רשת טיב טעם השקיעה 8 מיליון שח בפתיחה מחודשת ושדרוג סניף הדגל ברמת החייל בת"א

רשת טיב טעם השקיעה 8 מיליון שח בפתיחה מחודשת ושדרוג סניף הדגל ברמת החייל בת"א
צילום שלומי יוסף

רשת טיב טעם יוצאת במהלך אסטרטגי במסגרתו, סניף הדגל ברמת החייל עובר מתיחת פנים, עיצוב חדש ושדרוג הסניף, בהשקעה הנאמדת בכ- 8 מיליון ₪.

הסניף ממוקם ברחוב דבורה הנביאה 122 ומשתרע על שטח של כ- 4,000 מ"ר עבר שדרוג ועיצוב עדכני בכל המחלקות, החל ממחלקת היין, שעוצב בסגנון חנות בוטיק הכולל בר שתיה וסלון לטעימות, ועד מעדניית הגבינות והנקניקים, הקצביה, המאפייה ומחלקת עדן טבע שעוצבה וחודשה ברוח האורגני והטבע.

הסניף המחודש כולל החלפת ציוד ומקררים מהחדישים בתחום, מידוף מחודש ועיצוב בסגנון מודרני המשלב אלמנטים של עץ וגרפיקה. כמו כן, מלבד הקופות ה"רגילות" התווספו עוד קופות עצמאיות לנוחיות הלקוחות.

לרגל השקת הסניף המחודש תצא טיב טעם בקמפיין רחב באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, תחת הסלוגן: "יש סופר… ויש את סניף רמת החייל המחודש". הקמפיין יעלה בתקציב של כ- 250 אלף ₪ וכולל בן היתר: שילוט חוצות לוקאלי, תשדירי רדיו, מודעות בעיתונות מקומית, דיגיטל, ניוזלטרים לחברי מועדון, קידום בסושאל ופעילות ברשתות החברתיות.

חגי שלום, מנכ"ל רשת טיב טעם: "הסניף המחודש יציע חווית קניה אחרת, בניחוח בינלאומי, עם היצע רחב בכל המחלקות של מוצרים ומותגים מהארץ ומהעולם תוך שילוב של חוויה קולינרית איכותית, זו דרכנו להוקיר את לקוחות טיב טעם בדרך היאה להם ". לדבריו: "במהלך שנת 2022 ישופצו עוד מספר סניפי דגל בתל אביב ובראשון לציון.

אלון אשכנזי, סמנכ"ל תפעול ברשת טיב טעם: "טיב טעם בלטה תמיד בין קמעונאיות המזון בחנויות המעוצבות שלה, ומכאן משקיעה רבות בבינוי, עיצוב והטמעת טכנולוגיות. לדבריו: "אנו מאמינים כי הלקוח לא מסתפק אך ורק, בחללים וקירות אלא מחפש חווית קניה, שמחברת בין הצרכים והתשוקות ומכאן, חשיבות ההשקעה הרבה בשדרוג והתחדשות החנויות."

מאמרים נוספים
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
פערי המחיר והטעם מנצחים: מותג החלוה של חברת "אחוה" חוצה לראשונה את רף ה-70% בנתח השוק
החלוה הוותיקה מתחזקת על המדפים ומגדילה את הפער בינה למתחרים,...
טנדיר - לבשל בצורה עתיקה
אתם מחפשים את הדרך שתכניס למטבח שלכם עניין? רוצים לבשל...
אם עוד לא יצא לכם להכין ג'חנון – עכשיו לא תוכלו
נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל משיק...
רשימה שחורה? פערים של עשרות אחוזים במחיר הטחינה חברת אחוה: "אנחנו גאים בפעילות העסקית שלנו ובמדיניות המחירים שלנו כבר עשרות שנים"
דו"ח סטורנקסט שבדק את המחיר הממוצע לצרכן של טחינה גולמית...
מהחקלאי לצרכן: רשת הקמעונאות דהן משיקה סניף חדש
רשת דהן המונה עשרות סניפי קמעונאות בארץ- 10 סופרמרקטים, 2...
משחקי הפוף😊: מותג החטיפים פוף משיק קמפיין אתגרים לצעירים בהובלתם של נבחרת משפיעני הטיקטוק המובילים: דילן דרור, לרה גרינסס, אמילי מדואל ונתן זרקא
פוף, מותג חטיפי הילדים משיק השבוע קמפיין חורף חדש תחת...
לחכות בתור? זה כל כך 2020! רשת Si Caf'e משיקה אפליקציה חדשנית שתגיש לכם את הקפה עד לפתח הרכב!
שיוצאים לטייל ברחבי הארץ עם כל המשפחה ומבלים חלק ניכר...
ליצ'י - פסיפלורה - השילוב המרענן לקיץ מסדרת Zero Green של tea-Fuze
הימים החמים של הקיץ, מביאים איתם באופן טבעי צורך להתרעננות!...
דילוג לתוכן