ליצ'י – פסיפלורה – השילוב המרענן לקיץ מסדרת Zero Green של tea-Fuze

ליצ'י – פסיפלורה – השילוב המרענן לקיץ מסדרת Zero Green של tea-Fuze
צילום רונן מנגן

הימים החמים של הקיץ, מביאים איתם באופן טבעי צורך להתרעננות! פיוז טי, משיקים את השילוב המרענן.

מותג התה הקר הבינלאומי Fuze-tea משיק משקה חדש בסדרתZero Green , בטעם מרענן של ליצ'י-פסיפלורה. הטעם החדש מצטרף למשפחת הטעמים בסדרת ה-Zero ויימכר לצרכן לצד טעמים נוספים ומוכרים בסדרה: אפרסק ואננס. כל משקאות Fuze-Tea מבוססים על שילוב של טעמי פירות מרעננים ומפנקים לקיץ ביחד עם תמציות תה אמיתי שחור או ירוק, המכילים נוגדי חמצון טבעיים וללא חומרים משמרים או צבעי מאכל מלאכותיים.

הרחבת סדרת Fuze-tea Zero תאפשר לבחור משקה ממגוון הטעמים ומגיעה על רקע הגברת המודעות של הצרכנים וחיפוש אחר מוצרים שאינם מכילים סוכר ללא התפשרות על הטעם. מוצרי Fuze-tea Zero נחשבים לשחקן הצומח בקטגוריית המשקאות ללא סוכר, וכוללים מספר טעמים: Zero Fuze-tea בטעם אפרסק, Fuze-tea Zero Green בטעם אננס.

אורלי גוליברודסקי, מנהלת השיווק של Fuze-Tea מוסרת: "אנו שמחים להמשיך ולרגש את הצרכנים עם טעמים מפתיעים ומרעננים במותג Fuze-Tea ולהביא חדשנויות למותג בקטגוריית ה- Zero, האהובה כל כך על ידי הצרכן הישראלי".

Fuze-Tea Zero green בטעם ליצ'י פסיפלורה יושק בבקבוקי 1.5 ליטר ובבקבוקים אישיים של 500 מ"ל. המוצרים יהיו זמינים החל מאמצע אוגוסט ברשתות השיווק, בחנויות פרטיות, ובמגוון חנויות נוחות ומזון מהיר.

אודות Fuze-tea:
-Fuze-tea הוא המותג המוביל בקטגוריית התה הקר בארץ, שמופק מתמציות תה טבעיות המכילות נוגדי חמצון טבעיים ומשווק לצרכן במגוון טעמים שונים: בטעם אפרסק, בטעם מנגו-אננס, בטעם ענבים, פיוז-טי 19 קל' בטעם לימונענע, Fuze-tea Zero בטעם אפרסק, Fuze-tea Zero Green בטעם אננס ועכשיו גםFuze-Tea Zero Green בטעם ליצ'י-פסיפלורה, במגוון אריזות.

צילום רונן מנגן
מאמרים נוספים
עונת הקמפינג כבר פה: מהם המגמות הבולטות? וכיצד אפשר לעשות קמפינג גם במטבח?
הדרישה המתגברת לציוד מחנאות מעוררת את התחרות ומביאה גל של...
העיצוב האחרון: הקולקציה האחרונה של רוברטו קוואלי, מעצב העל, נחתה בישראל
רוברטו קוואלי, המעצב האיטלקי בעל הקו הייחודי, שהותיר אחריו מורשת...
וויסקי חדש בחברת הכרם!
ויסקי קאטי סארק – בלנדד ויסקי סקוטי הכרם שמחה להודיע כי...
מוכנים לעל האש: פלנצ'ת בשרים מבית סולתם
המותג סולתם המתמחה במוצרי בישול ואפייה, מתכונן ליום הולדתה של...
הולכים לטייל: סנדלים יעודיות לטיולים מבית CAPRICE
מותג נעלי הנוחות עטור הפרסים הגרמני CAPRICE הבלעדי לרשת הלב...
חברת "אחוה" משיקה - ממרח חלוה ללא תוספת סוכר
סדרת הממרחים המתוקים של אחוה כוללת ממרח חלוה, ממרח טחינה...
על רקע גל עליות מחירי המזון שלאחר הפסח חברת אחוה בפנייה לשר הכלכלה: "הוצא אותנו מהרשימה השחורה – אנו המותג הזול על המדף"
החברה טוענת כי שיעור ההנחה שהיא מעניקה לטחינה גבוה יותר...
המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה: אטריות שעועית
עם "תווית נקייה", ויגן פרנדלי וכשרות לפסח ובאריזה המכילה 6 "עוגות"...
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
דילוג לתוכן