קמפיין טבעי: המותג ליראק פריז משיק לראשונה: אריזות ממוחזרות המשקפות את רוח המותג: דרמוקוסמטיקה על בסיס טבעי

קמפיין טבעי: המותג ליראק פריז משיק לראשונה: אריזות ממוחזרות המשקפות את רוח המותג: דרמוקוסמטיקה על בסיס טבעי
צילום: אסף לוי

לרגל השקת ליין המוצרים החדש לקיץ 2024 יעלה קמפיין בכיכובה של משפיענית הרשת אדל בספלוב

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז שם במרכז העשייה את ערך החזרה לטבע, והעונה המותג שמרבית מוצריו מתבססים על חומרים טבעיים, משיק אריזות חדשות לקיץ 24 העשויות מחומרים ממוחזרים (זכוכית, ניר ופלסטיק) בנוסף, במוצרים רבים אפשרות לרכישת צנצנת ריקה ריפיל (מילוי מחדש) כמו כן- נראות חדשה באותה שפה: גווני האריזות והמוצרים יוחלפו לצבע ניוד כהה, כל זאת במטרה לשקף את רוח המותג: קרבה לטבע-מוצרים המבוססים על רכיבים טבעיים ושמירה על איכות הסביבה.

במסגרת זו יעלה קמפיין בכיכובה של הפרזנטורית זו שנה שלישית משפיענית הרשת ואשת העסקים אדל בספלוב ( (568K) בשלטי חוצות, בטלויזיה בערוצים 12 ו 13 באתרי אינטרנט ובסושיאל. היקף ההשקעה במהלך: כ ________ שח.

השקת ליין המוצרים החדש לקיץ 24 כולל לראשונה שמן גוף פיטולסטיל למניעה וטיפול בסימני מתיחה ומגוון סדרות מוצרים חדשים המתבססים על חומרים טבעים ביניהם: הגנה מהשמש לגוף ולפנים, סדרת בודי סקאלפ הטבעית והטבעונית ( לא נוסתה על בעלי חיים) לפיסול, חיטוב והצרת היקפים, סדרת הפרימיום אנטיאייג'ינג עוצמתי הכוללת: קרם פנים, סרום וקרם עיניים, קרם בודי נוטרי להזנת העור, סדרת דיופטי המעניקה מגוון פתרונות לאזור הרגיש סביב העיניים ועוד.

לדברי ברברה למפל מנכ"לית ליראק פריז בישראל: "מעבדות ליראק פריז שקדו על פטנטים העושים שימוש ברכיבים טבעיים: החל מ 96% ומעלה בכל המוצרים החדשים לפנים ולגוף. שימוש במוצרים שהם גם טבעיים וגם עם תוצאות מוכחות קלינית הוא שילוב מנצח. החלפת כל האריזות לחומרים ממוחזרים ואפשרויות ריפיל מתכתבות עם ערכי המותג, גם הצבע הטבעי שנבחר עונה על אותו צורך."

חברת LIERAC PARIS נוסדה בשנת 1975 בצרפת, ע"י הרוקח ורופא העור היהודי, ד"ר קאריל (שם החברה הוא למעשה שמו בהיפוך אותיות). ב-45 השנים האחרונות מיצבה LIERAC PARISאת מעמדה כחברת הדרמו-אסתטיקה והרפואה הגנרטיבית המובילה בעולם המשווקת ל 65 מדינות ברחבי העולם ומדורג במקום הראשון בעולם בתחום הדרמו-אסתטיקה ורפואה גנרטיבית. המוצרים , ללא יוצא מן הכלל, נוצרים על ידי רופאים מומחים ונבדקים קלינית במעבדות.

צילום: יחצ
צילום: אסף לוי
צילום: יחצ חול
צילום: יחצ

 

מאמרים נוספים
כך נראת קולקציית הקפסולה שעיצבה אילנית לוי לבית האופנה GOLBARY
שיתוף הפעולה של גולברי עם מנחת הטלויזיה ודוגמנית העל אילנית...
חדש ברשתות המזון והשיווק מזרני ויסקו אורטופדים (Everest) עם 10 שנות אחריות קבוצת קיבוץ השלושה משיקה מזרנים אורטופדים שימכרו ברשתות מזון ושיווק במחיר צרכן החל מ - 699 ₪ בלבד!
קבוצת 'קיבוץ השלושה'  אשר נכנסה  לראשונה לתחום מזרני השינה, משיקה...
לכיפור: הנעלה טבעונית, מסורתית ואופנתית
לכבוד יום הכיפורים המתקרב, מותג הנעליים הגרמני JANA SHOES, המיוצג...
מבצע חגיגי לראש השנה של המותג KENWOOD: קונים מיקסר של המותגKENWOOD ומקבלים במתנה מטחנת בשר איכותית בשווי 600 ₪
המותג הבינלאומי  KENWOOD (קנווד) מבית ברימאג, יוצא במבצע חגיגי לרגל...
במיוחד ליום כיפור: רשת גלי משיקה את הכוכב של יום כיפור לנשים: סניקרס קלאסיות מבד
יום כיפור בפתח ובמלתחה ממתינים חולצה הלבנה  או שמלה לבנה...
החג של SKECHERS: הסניקרס הלבנות המושלמות לתקופת החגים
SKECHERS משיקה קולקציית חג אופנתית ונוחה לכל המשפחה! לרגל החגים,...
פריטי יפים לחג של המותג גלביה
מותג הלייף סטייל גלביה מייצר אוסף פריטים, כל אחד מכיל בתוכו סיפור...
בית האופנה האיטלקי MOSCHINO (מוסקינו) חושף את קולקציית סתיו חורף 2024-2025
חזרה לשורשים ולערכים האייקונים של המותג עם עוצמה נשית חזקה,...
חוויית אירוח לשנה החדשה עם פרימור "פרימור" משווקת לראש השנה וחגי תשרי מיץ רימונים סחוט טבעי
"שירבו זכויותינו כרימון", 100% מיץ רימונים סחוט טבעי של פרימור...
תכירו את הטרנד החדש בעולם היין: יין כתום הסקוטית מבית ישרקו משיקה יין כתום מצרפת: L’un des Sens
הטרנד החדש בעולם היין: יין כתום, שוק הצובר תאוצה גם...
דילוג לתוכן