ ברשת האופנה לי קופר: פריט שני ב 50% מקולקציית הקיץ החדשה
רשת חנויות האופנה לי קופר יוצאת במבצע חסר תקדים על...
מבצע קיץ ברשת לי קופר קידס: פריט שני ב- 50% מקולקציית קיץ 2024
רשת האופנה לילדים: לי קופר קידס במבצע קייצי על הקולקציה...
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
דילוג לתוכן