רשת H&O  יוצאת במהלך אסטרטגי לחיזוק מועדון הלקוחות המשותף H&O :Cal – מהפכת המע"מ יוצאת לדרך

רשת H&O  יוצאת במהלך אסטרטגי  לחיזוק מועדון הלקוחות המשותף H&O :Cal – מהפכת המע"מ יוצאת לדרך
H&O גופיה 29.90 שח, מכנסון 29.90 שח, חלוק 99.90 שח | צילום: תומר לופשקו

כל מוצרי החנות יוצעו למכירה ללא מע"מ!   

בנוסף למבצעים הקיימים

 

המהלך יגובה בקמפיין המוערך ב: כ – 1 מיליון ₪ 

 

רשת H&O  יוצאת במהלך אסטרטגי לחיזוק מועדון הלקוחות המשותף H&O Cal המונה כ-110,000 מחזיקי כרטיס אשראי  H&O Cal (בשיתוף עם חברת כרטיסי האשראי Cal) והוא חלק ממועדון לקוחות  H&O  המונה כ- 350,000 חברים סך הכל.

 

במסגרת המהלך, לקוחות המועדון המשותף ומצטרפים חדשים המשלמים בכרטיס אשראי Cal- H&O ייהנו באופן קבוע מרכישה ללא מע"מ על כל המוצרים בחנות ביניהם: אופנה לילדים, נשים וגברים, כלי בית, טקסטיל לבית, אופנת ספורט, מותגי ספורט בינלאומיים, בישום, הנעלה, הלבשת פנאי ולילה, הלבשה תחתונה, משחקים לילדים ועוד וכן מותגי על מובילים בינהם: קרטרס, אושקוש, סקיפ הופ, אדידס, נייקי, אנדר ארמור, פמינה ועוד.

H&O שמלה 99.90 שח | צילום: תומר לופסקו

הטבה זו תינתן לחברי מועדון בנוסף למבצעים הקיימים, מבצעים מיוחדים, מבצעי יום הולדת ועוד, המשתנים מעת לעת. ההטבה תינתן בכל שימוש בכרטיס ותכלול את כל הפריטים בחנות.

המצטרפים החדשים למועדון Cal- H&O, ישלמו 20 ₪ דמי הצטרפות וכבר במעמד ההצטרפות, יקבלו את הטבת המע"מ בנוסף למתנת הצטרפות בסך 100 ₪ תווי קניה.

המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיה, פרסום ברדיו ובאתרי האינטרנט המובילים. עלות ההשקעה במהלך נאמדת בכ- 1  מיליון ₪.

H&O חולצות 69.90 שח וגינסים 99.90 שח | צילום: תומר לופסקו

לדברי יוסי מלכה מנכ"ל  רשת H&O: "חיזוק מועדון הלקוחות היושב על פלטפורמת אשראי מהווה מהלך צמיחה אסטרטגי, המעניק ערך מוסף ללקוחות בדמות הנחה נוספת משמעותית על כל קניה, בנוסף למבצעים המשתנים לחברי מועדון."

 

רשת H&O   מרשתות האופנה הגדולות והמובילות בישראל מאז 1994, הינה חברה פרטית בבעלות משפחת לבנת. הרשת מעסיקה מעל 1,200 עובדים ומפעילה 27 חנויות בישראל הנמצאות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר`).

הרשת מיצבה עצמה כמובילה בקונספט הקמעונאי: "בית של מותגים, לכל המשפחה במחירים אטרקטיביים" ומציעה תחת קורת גג אחת את כל עולמות התוכן למשפחה: אופנת גברים, נשים, ילדים, תינוקות, הלבשה תחתונה, אופנת ספורט והנעלה, כלי בית, טקסטיל הבית ומתנות לחג, קוסמטיקה, אביזרי אופנה ותכשיטים.

מועדון חברים של רשתH&O  הוקם בשנת 1994. בשנת 1998 הוקם מועדון מבוסס אשראי עם חברת ויזה אלפא, בשנת 2001 חברת Cal רכשה את הפעילות של ויזה אלפא ומאז ועד היום קיים המועדון המשותף – Cal-H&O. זהו מועדון לקוחות מהמובילים בישראל המונה כ –  450,000   חברים.

מאמרים נוספים
גלי מציגה: קולקציית נעלי בובה - הטרנד הלוהט של קיץ 2024
נעלי הבובה התחילו את דרכן כקלאסיקה השואבת השראה מעולמות הבלט...
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
סנונית אביבית ראשונה
רשת הלב הכחול, המייבאת ארצה מגוון מותגי הנעלה בינלאומיים ומתמחה...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
הכלים של נעמן, המחמאות כולן שלכם: לכבוד חג הפסח נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2024 לבישול מקצועי ופרקטי ולשדרוג חווית האירוח
בין כוכבי הקולקציה: סדרת כלי בישול 100% יציקת אלומיניום Black Stone...
השחקנית חן אמסלם בקמפיין אביב קיץ לרשתH&O תחת אסטרטגיית: המשפחה היא המותג הכי חזק שלנו H&O BRANDS COLLECTION
הקמפיין יעלה בהשקעה של 1.5 מיליון ₪ השחקנית חן אמסלם (33)...
דפנה'ס מרקט – מגוון מוצרים במקום אחד עד 99 ₪
באתר של המעצבת דפנה לוינסון הוקמה חנות אינטרנטית Daphna's Market...
מונוכרומטיות אביבית
מותג השעונים SHOCK- Gמבית ענקית השעונים היפנית CASIO, הידוע בשעוניו...
מותג נעלי הספורט הבינלאומי 361 משיק בישראל את קולקציית אביב קיץ 2024
הקולקציה כוללת נעלי ריצה מקצועיות לכביש ולשטח לצד נעלי ספורט...
פערי המחיר והטעם מנצחים: מותג החלוה של חברת "אחוה" חוצה לראשונה את רף ה-70% בנתח השוק
החלוה הוותיקה מתחזקת על המדפים ומגדילה את הפער בינה למתחרים,...
דילוג לתוכן