לראשונה בישראל נוצר סרט פרסומות שכולו בינה מלאכותית כולל הלבשת דגמי הקולקציה על הדמויות
הקמפיין יעלה השבוע לרגל השקת קולקציית הילדים לסתיו חורף 24 -25
לראשונה בישראל יעלה קמפיין שנוצר כולו ע"י בינה מלאכותית, החל מיצירת דמויות הלבושות בבגדי הרשת הנמכרים בחנויות ועד ללחן, המילים והמנגינה.
רשת O&H תעלה השבוע בקמפיין AI חדשני וייחודי בתקציב הנאמד בכ – 1 מיליון ש"ח, שכל כולו בינה מלאכותית. הסרט החדשני נוצר תוך שימוש במספר רב של כלי AI ביניהם: Midjourney ו-Miro שעזרו בבניית יצירת דמויות עקביות ולאחר מכן במודל IDM-VTON ו- Flux שסייעו בהלבשת הדמויות בפריטי המותג המדויקים הנמכרים במבצע ברשת H&O, בנוסף, נעשה שימוש בכלי הנפשת וידאו, ביניהם: LUMA, Runway ו- Kling. מילות השיר נכתבו בעזרת ChatGPT והמוזיקה עם Suno.ai.
הקמפיין יעלה לרגל השקת קולקציית הילדים לסתיו חורף 2024-25 באמצעות משרד הפרסום KNBL (קניבל מדיה), בטלוויזיה בערוצים 12, 13, בפלטפורמות הסושיאל ובנכסים הדיגיטלים של החברה.
לדברי יוסי מלכה, מנכ"ל קבוצת H&O : "כרשת מובילה בתחומה, עם קולקציות לילדים בנים ובנות, אופנתיות ואיכותיות, הדוגלת בשיפור, חדשנות ואופנתיות בחרנו לאמץ גם את החדשנות הטכנולוגית וליצור, לראשונה בישראל, באמצעות משרד הפרסום KNBL, סרט פרסומת לאופנת הילדים של H&O שכולו בטכנולוגיית AI. קולקציות אופנת הילדים ב H&O, עברו בשנים האחרונות מהפכה הן מבחינת העיצובים, הבדים, האיכות, המגוון העשיר ואנו רואים במהלך זה, מהלך משלים המנגיש את האופנה העדכנית שלנו לילדים עם הטכנולוגיות החדשניות ביותר ובמחירים האטרקטיביים ביותר בישראל."
קבוצת H&O מעסיקה מעל 1,000 עובדים ומפעילה בישראל 28 חנויות של H&O, שבעים וארבע חנויות של קרטרס ו- 5 חנויות של רשת RESERVED הבינלאומית, הנמצאות במיקומים מרכזיים, במרכזי קניות ובפאוור סנטרים (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר`).