ראפ תככב בישראל בקמפיין שיעלה בהשקעה הנאמדת בכ – 350 אלף שח
המותג טומי ישתף פעולה עם הפלטפורמות הדיגיטליות של רנה ראפ הכולל: 10 מיליון עוקבים בטיק טוק, 4 מיליון מינויים בספוטיפיי ו – 1מיליון עוקבים באינסטגרם
הזמרת, השחקנית וכוכבת הרשת האמריקאית: רנה ראפ נבחרה כפריזנטורית של מותג תיקי היוקרה TUMI (טומי). הקמפיין הראשון בכיכובה יעלה השבוע הקרוב לרגל השקת קולקציית תיקי הנשים והמזוודות של מותג היוקרה, לחורף 2023/2024.
הקמפיין העולמי יעלה גם בישראל, בהשקעה הנאמדת בכ 350 אלף ₪ והוא יחשוף את קולקציית תיקי העור, את הטרנדים, המגמות והצבעים לעונה הקרובה. כמו כן המותג טומי ישתף פעולה עם הפלטפורמות הדיגיטליות של ראפ הכולל: 10 מיליון עוקבים בטיק טוק, 4 מיליון מינויים בספוטיפיי ו – 1מיליון עוקבים באינסטגראם.
לדברי ירדן וקס מנכ"לית חברת המותג TUMI בישראל: "הבחירה בכוכבת האמריקאית רנה פופ שנחשבת לכוכבת רשת שם את המותג בעל אוריינטציה הקלאסי, איכותי ויוקרתי בשוק חדש, רחב יותר, של צעירים המחפשים איכות ויוקרה. לדבריה: עם מספר העוקבים שלה בטיק טוק ובאינסטגראם, גם בישראל נגיע באמצעות הקמפיין החדש לפריסה רחבה יותר ונשתמש ביכולות והערכים גם ברשתות החברתיות, בדיגיטל, בפרסום ובשווק".
רנה מרי ג'ין ראפ בת ה 23 ילידת ארה"ב, היא זמרת ושחקנית אמריקאית, למדה בבית ספר לאומניות הבמה, וכבר מגיל צעיר הובחן שיש לה כשרון יוצא דופן. בשנת 2018 זכתה בפרסי "גימי" נרחבים בתחום מחזות הזמר ובעקבות הזכייה בפרס ג'ימי לוהקה למספר הפקות במחזות זמר בברודויי וגם לסדרות מצליחות כמו "חיי המין של בנות המכללה" התארחה במספר פסטיבלים ברחבי ארה"ב.
רנה פופ היא מתחזקת את הרשתות החברתיות בצורה אינטנסיבית. יש לה כ 10 מיליון עוקבים בטיק טוק, 4 מיליון מינויים בספוטיפיי ו – 1 מיליון עוקבים באינסטגרם.