שערים שמוסיפים ביטחון וקל לתפעל

שערים שמוסיפים ביטחון וקל לתפעל
קרדיט לתמונה: giligates.co.il

שער הכניסה לכל מקום חייב להיות נוח להפעלה ובטוח בהקמה שלו וזהו הא'-ב' של כל מתקן כזה במקום ציבורי או פרטי. קיימים דגמים רבים של שערים וההתאמה של השער הנכון ביותר ללקוח מחייבת תכנון ובדיקת תנאי השטח על מנת לקבוע מה אפשר להתקין שם ומה לא. במקומות כמו בתים פרטיים לוקחים בחשבון את גודל המפתח ואת הנתונים כמו גינה ואלמנטים שונים שמקשים או מקילים על דגם מסוים להתאים לבית. אם יש מפתח צר יחסית ואם תנאי השטח אינם מאפשרים התקנת שער כנפיים רגיל בגלל גובה הקרקע אפשר לשקול שער קונזולי מרחף, לדוגמה. ואם יש שטח חניה גדול שרוצים להגן עליו אפשר לשלב בין השערים ולהתקין מתקן חזק ויציב שיחזיק את שניהם ויהיה נוח לתפעול. היום מוצאים הרבה שערים חשמליים לבית פרטי, משום שזה משתלב גם במגמת הבית החכם שמופעל בבקרה מרחוק ומאפשר בדיקת האנשים שרוצים להיכנס. גם את זה אפשר להוסיף אם בוחרים בחברה אמינה ובעלת ידע מקצועי על מנת לאפשר זאת. חברת גילי ג.א. שערים היא חברה ותיקה שבונה שערים ומוצרי מסגרות רבים למען לקוחותיה לשביעות רצונם מהמוצר והתקנתו.

בקרה מרחוק על שערים שנפתחים אוטומטית

השערים הטובים ביותר למוסדות ולבתים פרטיים שרוצים את מקסימום השליטה בשערים שלהם הם שערים אוטומטיים, שיכולים להיות מופעלים מרחוק או על ידי מנגנונים כמו זיהוי מי שמתקרב ופתיחת השער. שערים מורכבים ומתוחכמים כאלה מקילים גם על העובדים משום שאין צורך לגשת ולפתוח את השער בכל פעם, אלא אפשר להפעיל אותם מרחוק. כמו כן, יש אפשרות לשערים כאלה במקומות מוסדיים שיופעלו על ידי העובדים עצמם באמצעות כרטיס או פתרון אחר, ובכך לתת להם שליטה מלאה על הפעלת השער על פי הוראות והנחיות.

תכנון והקמה של שערים

תכנון שערים למקום ציבורי או פרטי מחייב בדיקת השטח והתאמה של השער למטרות של הלקוח. אפשר להציע דגמים שונים שכולם מיוצרים מחומרים תקניים שמחזיקים מעמד שנים גם בתנאי מזג האוויר הישראלי. הם ממלאים את תפקידם בנאמנות ומותקנים בצורה בטיחותית שאינה מסכנת את העוברים והשבים. שערים כאלה מזמינים רק אצל מי שמתמחה באמת בתכנון וייצור מדויק של השער כדי שיתאים למקומו וללא תקלות בהפעלתו. חברת גילי ג.א. שערים מתכננת ומייצרת מוצרי מסגרות שונים כבר שנים רבות לנוחות לקוחותיה, משערים וגדרות ועד מחסומים וסככות, עם כל הידע המקצועי הרב והניסיון שצברה בשטח.

מאמרים נוספים
למכירה דירה ברמת גן
למכירה דירה ברמת גן
בתחילת 2023 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים מעניינים לגבי מחירי...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
דילוג לתוכן