תיקון או שיפוץ של משאבות תעשייתיות ומשאבות תשתית? פנה למומחים – קבוצת דודי מערכות ומשאבות מים

תיקון או שיפוץ של משאבות תעשייתיות ומשאבות תשתית? פנה למומחים – קבוצת דודי מערכות ומשאבות מים

משאבות מים וביוב בעלות הספקים גדולים משמשות לאספקת מים וניקוז שפכים ממפעלי תעשיה, מתחמים חקלאיים שונים ומתקני תשתית אזוריים. מדובר במשאבות ענק בעלות הספקים אדירים, העובדות בדרך כל בעומסים גדולים ובאופן אינטנסיבי ורצוף, ומאפשרות לנו שגרת חיים ועבודה הכוללת אספקת מים סדירה לבניני המגורים, ניקוז יעיל של הביוב העירוני ופעילות שוטפת ותקינה במפעלי התעשיה והייצור.

התחזוקה, התיקונים והשיפוץ של משאבות אלו דורשות התמחות טכנית והנדסית מיוחדת. יועצי קבוצת דודי מערכות ומשאבות מים, המתמחים בתחום ואחראים על תחזוקה ושיפוץ של משאבות מים וביוב מכל הסוגים בכל רחבי הארץ, מסבירים כי החלפה ושיפוץ של משאבה גדולה היא מבצע הנדסי מורכב הדורש התמחות וידע רב, ובמקרים רבים שיפוץ משאבה כזו יכול לחסוך כסף רב לרשות המקומית, למפעל או לאתר בו היא פועלת.

מתי כדאי לבצע שיפוץ של משאבה גדולה?

כאמור החלפה ושיפוץ של משאבת תשתית גדולה אינה מתבצעת בכל יום, ויש לתכנן היטב עם המומחים לתחום כיצד לבצע את הפרויקט. יש לבחון את הכדאיות של כל מקרה בנפרד- החלפה למשאבת ביוב או מים חדשה עולה כסף רב, וההשקעה בהן היא לשנים רבות קדימה. במקרים בהם ברור כי התנאים עלולים להשתנות בעתיד הלא רחוק (כמו אפשרות לבניית שכונת מגורים חדשה באזור) וקיימת אי ודאות, או כאשר רוצים לחסוך בהוצאות, יהיה זה מהלך חכם לבצע שיפוץ של המשאבה הקיימת, מהלך שייתן מענה טוב לשנים הקרובות.

איך מבצעים שיפוץ משאבות מים וביוב גדולות?

משאבות תשתית ומשאבות מים גדולות זוכות בדרך כלל לתחזוקה מקצועית שוטפת, כך שניתן לחזות ולתכנן מתי תגיע המשאבה לקצה דרכה. בשלב הראשון יש להתייעץ ולתכנן עם אנשי המקצוע כיצד ובאיזה לוח זמנים יבוצע הפירוק, איך תבוצע העברת המשאבה למפעל השיפוץ ואיזה תחליף זמני יינתן להמשך עבודת המתקן או המערכת (כמו התקנת משאבה זמנית או משאבות מקבילות).

במרבית המקרים יהיה צורך בצוות טכני מיוחד לביצוע עבודת הפירוק וההעברה, אשר ינתק את המשאבה מהצנרת ומערכת החשמל, יבצע עבודות ניקוז ויעמיס באמצעות מנוף את המשאבה על משאית שתעביר אותו לבית המלאכה או למפעל השיפוץ. לאחר תהליך ארוך הכולל פירוק יסודי והחלפת כל החלקים הבלויים (כמו אטמים), מתבצעות עבודות שונות כמו עיבוד שבבי, חריטה, צביעת חלקים חיצוניים וציפוי בחומרי מגן מבפנים, ולאחר שתורכב המשאבה מחדש ויבוצעו מבחני תקינות היא תוחזר להרכבה באתר.

שיפוץ משאבות על ידי החברה המובילה בארץ למשאבות מים וביוב

בין אם מדובר בתקלה פתאומית במשאבה הצריכה מענה חירום מהיר, ובין אם מדובר בהליך מתוכנן להחלפת ושיפוץ משאבה ישנה, המומחים של חברת דודי מערכות מים ומשאבות עומדים לשרותך בכל שעה להתייעצות וליווי מקצועי, תחזוקה שוטפת ושיפוץ משאבות ישנות. פנה אלינו עוד היום וקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לשיפוץ המשאבה הישנה, מהלך שיחסוך לכם כסף רב ויבטיח לכם משאבה אמינה ואיכותית שתעבוד עוד שנים רבות.

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
דילוג לתוכן