רשת חינאווי Wine & More מציגה חגיגת גבינות ויין בסניפי הרשת לרגל חג השבועות: 10% הנחה על גבינות ישראליות ומיובאות וכן, שלל מבצעים על יינות מובילים מיקבים מקומיים ובינלאומיים ברמות תמחור שונות

רשת חינאווי Wine & More מציגה חגיגת גבינות ויין בסניפי הרשת לרגל חג השבועות: 10% הנחה על גבינות ישראליות ומיובאות וכן, שלל מבצעים על יינות מובילים מיקבים מקומיים ובינלאומיים ברמות תמחור שונות
צילום: אביב פרסום

רשת חינאווי Wine & More מציגה חגיגת גבינות ויין, בסניפי הרשת לרגל חג השבועות: 10% הנחה על גבינות ישראליות ומיובאות וכן, שלל מבצעים על יינות מובילים מיקבים מקומיים ובינלאומיים ברמות תמחור שונות. המבצעים תקפים לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים בלבד.

 מעדניית הגבינות ברשת חינאווי Wine & More פועלת ב- 5 סניפים מכלל סניפי הרשת- קרליבך- תל אביב,  בן יהודה- תל אביב, יפו, פתח תקווה והרצליה. קטגוריית הגבינות הנה עשירה וכוללת מבחר עצום של גבינות קשות תוצרת הארץ ומיובאות ממדינות שונות מרחבי העולם.

בין הגבינות הבולטות: קונטה, גורגונזולה דולצ'ה ופיקנטו, מנצ'גו כבשים כמהין, שוויה כבשים, אטורקי מחבל הבסקים, ברי בדפינואה, קפילטורי, קממבר איסיני, טום דה מונטאן, בלו סילטון אנגלי, רוקלט, מנצ'גו קוווסטו ועוד. הזמנת גבינות תתבצע ישירות בסניפים, או באמצעות הזמנה טלפונית לסניף המבוקש.

 בנוסף, מחלקת היינות ברשת מציעה מגוון רחב של מבצעים משתלמים במיוחד על יינות מיובאים וישראלים. לדוגמה:

מגוון יינות 2 ב-200 ₪, כדוגמת פלאם רוזה, בושארד בורגון שרדונה.

מגוון יינות 2 ב-120 ₪, כדוגמת צובה קברנה סובניון, צובה מרלו, דלתון עלמה לבן ורוזה.

מגוון יינות 2 ב-160 ₪, כדוגמת פלאם קלאסיקו , צובה שרדונה , ז'אן מורו פטיט שבלי.

מגוון יינות 2 ב-100 ₪ ,כדוגמת וינה מאייפו סדרת ויטרל , דלתון סדרת אסטייט, צ'זרי פינו ג'ריג'יו.

מגוון יינות 3 ב-200 ₪ , כדוגמת מוגה רוזה , אלביציה שרדונה , צ'זרי מיטיקו שרדונה.  

 מהנהלת הרשת נמסר "חג השבועות הנוכחי יתבטא בטארפיק משמעותי, אנו צופים לביקושי שיא בהיקפי המכירות של גבינות והן של יינות קלילים ומיוחדים כשהדגש העיקרי הוא על יינות לבנים ויינות רוזה, שבשנת הקורונה הפכו ללא ספק לפייבוריטים בקרב הקהל הישראלי. קטגוריית הגבינות תזכה כמו בכל שנה לפוקוס מרכזי, כך שאנו צופים גם השנה לגידול של כ- 62% בהיקפי המכירות של גבינות מתוצרת הארץ וגבינות מיובאות. בנוסף, הערכתנו כי סל הקניות יגדל משמעותית ביחס לשנים קודמות בשל השינויים ההתנהגותיים הצרכניים שהובילה שנת הקורונה".

מבצעי שבועות יכנסו לתוקף החל מה- 10 במאי ועד ל- 31 במאי, 2021 בסניפי הרשת.

מבצעי היינות תקפים גם באתר האינטרנט ובאפליקציה של רשת חינאווי Wine & More.

 ***לא יתאפשר כפל מבצעים.

 אודות רשת חינאווי Wine & More

 רשת חינאווי wine & more , הנה רשת קמעונאית מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים מהוותיקות והבולטות בארץ. הרשת מונה כיום 9 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: 2 סניפים בתל אביב, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון ובאירפורט סיטי. בסניפים אחדים מפעילה בנוסף הרשת קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

 הרשת הוותיקה הוקמה בשנות ה- 40 עוד לפני קום המדינה, על ידי קרים חינאווי, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן,יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

 כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים באנגליה- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.

מאמרים נוספים
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
נחת בישראל! SKECHERS X SNOOP DOGG
רמה אחרת של סטייל ונוחות! מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי...
לא רק לבן: הנעלה חגיגית לפסח ולאביב
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בנעלי נוחות אופנתיות, נכנסת לחג...
מבצע מתנות שוות לפסח ב 20 ₪ בלבד!! בעופר בילו סנטר
מבצע מתנות ב – 20 שח יערך החל מ-07.04.24 עד...
הצצה ראשונה לטרנדים של בגדי ים קיץ 2024: כתף אחת, מחשופים נמוכים, כיווצים, כתפיות עבות או דקות, משחקי שקיפויות ועוד. צבעוניות: דפוסים פרחוניים, מנומר עדין, וגוונים בוהקים לצד השחור הקלאסי הנצחי
המותג היוקרתיJACK KUBA משיק: קולקציית בגדי ים לנשים לקיץ 2024 ליין חדש...
שעון קיץ זז קדימה: שוק השעונים צפוי להנות מצמיחה שנתית ממוצעת של 5.94%, איזו מדינה מובילה את השוק ? ואלו מגמות כובשות את השוק?
הזמן רץ ושוק השעונים רק מרוויח מזה, דוח שפורסם בנובמבר...
על כתמת בשיער כבר שמעתם? הקיץ בפתח וזה הזמן לנטרל את 'הכתמת' (פיגמנט כתום) בשיער! טיפים ועצות להגנה על השיער מפני כתמת בשיער כיצד זה קורה? מה הקשר בין מתכות לבין מראה צבע השיער וכיצד להימנע מהתופעה?
נשים רבות סובלות מ"כתמת" (פיגמנט כתום בשיער) בעיקר לאחר צביעת...
דילוג לתוכן