מותג הטיפוח גרנייה יוצא בשיתוף פעולה עולמי עם נשיונל ג'אוגרפיק

מותג הטיפוח גרנייה יוצא בשיתוף פעולה עולמי עם נשיונל ג'אוגרפיק
גרנייה בשיתוף נשיונל גיאוגרפיק צילום: יחצ גרנייה

ובמסגרתו משיק מהלך מודעות עולמי המעודד צרכנים לנקוט צעד ירוק אחד

במסגרת המהלך תושק סדרת דיגיטל חדשה הנועדה לעודד 250 מיליון איש בישראל ובעולם לעבור לצריכה מקיימת.

 מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה הכריז בשישי האחרון (1.10) על שיתוף פעולה עולמי עם נשיונל ג'אוגרפיק במסגרתו משיק מהלך עולמי למודעות צרכנים לנקוט צעד ירוק אחד. המהלך נועד לעודד  250 מיליון איש בכל העולם לעבור לצריכה מקיימת.

מסקר עולמי שערך המותג גרנייה עולה כי למרות ש-81% מהצרכנים רוצים לחיות חיים מקיימים יותר, פחות מ-6% נוקטים פעולות יומיומיות על מנת להגן על כדור הארץ. כתוצאה מכך, חושפים בגרנייה את אבן הדרך הבאה של המותג בנושא "יופי ירוק" עם השקת קמפיין מודעות שיעלה בישראל ובעולם, אשר מוקדש לצריכה בת קיימא.

במסגרת המהלך תושק סדרה דיגיטלית חדשה, בהפקת נשיונל ג'אוגרפיק קריאייטיב וורקס
(National Geographic CreativeWorks),  חברת הפקה בעלת מוניטין וותק רב שנים, אשר במרכזה חוקרות של נשיונל ג'אוגרפיק, ישתפו ידע ועצות בנושאי קיימות מרכזיים הקשורים לתעשיית הביוטי ובתחומי הקיימות. זהו צעד ראשון במחויבות חדשה של גרנייה, כחלק מהאג'נדה הסביבתית של המותג, שמטרתה לעודד כרבע מיליארד איש בישראל ובעולם לחיות באופן ירוק יותר, עד שנת 2025.

הקרנת הבכורה של הסדרה החדשה תתקיים בתערוכת אקספו דובאי 2020, ולאחריה תושק ברחבי העולם.
מחויבות זו של גרנייה, להעלות מודעות לקיימות בקרב 250 מיליון איש, היא מחויבות נוספת מתוך שורה של יעדים שאפתניים עד 2025 שמטרתם להפחית את ההשפעה הסביבתית של כל שרשרת הערך של המותג. בגרנייה תימשך הטרנספורמציה בתחום הקיימות, אך הידיעה ש-80% מטביעת הרגל הפחמנית של שמפו מגיעה משימוש ביתי, מחייבת גם להעלות את מודעות הצרכנים לפעולות שהם יכולים לנקוט.

 התוכן שהפיקו יחד גרנייה ונשיונל ג'אוגרפיק יכלול הסברים על נושאים כגון: פלסטיק ואריזות, צריכת מים ומדע ירוק ובנוסף, יינתנו עצות מעשיות במטרה להעלות את המודעות הצרכנית לקיימות ולעודד אותם לנקוט צעד ירוק אחד בחיי היום יום שלהם.

אדריאן קוסקאס, נשיא גרנייה העולמי מסר: "קיימות יכולה להיות נושא מרתיע והמטרה שלנו היא להנגיש אותה,    עשינו זאת עם המוצרים שאנו מייצרים, כמו שפופרות המשלבות קרטון ממוחזר ומוצרים הניתנים למילוי מחדש,  אבל אנחנו רוצים ללכת רחוק יותר.  באמצעות הסדרה החדשה  של נשיונל ג'יאוגרפיק קריאייטיב וורקס, אנו שואפים לתת לצרכנים  גישה למומחים מובילים ולעצות שלהם כיצד  לחיות חיים יומיומיים ירוקים יותר."

גרנייה בשיתוף נשיונל גיאוגרפיק צילום: יחצ גרנייה
גרנייה בשיתוף נשיונל גיאוגרפיק צילום: יחצ גרנייה
גרנייה בשיתוף נשיונל גיאוגרפיק צילום: יחצ גרנייה
גרנייה בשיתוף נשיונל גיאוגרפיק
צילום: יחצ גרנייה
מאמרים נוספים
קולקציה אחת - שני מותגים, כל הבית
ורדינון ונעמן מציגות: קפסולת הום סטיילינג בוגרת ומעודנת בהשראת מיקי...
הקריירה החדשה של בר ברימר: השחקן/דוגמן בר ברימר משיק מותג אופנה חדש לגברים תחת השם: CABO – Living Fully
הדוגמן/ שחקן בר ברימר, מהשמות הבולטים של עולם התרבות הישראל,...
חולצת פים כחול-לבן של מלחים_להשיג ברשת REALS מבית המציאון_מחיר 30 שח_קרדיט צילום יחצ
הגל הבא: פריטי קיץ בהשראת הים שמביאים רעננות וסטייל לעונה החמה
עונת הקיץ מביאה איתה גל של רעננות וקלילות, והים הופך...
השעון שנראה כמו גאדג'ט מהחלל
G-SHOCK חושפת: עיצוב מהפכני וטכנולוגיה שמרחפת באוויר מותג השעונים G-SHOCK מבית הענקית היפנית CASIO משיק...
עורך דין לנפגעי פעולות איבה
נפגעי פעולות איבה נאלצים להתמודד עם אתגרים רבים בעקבות הפגיעות...
קידוד מפתחות לרכב – הדרך הבטוחה לאבטחת הרכב שלכם
קידוד מפתחות לרכב הוא תהליך חיוני להבטחת האבטחה של רכבכם,...
סוף שנה בלי כאב ראש: מתנות שימושיות במחיר משתלם באמת
מה נותנים למורים ומורות שלא ייגמר בתקציב ושבאמת ישמש? סיום שנת...
ניתוח גרפולוגי
כיצד ניתן לגלות את סודות האישיות שלנו באמצעות ניתוח גרפולוגי?...
לראשונה לוריאל ישראל מעניקה חסות בלעדית לקונצרט הגאווה של עופר ניסים בפארק הירקון עם חווית ביוטי וגלואו במתחמים יחודיים
החסות תחת הקונספט של LET THE BEAT GLOW ON משלבת...
יין המרסלאן הטוב בישראל: פרימיום מרסלאן 2023 של יקבי ירושלים זכה במדליית זהב בתחרות "אשכול הזהב"
יקבי ירושלים אגודה חקלאית שיתופית ממשיכים לקצור הצלחות: במהלך תחרות...
דילוג לתוכן