רשת מחסני השוק, נבחרה לרשת הזולה במדינה המספקת גם חווית קניה

רשת מחסני השוק, נבחרה לרשת הזולה במדינה המספקת גם חווית קניה
רשת מחסני השוק- סניף האורגים צילום יחצ- מחסני השוק

כך עלה מבדיקת השוואה מקיפה של רשתות השיווק המבוצעת כמדי שנה לפני חגי תשרי, על ידי תוכנית חיסכון בערוץ 12 ועיתון ידיעות אחרונות

רשת מחסני השוק, נבחרה לרשת המציעה את סל הקניות הזול ביותר לראש השנה 2020 גם בסניפים וגם באונליין. שני גופים מובילים ביצעו השוואה ובדיקות מעמיקות של כלל רשתות השיווק המובילות בארץ, באחת ההתייחסות הייתה לסניפים ובשנייה בחנו את השירות והמחירים באונליין- משלוחים.

תוכנית חיסכון בערוץ 12 בחנה באמצעות כתבת הצרכנות מעיין פרתי, בשיתוף עם אתר השוואת המחירים פרייסז והמועצה לצרכנות, כ-60 מוצרים שונים בקרב רשתות השיווק המובילות ובמקום הראשון נבחרה הרשת הזולה ביותר- מחסני השוק, עם סל קניות בגובה 474 ₪. רשת ויקטורי דורגה במקום השני עם סל בגובה 522 ₪ ובמקום השלישי רשת רמי לוי עם סל בגובה של 531 ₪.

רשת מחסני השוק- קרדיט צילום מחלקת השיווק- מחסני השוק

בנוסף, בבדיקה מקיפה שערכו בעיתון ידיעות אחרונות- מוסף ממון על ידי הכתבת שושנה חן,  מחסני השוק דורגה במקום הראשון גם באונליין עם התייחסות הן למחיר והן לרמת השירות. לשון הפרסום: זול שירות טוב ומוצרים איכותיים. זכו לדירוג של 8.5 המציב אותם במקום הראשון. הרשת קיבלה ציונים מצטיינים על חווית הקניה- 9, אריזה- 9, איכות המוצרים והתאמה להזמנה 9 וכך גם על הירקות והפירות 9.

בנימוקים על הדירוג במקום הראשון נמסר "הסל הזול ביותר, חווית הקניה, איכות השירות, אספקה מהירה, עמידה בזמנים, 17 מ- 19 מוצרים שהוזמנו הגיעו, כל המוצרים הגיעו בקרטונים סגורים, מוצרי הניקוי באריזה נפרדת, מוצרי הקירור עם ג'ל קרח, הקפואים עם קרחונים, וכולם במצב מצוין. לא היו חריגות במשקל. הפירות הירקות ודברי המאפה איכותיים.  בשורה התחתונה "חירים וחווית קניה טובים מאוד".

מהנהלת רשת מחסני השוק, נמסר: "אנו פועלים ימים כלילות על מנת להעניק ללקוחותינו הנאמנים חווית קניה המתאפיינת באיכות ובטריות בכלל המוצרים המשווקים בסניפים ובחנות האונליין, זאת לצד תמחור הוגן ומשתלם בכל סניפי הרשת לאורך כל השנה. כמובן, שגם עתה לקראת החגים אנו מציגים מחירים תחרותיים ומפתיעים במיוחד בכלל המחלקות. ניתן  להתעדכן בכל מבצעי הרשת בכל זמן  נתון בעמוד הפייסבוק של הרשת ולהצטרף לעדכונים שוטפים בקבוצת הוואטס אפ הסודית".

עוד הוסיפו ברשת, "כחלק מההערכות לתקופת החגים, הצבנו בפריסה נרחבת קופות עצמאיות מתקדמות לנוחות הציבור כל זאת בכדי להקל על התורים בסניפים ולהבטיח חווית קנייה בכל הרבדים. אנו מאחלים לכל בית ישראל שנה טובה ומבורכת".

https://m-sh.uk/seker

https://www.facebook.com/mshuk1

אודות רשת מחסני השוק

רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה בבעלות משפחתית ובפריסה ארצית המונה 67 סניפים מצפת ועד אילת.

הרשת מנוהלת על ידי משפחת נעמן וכהן, שהחלה ממכולת קטנה בעיר באר שבע ולראשונה בשנת 1996 חנכה את סניפה הראשון בעיר באר-שבע. בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק בין הגדולות והמובילות בארץ.

הרשת מעניקה מגוון הטבות והנחות לחברי מועדון ולמחזיקי כרטיס האשראי wincard+ של הרשת בשיתוף max במחלקות השונות הכוללות קצבית פרימיום, מעסיקה קצבים מקצועיים בעלי ותק רב ומשווקת מוצרים ייחודים לרשת, תוך הקפדה על ניקיון, שירות, איכות וטריות. בנוסף מפעילה מעדניה, כאשר הקו המנחה הוא דגש על טריות ואיכות המהווים נר לרגלי החברה.

הרשת מפעילה אתר סחר מתקדם ונגיש המאפשר קניה נוחה ומהירה. מרבית סניפיה כוללים קופות עצמאיות מתקדמות. הנהלת הרשת פועלת רבות על מנת להעניק חווית קניה ודגש על שירות מקצועי ואדיב, לצד מחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד.

בסניפים אחדים מפעילה הרשת את המטבח של ג'ולי- שירותי קייטרינג ואוכל מוכן הפועלים במהלך השבוע ומהווים פתרון אולטימטיבי גם לסופי שבוע ולחגים.

הרשת היא הספונסרית הראשית של קבוצת הכדורגל-הפועל מחסני השוק באר-שבע.

מאמרים נוספים
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
נחת בישראל! SKECHERS X SNOOP DOGG
רמה אחרת של סטייל ונוחות! מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי...
לא רק לבן: הנעלה חגיגית לפסח ולאביב
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בנעלי נוחות אופנתיות, נכנסת לחג...
מבצע מתנות שוות לפסח ב 20 ₪ בלבד!! בעופר בילו סנטר
מבצע מתנות ב – 20 שח יערך החל מ-07.04.24 עד...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
דילוג לתוכן