רשת ההלבשה התחתונה היוקרתית JACK KUBA יוצאת בקמפיין לרגל השקת קולציית המחטבים החדשה של הרשת לכבוד עונת האירועים.
לדברי קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר ברשת JACK KUBA : "מדובר במהלך אסטרטגי הכולל בין היתר הרחבה של תחום הפתרונות לארועים, ופניה למגוון רחב יותר של קהלים : קולקציית המחטבים של הרשת עשויים מבדים דקיקים, נושמים ומנדפי זיעה בטכנולוגיית COOLING EFFECT. מתאימים לכל אישה בכל מידה ומגיעים עד מידה XL4 בשתי רמות חיטוב בצבע שחור ובצבע גוף. הבד ממנו עשויים המחטבים הוא בד דקיק במיוחד, אינו לוחץ וכמעט ואינו מורגש על הגוף ומאפשר תנועה חופשיה וקלילה והתאמה לכל בגד ולכל אירוע כבסיס לכל מלתחה".
הקמפיין יעלה בערוצים קשת 12, רשת 13 וערוץ 9 ובקמפיין דיגיטל וסושיאל ויציג את קולקציית המחטבים של הרשת הכוללת מגוון דגמים וגזרות לכל אזור בגוף- בטן, ישבן, ירכיים, מותניים (וגם ALLOVER) שמלה מחטבת, אוברול מחטב לכל הגוף), המתאימים מתחת לכל בגד לאירועים וללבישה יומיומית במחירים הנעים בין 200-500 שח.
JACK KUBA – הינה רשת בוטיקים יוקרתית להלבשה תחתונה המציגה קונספט חדשני בשיק צרפתי ועיצוב יוקרתי, עם דגש על Fit&Style – חווית מדידה והתאמה אישית. הרשת מונה 37 בוטיקים מעוצבים, כולל 5 בוטיקים בדיוטי פרי בנתב״ג ובאילת. בבוטיקים ובאתר ניתן למצוא את מיטב הקולקציות האיכותיות, הנוחות והנחשקות, בטרנדים המובילים בעולם בקטגוריות הלבשה תחתונה, מחטבים, פתרונות לחזה ומחשופים, תחתוני מחזור, גרביים וגרביונים, בגדי-ים ובגדי ים מחטבים, קולקציות משי, פיג'מות, בגדי פנאי ואביזרי אופנה.