שירותי ניקיון לפרטיים ולעסקים

שירותי ניקיון לפרטיים ולעסקים
צילום יחצ

לקוחות פרטיים ועסקיים זקוקים כיום למגוון רחב של שירותי ניקיון. השירותים כוללים ניקיון של חלל הפנים והחוץ, ניקיון של רהיטים וכמובן גם ניקיון ספציפי של שטיחים, ספות, וילונות, ריפודים ומערכות ישיבה שלמות. ההבדל בין שירותי הניקיון נקבע לפי החומרים שבהם בוחרים להשתמש, בעוד בין הלקוחות הפרטיים והעסקיים ניתן למצוא עוד כמה תכונות סותרות.

ראשית, אנשים פרטיים בוחרים שירותי ניקוי שטיחים לפי שיקולי מחיר או עלות מול תועלת. המחיר הוא הפקטור העיקרי שיקבע ברוב המקרים האם אדם פרטי ישתמש בשירותי ניקיון וממי הוא יזמין אותם. לשם השוואה, ללקוח עסקי חשוב יותר ששירותי הניקיון יתבצעו בזמן. הסיבה לכך היא שבעלי משרדים למשל לא יכולים להרשות לעצמם להתעכב בגלל איחור של חברת ניקיון, בעוד אצל אנשים פרטיים העניין של עמידה בלוח זמנים נחשב פחות רלוונטי.

שנית, חלק מהאנשים הפרטיים שיש להם בבית ספות, וילונות וריפודים מעדיפים לרכז כמה שיותר שירותי ניקיון תחת קורת גג אחת. לרוב האנשים הפרטיים אין את הידע או הפנאי הנדרשים על מנת להקדיש כל שירות ניקיון לחברה שונה ולכן הם פונים לאותו גורם. לעומתם, בסקטור העסקי מקדישים תשומת לב לפרטים הקטנים בגלל ההבנה שהניקיון של שטיחים, ספות או וילונות משפיע על הרושם הראשוני שאותו מקבלים הלקוחות שלהם.

מה משותף לשירותי ניקיון לפרטיים ועסקיים?

כמובן שיש גם תכונות משותפות לשירותי ניקיון שניתנים עבור לקוחות בסקטור הפרטי והעסקי. קודם כל, ניקוי ספות או וילונות ושטיחים מתבצע כיום עבור כלל הלקוחות על בסיס ציוד מתקדמים וחומרים שהוכיחו את עצמם. חומרי הניקיון המודרניים מסוגלים להתמודד כמעט עם כל סוגי הקמטים ובעזרתם אפשר לחדש גם מערכות ישיבה ישנות ושחוקות. בטווח האורך, הוצאה חד פעמית על ניקיון מן הסוג הזה הופכת להשקעה משתלמת ואטרקטיבית.

מעבר לכך, ניקוי שטיחים לעסקים וגם שירותי ניקיון לאנשים פרטיים מאפשרים כיום להעביר את הספות, הריפודים או הווילונות למקום חיצוני לצורך טיפול יסודי. זה קורה אם למשל מתאמים ניקוי שטיחים במפעל ואת אותו דבר אפשר לעשות עם ניקוי ספות או ניקוי וילונות. נקודת המוצא היא שבמפעל יש חומרים וכלים טובים יותר לנקות את הספות והריפודים, ולכן כדאי לתת גם ללקוחות פרטיים ועסקיים ליהנות מהם.

שירותי ניקיון לפרטיים ולעסקים
צילום יחצ

כך מזמינים שירותי ניקיון

הדבר החשוב ביותר בהזמנת שירותי ניקיון הוא תיאום ציפיות. מומלץ לבדוק כבר בשלב מוקדם באיזה סוג של שירות החברה מתמחה, כמה שנות ניסיון יש לה ואיפה היא מבצעת את הניקיון. אם השירות של החברה כולל ניקוי שטיחים במפעל, רצוי גם לברר מה תוספת המחיר והאם יש התחייבות לתוצאות.

לסיכום, העולם של שירותי ניקיון ללקוחות פרטיים ועסקיים רחב מכפי שנהוג לחשוב. הסוד הוא לנצל את יתרונותיו ובעיקר להתאים אותו לצרכים הקיימים.

אשר שטיחים – חברת ניקוי שטיחים וספות המובילה בישראל

אשר שטיחים הינה חברה ותיקה המתמחה בתחום ניקוי ותיקון שטיחים, ספות, וילונות וריפודים. עם ניסיון של למעלה מ-60 שנה אנו מכירים כבר כל סוג בד או אריג ומתמחים בניקוי, תיקון ושחזור באופן מקצועי ואמין. למידע נוסף אודות שירותי בקרו באתר הבית – asher-carpet.co.il

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
דילוג לתוכן