רשת גלי יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת הפצת הסרטים 'טוליפ אינטרטיימנט' (Tulip Entertainment) לרגל השקת הלהיט של הקיץ לילדים: "להציל את היער"

רשת גלי יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת הפצת הסרטים 'טוליפ אינטרטיימנט' (Tulip Entertainment) לרגל השקת הלהיט של הקיץ לילדים: "להציל את היער"
צילום: טל טרי

השת"פ ילווה בקמפיין בהשקעה של 250 אלף ₪ ויכלול פרסום רחב בדיגיטל, בנכסי הסושיאל של שתי החברות, פרסום במועדני הלקוחות ופעילות משפענים

רשת ההנעלה "גלי" וחברת 'טוליפ אינטרטיימנט' (Tulip Entertainment), המפיצה הבלעדית של סרטי אולפני וורנר ברוס ואולפני יוניברסל בישראל, יוצאות בשיתוף פעולה לרגל השקת הלהיט של הקיץ לילדים: "להציל את היער".

במסגרת השת"פ, כשבוע לפני עלייתו לאוויר של הסרט תיערך בישראל פרמיירה, ב 2.8 להקרנה חגיגית של הסרט החדש לילדים: "להציל את היער", בהוט סינימה בעופר הקניון הגדול פתח תקוה.

הפרמיירה תכלול הקרנת בכורה של הסרט למוזמנים בלבד: כוכבי רשת, אנשי תקשורת, מובילי דעת קהל, סלבס משפיענים וילדיהם, שייהנו מחשיפה ראשונה לסרט, חוויות ואטרקציות בהקרנה, וחלוקת שוברי הנחה למימוש ברשת גלי.
כמו כן, כחלק משיתוף הפעולה, יתקיים מבצע לקהל הרחב, במסגרתו במהלך חודש אוגוסט ברכישת נעלי גלי בשווי 240 ₪ ב 23 סניפים נבחרים, מקבלים במתנה זוג כרטיסים לסרט, למימוש בבתי הקולנוע ברחבי הארץ.

המהלך ילווה בקמפיין בהשקעה של 250 אלף ₪ ויכלול בין היתר פרסום רחב בדיגיטל, פרסום בכל נכסי הסושיאל של שתי החברות, פרסום במועדני הלקוחות, באמצעות פעילות משפיענים נרחבת וברצפת המכירה בכל סניפי רשת גלי בפריסה ארצית.

לדברי גנית אלון, סמנכ"לית שיווק בקבוצת בריל המפעילה את רשת גלי: "מדובר במהלך רחב שהוא חלק מהאסטרטגיה של המותג שנבנתה במטרה להעניק ללקוחותינו ערך מוסף וחווית קנייה ייחודית לכל המשפחה. זה התחיל בשיתוף פעולה שעשינו עם חברת אלטמן בתחילת השנה, וממשיך עכשיו עם טוליפ אינטרטיימנט, למרות עולמות התוכן השונים של שני המותגים, יש לנו ממשק של קהל יעד זהה בעל אותם ערכים: חוויה, איכות ומשפחה".

רשת גלי, מקבוצת בריל, הוקמה בשנת 1975, כמותג ישראלי איכותי בתחום ההנעלה והייתה לרשת הנעליים לכל המשפחה הראשונה בישראל. כיום רשת גלי נמצאת בבעלות קבוצת בריל והיא מונה 70 סניפים בכל רחבי הארץ.

הסרט "להציל את היער" – סרט אנימציה מצחיק, מרגש וחינוכי מחברת ההפקה של לאונרדו דיקפריו ומסטודיו האנימציה שאחראי על קלאסיקות כמו: "מפרץ ההרפתקאות הסרט", ו- " בוב ספוג הסרט".

"להציל את היער" מביא את סיפורה של אוזי, אורנגאוטן קטנה שגדלה עם בני אדם בשמורת טבע לקופי אדם ולמדה מהם את שפת הסימנים והפכה לכוכבת רשת. צ'אנס, קוף הפרא, סוחף אותה להרפתקה ביער הגדול, שם היא מגלה את האמת אודות המפעלים המנצלים את משאבי הטבע ומסכנים את חיות הבר. יחד עם חברים נוספים אוזי יוצאת להרפתקה להציל את היער בו נולדה.

הסרט יציג החל מה -8.8 בדיבוב לעברית בבתי הקולנוע ברחבי הארץ.

צילום: יחצ
צילום: טל טרי
צילום: טל טרי
צילום: יחצ

 

מאמרים נוספים
הפוך על הפוך - מה כדאי: פּוּךְ טבעי או פּוּךְ סינטטי?
חורף בורדינון, בוטיק הטקסטיל הייחודי בישראל                                           הפוך על הפּוּךְ אז מה...
רשת גלי משיקה את הטרנד החם לעונה הקרה: נעלי אוקספורד האייקוניות שילוב מנצח של נוחות ולוק מתוחכם
מסתמן כי סגנון  אוקספורד הבריטי הוא ה- טרנד במלתחת נעלי...
נוחות עם סטייל: טרנד נעלי הלאופרס לסתיו
רשת הלב הכחול, המובילה בתחום הנעלת הנוחות בישראל, מציגה את...
מותגי האופנה לי קופר ולי קופר קידס במבצע Shopping IL שווה במיוחד - ג'ינסים עד 99.90 ש"ח בלבד!!!
מותגי האופנה לי קופר ולי קופר קידס יוצאים במבצע חד...
רשת H&O עולה בקמפיין AI חדשני בהשקעה הנאמדת בכ-1 מיליון ש"ח
לראשונה בישראל נוצר סרט פרסומות שכולו בינה מלאכותית כולל הלבשת...
אופנה וטכנולוגיה נפגשים בצבע
מותג השעונים G-SHOCK מבית הענקית היפנית CASIO מציג שעון יוניסקס...
כך תכינו את ביתכם לחורף בקלות ובסטייל
מומחי מותגי הלייף סטייל המובילים ורדינון ונעמן עם עצות פרקטיות...
הטרנד החם של העונה במלתחת הנעלים לחורף 2025: קולקציית נעלי הלאופר - שילוב  של נוחות וסטייל   
הטרנד החם של העונה במלתחת הנעלים לחורף 2025:  קולקציית נעלי...
כך נראת קולקציית הקפסולה שעיצבה אילנית לוי לבית האופנה GOLBARY
שיתוף הפעולה של גולברי עם מנחת הטלויזיה ודוגמנית העל אילנית...
חדש ברשתות המזון והשיווק מזרני ויסקו אורטופדים (Everest) עם 10 שנות אחריות קבוצת קיבוץ השלושה משיקה מזרנים אורטופדים שימכרו ברשתות מזון ושיווק במחיר צרכן החל מ - 699 ₪ בלבד!
קבוצת 'קיבוץ השלושה'  אשר נכנסה  לראשונה לתחום מזרני השינה, משיקה...
דילוג לתוכן