חברת פריניב נכנסת לתחום משקאות ה"מים בטעמים" בתוספת מגנזיום. סדרת המשקאות החדשה, בשם "XTRA WATER", תגיע ב-3 טעמים – לימונענע לימון, אפרסק ולימון תפוח. המשקאות יגיעו בשתי וריאציות שונות, בקבוק של חצי ליטר וליטר.
חברת "פריניב" משיקה מוצר חדש בשם "XTRA WATER" ובכך בעצם נכנסת לשוק ה-"מים בטעמים". המוצר החדש מגיע לאחר מחקר ופיתוח של 3 שנים ובהשקעה של 2 מיליון ₪. הייחודיות של המשקה החדש הוא בכמות המגנזיום הגבוהה שבו ביחס למתחרים האחרים בשוק. בבקבוק ליטר יש כ-85% מהקצובה היומית של מגנזיום הדרושה לאדם ביממה, בבקבוק של חצי ליטר – 42% מהקצובה היומית. WATER XTRA הוא המשקה עם אחוז המגנזיום הגבוה בישראל.
על פי נתוני נילסן שוק המשקאות הקלים בישראל, כולל מים, גלגל בשנה האחרונה כ – 2.85 מיליארד ₪ כשמתוכם קטגוריית המים המינרליים גלגלה 480 מיליון ₪ וקטגוריית המים בטעמים הנמצאת בעליה מתמדת מהווה 20% מהשוק".
מחיר מומלץ לצרכן לליטר משקה: ,11.90 לחצי ליטר: 8.90
ניתן להשיג ברשת שופרסל, במכולות ומינימרקטים.
אפי דיין, סמנכ"ל שיווק פריניב: "לאחר 3 שנות מחקר ופיתוח אנו גאים להשיק משקה חדש המתאים למי שמחפש לשתות בריא וליהנות. שוק המים בטעמים הוא קטגוריה צומחת בכל העולם. בארה"ב ובאוסטרליה הוא מהווה נתח שוק של כ – 50% מצריכת המים המבוקבקים שבאים על חשבון משקאות קלים ולא על חשבון המים המינרליים. באירופה לבדה שוק המים בטעמים עומד על למעלה מ4.2 מיליארד אירו. על פי נתוני נילסן שוק המשקאות הקלים בישראל, כולל מים, גלגל בשנה האחרונה כ – 2.85 מיליארד ₪"