חברת התכשיטים DANON פותחת לראשונה רשת קמעונאית

חברת התכשיטים DANON פותחת לראשונה רשת קמעונאית
צלם שלומי יוסף

חברת התכשיטים הישראלית DANON פותחת לראשונה רשת קמעונאית הכוללת דוכנים קבועים שיפתחו בקניונים מובילים ברחבי הארץ. הדוכנים יפתחו בעיצוב של חנויות פופ-אפ אופנתיות שיוצבו באופן קבוע במרכזי קניות מובילים. שני הדוכנים הראשונים יפתחו השבוע בדיזנגוף סמטר בתל-אביב ובקניון עזריאלי תל-אביב.

לאחר כחמש שנים שהחברה מכרה על בסיס אתר האונליין שלה ולמעלה מ-40 שנים שמכרה באמצעות כ-600 נקודות מכירה בישראל פותחת החברה לראשונה רשת חנויות תחת השם DANON תכשיטים שיכלול את כל מגוון מוצרים, לנשים ולגברים, כולל את קולקציות הקפסולה שהחברה יוצרת כמו: עם כוכבת הרשת דנית גרינברג, המשמשת גם כשגרירה של המותג.

חנויות הפופ אפ הקבועות יפתחו בלוקיישנים אסטרטגים בקניון עזריאליבתל-אביב – מול חנות זארה ובדיזינגוף סנטר בקומה הראשונה המרכזית ויציעו חווית קנייה אחרת: הנגשת המוצרים לקהל הרחב, שירות, ייעוץ אישי והתאמה וכן הנגשת הפריטים במחירים אטרקטיביים, כמו: עגילים החל מ-59 ₪, טבעות החל מ-99 ₪, שרשראות החל מ-139 ₪, צמידים החל מ-109 ₪, סיכות ראש החל מ-59 ₪, צמיד רגל החל מ-139 ₪.

לרגל הפתיחה יציעו חנויות הפופ אפ הטבות מיוחדות ,הכולל מבצעים כמו הנחות החל מ- 20% הנחה על כל תכשיטי המותג. בנוסף בקנייה מעל 500 ₪ מקבלים עגיל בשווי 139 ₪ במתנה!

לדברי גל דנון מבעלי חברת דנון : "החברה מתכננת לפתוח סה"כ כ – 30 חנויות פופ אפ קבועות בקניונים, והחברה כבר נמצאת במו"מ מתקדם עם קניונים במרכז הארץ, בצפון ובדרום. ההחלטה התקבלה לאחר שפתחנו חנות זמנית בדיזנגוף סנטר והבנו שלריטייל המסורתי ייתרונות של חשיפה, מודעות וגיוס לקוחות

חדשים". עוד אמרה דנון: "אמנם התחלנו את המכירות שלנו באינטרנט, הקדמנו את זמננו ויש למותג דנון ערך מוסף אל מול קהל לקוחותיו, אך החלטנו לפנות לקהל חדש שעדיין לא קונה באינרנט".

דנון הוא מותג תכשיטים ישראלי, שנוסד בשנת 1975 ע"י יוסי דנון. לחברה מפעל בתל-אביב לייצור ושיווק תכשיטים ומוצרי יודאיקה. כל מוצריה נעשים בעבודת יד תוך הקפדה על איכות ללא פשרות ועל טכניקות חדשניות ומסורתיות כאחד. כל הפריטים של המותג מצופים זהב 24 קראט או כסף טהור, חלקם משולבים קריסטלים של סברובסקי מסוגים שונים, אבני חן כמו פניני מים מתוקים ועוד.

מאמרים נוספים
רשת H&O משיקה את קולקציית קיץ 2024 לילדים
רשת H&O משיקה את קולקציית קיץ 2024 לילדים, של מותגי...
על רקע גל עליות מחירי המזון שלאחר הפסח חברת אחוה בפנייה לשר הכלכלה: "הוצא אותנו מהרשימה השחורה – אנו המותג הזול על המדף"
החברה טוענת כי שיעור ההנחה שהיא מעניקה לטחינה גבוה יותר...
מבצע קיץ ברשת האופנה לי קופר: פריט שני ב 50% מקולקציית הקיץ החדשה
רשת חנויות האופנה לי קופר יוצאת במבצע חסר תקדים על...
מבצע קיץ ברשת לי קופר קידס: פריט שני ב- 50% מקולקציית קיץ 2024
רשת האופנה לילדים: לי קופר קידס במבצע קייצי על הקולקציה...
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
זה הטרנד שכולם ידברו עליו בקיץ הקרוב באדיבות רשת SCOOP
תתחילי להתרגל שמהקיץ הקרוב הג'ינס לא יהיה רק כמכנס- הכל...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית אביב קיץ 2024 לנשים מבית TAG WOMAN
קולקציה נשית ורכה המצליחה לתרגם את הטרנדים העכשוויים לבגדים על...
דילוג לתוכן