רשת טיב טעם תומכת ב"סחר הוגן" ויוצאת בשיתוף פעולה עם הארגון המוביל לקידום סחר הוגן בישראל.

רשת טיב טעם תומכת ב"סחר הוגן" ויוצאת בשיתוף פעולה עם הארגון המוביל  לקידום סחר הוגן בישראל.
טיב טעם צלם בן פרידמן

יוסי שליו סמנכ"ל הסחר של טיב טעם: "שיתוף הפעולה הינו מהחשובים לצרכן הישראלי ויתמקד בהסברה ומכירה של עשרות מוצרי מזון הנושאים את תו הסחר ההוגן."

טיב טעם תומכת בסחר הוגן | צילום: יחצ

לקראת יום הסחר הבינלאומי המתקיים ב- 6.5. רשת טיב טעם תשתף פעולה עם הארגון המוביל  "סחר הוגן ישראל",  במטרה לשלב כוחות ולקדם סחר הוגן בישראל.

מדובר, בארגון המייצג סחר הוגן בישראל הפועל למען זכויות העובדים ומניעת ניצול הסביבה, מתחילת שרשרת האספקה. מטרת הארגון היא לגרום לתאגידים וחברות ישראליות לעבור לייצור המבוסס על חומרי גלם הנושאים את תו הסחר ההוגן בדומה למדינות רבות בעולם שבהן כבר פועלות חברות רבות, בהתאם לכללי הסחר הוגן.

טיב טעם תומכת בסחר הוגן | צילום: יחצ

במסגרת השת"פ ברשת טיב טעם יימכרו עשרות  מוצרים מכל הקטגוריות עליהן מודבק תו המבטיח כי יוצרו בסחר הוגן וללא ניצול בני אדם או של הסביבה. לדוגמא: תה: כל המוצרים של המותג: Pukka. קפה – קפה Mount hagen, גלידה – כל מוצרי בן&ג'ריס,  שוקלד – כל המוצרים של המותג: טוני שוקולונלי -TONYS, כל השוקולדים של המותג: VEGO, כל השוקולדים של המותג: מילקה, כל המוצרים של המותג: מוצארט, שני המוצרים של המותג: Schoko bananen, כל המוצרים של המותג: Maître Trouffout, כל המוצרים של המותג: Cadbury, כל המוצרים של המותג: Only ועוד.

טיב טעם תומכת בסחר הוגן | צילום: יחצ

יוסי שליו סמנכ"ל הסחר והשיווק ברשת טיב טעם מסר: "שיתוף הפעולה בין הארגון לסחר הוגן ישראל לבין רשת קמעונאית גדולה  ואיכותית כמו טיב טעם הוא מתבקש וחשוב. אלו הן דפוסי

יוסי שליו סמנכל הסחר והשיווק ברשת טיב טעם | צלם: אלעד גוטמן
טיב טעם | צילום: אסף לוי

 

צרכנות עם מוסר, הגינות וכבוד לעובדי הייצור באשר הם. לדבריו: "התו הנמצא על המוצרים מבטיח שהם מיוצרים ללא ניצול אדם או ניצול של משאבי הסביבה  ותכליתו לעדכן את המידע ולשתף  את הצרכנים בתהליך חשוב זה."

עוד ציין שליו: "טיב טעם תיתן ביום זה מקום של כבוד על מדפי הרשת למוצרים עם התו הבינלאומי לסחר הוגן. וזאת כדי להבטיח את הרחבת המודעות בקרב קהל הצרכנים למוצרי וכללי סחר הוגן. זוהי מהפכה של ממש בתחום תרבות הצריכה בישראל. תו הסחר הוגן  מבקש להטמיע את ערכי ההגינות ויושר גם בחיי המסחר." לדבריו:  "אנו גאים לשתף פעולה לטובת הציבור ועובדי הייצור באשר הם ולטובת  ערכי הקיימות בעולם."

רז פרוגל מנכ"ל סחר הוגן בישראל:  "טיב טעם היא הרשת הקמעונאית המחזיקה כיום במספר מוצרי סחר הוגן הגדול ביותר." לדבריו: "הקהילה של הארגון בישראל רחבה וצומחת במהירות, וכוללת עשרות ארגונים חברתיים אשר הצטרפו ל"קואליציה לקידום סחר הוגן בישראל" וכן, מאות פעילים בקמפוסים ובבתי הספר ברחבי הארץ".

עוד ציין פרוגל כי: " אני קורא לתאגידים ישראליים  נוספים להצטרף ולכאלו אשר  טרם יש להם מוצרים עם תו הסחר הוגן להתגייס ולפעול עפ"י עקרונות הסחר ההוגן."

מאמרים נוספים
חרבות וצ'ייסרים: מה צריך כדי ליהנות בפורים עד דלא ידע?
אם הינו צריכים לתאר את פורים במילה אחת היינו בוחרים...
רשימה שחורה? פערים של עשרות אחוזים במחיר הטחינה חברת אחוה: "אנחנו גאים בפעילות העסקית שלנו ובמדיניות המחירים שלנו כבר עשרות שנים"
דו"ח סטורנקסט שבדק את המחיר הממוצע לצרכן של טחינה גולמית...
מהחקלאי לצרכן: רשת הקמעונאות דהן משיקה סניף חדש
רשת דהן המונה עשרות סניפי קמעונאות בארץ- 10 סופרמרקטים, 2...
לחכות בתור? זה כל כך 2020! רשת Si Caf'e משיקה אפליקציה חדשנית שתגיש לכם את הקפה עד לפתח הרכב!
שיוצאים לטייל ברחבי הארץ עם כל המשפחה ומבלים חלק ניכר...
בן& ג'ריס מצטרפים לראשונה ל Wolt Market: אבי זינגר מנכ"ל בן אנד ג'ריס: "שת"פ זה יהווה מנוע צמיחה נוסף לבן אנד ג'ריס ישראל, וירחיב את מעגל הלקוחות שייהנו מהמגוון הייחודי של טעמי הגלידה המוכרים והאהובים באמצעות אפליקציית Wolt – עד הבית!"
מותג הגלידות בן &ג'ריס מצטרף לרשת החנויות הכחולות Wolt Market,...
סיר אורז ואידוי לבישול בריא!
מותג מכשירי החשמל האמריקאי לבית ולמטבח DECKER & ,BLACK המיובא...
המותג FILL IT משיק תוסף תזונה לגברים המיועד לעצירת נשירה, חיזוק השיער ועידוד צמיחת שיער חדשה
תוסף התזונה פורץ הדרך FILL IT (פיל איט), מבית דה...
מוצרי הניקיון שיהפכו את חייכם לקלים!
רוצים להחזיר את הצבע הבהיר והיפה לריהוט שלכם? ניסיתם הכל...
חימום מקצועי למאפיות
אחד המוצרים החשובים ביותר במאפיות זה ללא ספק תנור למאפיה...
המדריך הגדול לקניות לחג השבועות
אז תכננתם לפרטי פרטים את הארוחה החלבית לשבועות – איזה...
דילוג לתוכן