שער חשמלי לחניה – בטיחות ונוחות לפני הכל

שער חשמלי לחניה – בטיחות ונוחות לפני הכל

ישנם דברים שאנחנו לא מוכנים לוותר עליהם בשום מחיר, בוודאי כשמדובר בחיי משפחתנו ובחיינו. הכוונה לדברים כמו ביטחון, בטיחות ונוחות. אנחנו לא מוכנים לוותר ולא מוכנים להתפשר עליהם, מאחר וכל פשרה קטנה, יכולה לייצר נזק משמעותי, לעיתים אפילו בלתי הפיך, ובמקרה הפחות חמור, יכולה לייצר תחושה לא נוחה, לא נעימה.

על כן, כשאנחנו נבנה בית חדש או נרכוש בית ישן, יהיו דברים מסוימים שלא נהיה מוכנים לוותר עליהם. למשל, אם יש לנו מקום לחנות את הרכב, אז נרצה להתקין שער בכניסה לחנייה. זה נכון גם אם מדובר במבנה מגורים משותף, אז אנחנו והשכנים שלנו נוכל ליהנות ממנו.

שער חנייה חשמלי של סומפי מציע לנו אפשרות ליהנות מביטחון מלא, בטיחות וכן נוחות, מאחר ודרך ההפעלה של השער מתבצעת בצורה נוחה, בין אם אנחנו מבקשים לפתוח אותו כשאחד מאיתנו נכנס עם הרכב ובין אם אנחנו מבקשים לפתוח אותו, כשחברים או בני משפחה, מבקשים להיכנס אל החנייה.

שער חשמלי לחניה - בטיחות ונוחות לפני הכל
מקור somfy.co.il

לפני שנסביר מדוע שער חנייה חשמלי של סומפי עונה על הצרכים שלנו, בכל מה שקשור להיבטים של ביטחון, בטיחות ונוחות, חשוב לציין שמדובר על שערים בעיצוב ייחודי. אנחנו יכולים לבחור את הסגנון והעיצוב הנכון עבורנו ולהתקין אותם בחנייה, באופן כזה שישתלבו היטב עם המבנה והסביבה.

כיצד שער חשמלי עונה על הצרכים שלנו

במצב רגיל, כלומר ללא שער חשמלי, הכניסה אל החנייה פתוחה לכולם. בין אם מדובר בבית פרטי ובין אם מדובר במבנה מגורים משותף. אומנם מרבית האנשים לא יעזו לחנות בחניות לא שלהם, אך זה לא מבטיח שלא יהיה מי שינסה, גם אם לא ינסה להיכנס לחנייה, הרי שהוא יכול לנסות ולהיכנס אל השטח הפרטי שלנו.

שער חשמלי מאפשר לנו למנוע כניסה של גורמים לא מורשים, ברכב או בכל צורה אחרת. באופן כזה, אנחנו מגנים טוב יותר על הבית ועל השטח שלנו. זה נכון, אחת כמה וכמה במבנה פרטי, אך גם במבנים משותפים זה חשוב מאוד, מאחר ואנשים זרים יכולים להיכנס ואין לנו שליטה על כך, אנחנו לא יכולים לדעת האם הם מגיעים לבקר מישהו או שהם באים עם כוונות רעות.

כאמור, שער חשמלי יכול גם לענות על הצרכים שלנו בהיבט של נוחות. היום אפשר לפתוח שערים חשמליים בדרכים שונות ופשוטות. החל משלט כניסה, המשך בשיחת טלפון למוקד אלקטרוני וכלה בקוד מסוים שניתן להקליד, בין אם זה בשלט ובין אם אפליקציה או בכל דרך אחרת.

בצורה כזו, יש לנו שליטה בלעדית על פתיחה וסגירה של השער, מכל מקום בו אנחנו נמצאים, בין אם אנחנו בתוך הרכב ובין אם אנחנו יושבים בבית ומעוניינים לפתוח את השער עבור אורח מסוים.

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
דילוג לתוכן