רשת טיב טעם יוצאת במהלך אסטרטגי במסגרתו, סניף הדגל ברמת החייל עובר מתיחת פנים, עיצוב חדש ושדרוג הסניף, בהשקעה הנאמדת בכ- 8 מיליון ₪.
הסניף ממוקם ברחוב דבורה הנביאה 122 ומשתרע על שטח של כ- 4,000 מ"ר עבר שדרוג ועיצוב עדכני בכל המחלקות, החל ממחלקת היין, שעוצב בסגנון חנות בוטיק הכולל בר שתיה וסלון לטעימות, ועד מעדניית הגבינות והנקניקים, הקצביה, המאפייה ומחלקת עדן טבע שעוצבה וחודשה ברוח האורגני והטבע.
הסניף המחודש כולל החלפת ציוד ומקררים מהחדישים בתחום, מידוף מחודש ועיצוב בסגנון מודרני המשלב אלמנטים של עץ וגרפיקה. כמו כן, מלבד הקופות ה"רגילות" התווספו עוד קופות עצמאיות לנוחיות הלקוחות.
לרגל השקת הסניף המחודש תצא טיב טעם בקמפיין רחב באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, תחת הסלוגן: "יש סופר… ויש את סניף רמת החייל המחודש". הקמפיין יעלה בתקציב של כ- 250 אלף ₪ וכולל בן היתר: שילוט חוצות לוקאלי, תשדירי רדיו, מודעות בעיתונות מקומית, דיגיטל, ניוזלטרים לחברי מועדון, קידום בסושאל ופעילות ברשתות החברתיות.
חגי שלום, מנכ"ל רשת טיב טעם: "הסניף המחודש יציע חווית קניה אחרת, בניחוח בינלאומי, עם היצע רחב בכל המחלקות של מוצרים ומותגים מהארץ ומהעולם תוך שילוב של חוויה קולינרית איכותית, זו דרכנו להוקיר את לקוחות טיב טעם בדרך היאה להם ". לדבריו: "במהלך שנת 2022 ישופצו עוד מספר סניפי דגל בתל אביב ובראשון לציון.
אלון אשכנזי, סמנכ"ל תפעול ברשת טיב טעם: "טיב טעם בלטה תמיד בין קמעונאיות המזון בחנויות המעוצבות שלה, ומכאן משקיעה רבות בבינוי, עיצוב והטמעת טכנולוגיות. לדבריו: "אנו מאמינים כי הלקוח לא מסתפק אך ורק, בחללים וקירות אלא מחפש חווית קניה, שמחברת בין הצרכים והתשוקות ומכאן, חשיבות ההשקעה הרבה בשדרוג והתחדשות החנויות."