לרגל השקת ליין המוצרים החדש לקיץ 2024 יעלה קמפיין בכיכובה של משפיענית הרשת אדל בספלוב
מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז שם במרכז העשייה את ערך החזרה לטבע, והעונה המותג שמרבית מוצריו מתבססים על חומרים טבעיים, משיק אריזות חדשות לקיץ 24 העשויות מחומרים ממוחזרים (זכוכית, ניר ופלסטיק) בנוסף, במוצרים רבים אפשרות לרכישת צנצנת ריקה ריפיל (מילוי מחדש) כמו כן- נראות חדשה באותה שפה: גווני האריזות והמוצרים יוחלפו לצבע ניוד כהה, כל זאת במטרה לשקף את רוח המותג: קרבה לטבע-מוצרים המבוססים על רכיבים טבעיים ושמירה על איכות הסביבה.
במסגרת זו יעלה קמפיין בכיכובה של הפרזנטורית זו שנה שלישית משפיענית הרשת ואשת העסקים אדל בספלוב ( (568K) בשלטי חוצות, בטלויזיה בערוצים 12 ו 13 באתרי אינטרנט ובסושיאל. היקף ההשקעה במהלך: כ ________ שח.
השקת ליין המוצרים החדש לקיץ 24 כולל לראשונה שמן גוף פיטולסטיל למניעה וטיפול בסימני מתיחה ומגוון סדרות מוצרים חדשים המתבססים על חומרים טבעים ביניהם: הגנה מהשמש לגוף ולפנים, סדרת בודי סקאלפ הטבעית והטבעונית ( לא נוסתה על בעלי חיים) לפיסול, חיטוב והצרת היקפים, סדרת הפרימיום אנטיאייג'ינג עוצמתי הכוללת: קרם פנים, סרום וקרם עיניים, קרם בודי נוטרי להזנת העור, סדרת דיופטי המעניקה מגוון פתרונות לאזור הרגיש סביב העיניים ועוד.
לדברי ברברה למפל מנכ"לית ליראק פריז בישראל: "מעבדות ליראק פריז שקדו על פטנטים העושים שימוש ברכיבים טבעיים: החל מ 96% ומעלה בכל המוצרים החדשים לפנים ולגוף. שימוש במוצרים שהם גם טבעיים וגם עם תוצאות מוכחות קלינית הוא שילוב מנצח. החלפת כל האריזות לחומרים ממוחזרים ואפשרויות ריפיל מתכתבות עם ערכי המותג, גם הצבע הטבעי שנבחר עונה על אותו צורך."
חברת LIERAC PARIS נוסדה בשנת 1975 בצרפת, ע"י הרוקח ורופא העור היהודי, ד"ר קאריל (שם החברה הוא למעשה שמו בהיפוך אותיות). ב-45 השנים האחרונות מיצבה LIERAC PARISאת מעמדה כחברת הדרמו-אסתטיקה והרפואה הגנרטיבית המובילה בעולם המשווקת ל 65 מדינות ברחבי העולם ומדורג במקום הראשון בעולם בתחום הדרמו-אסתטיקה ורפואה גנרטיבית. המוצרים , ללא יוצא מן הכלל, נוצרים על ידי רופאים מומחים ונבדקים קלינית במעבדות.