פחי אשפה בסטייל ובמחיר משתלם

פחי אשפה בסטייל ובמחיר משתלם
מקור freepik

שיהיה ברור, כיום פח לא יכול להיות רק פח. כאשר כולנו משקיעים בעיצוב הבית והמשרד והמטבח ולנראות יש משמעות עצומה, אין פלא שגם הפחים משתדרגים. ואם תהיתם, עצם העובדה שאתם מחפשים פחי אשפה איכותיים לא מחייבת אתכם לשלם מחיר יקר. מסתבר שסטייל כיום יכול להגיע ביחד עם מחיר משתלם.

איך לא לטעות כשבוחרים פח

נניח שיצאתם מתוך נקודת המוצא ההגיונית להפליא, שאתם רוצים פח מעוצב עם סטייל. זה עדיין לא אומר שכדאי לכם למהר ולקחת את הדגם הראשון שנראה לכם יפה. למעשה, זה יכול להוביל לטעות ושמה – פחים לא שימושיים בשבילכם. כדי לא לטעות כשבוחרים, קודם כל החליטו למה הוא מיועד. ברור לנו שהוא מיועד לאשפה, אך השאלה היא איזו. האם אתם צריכים אותו בשביל המטבח, האם אתם צריכים אותו בשביל חדר הרחצה או השירותים. אגב, מסתבר שגם אנשים שממקמים את הפח בתוך ארון, מתחת לכיור, רוצים אותו מעוצב. במקרה זה, חשוב במיוחד לא לבחור עיצוב מוגבה או גדול יתר על המידה.

עם דוושה פדל או בלי

פחי אשפה מגיעים בשני דגמים עיקריים – דגם ועיצוב מעוגל או דגם ועיצוב מרובעים (או מלבניים). בדרך כלל מאוד ברור לכל אחד ואחת למה הוא מעדיף או למה היא מתחברת, האם לקווים עגולים או אולי למרובעים. אבל מה שלפעמים מצריך טיפה יותר מחשבה זה האם רוצים פתרון עם דוושה או ללא דוושה. על פי רוב, נוחות מרבית באה ביחד עם מיכל המצויד עם דוושה. בצורה כזאת איך צורך לגעת במיכל, לא מתלכלכים ולא מלכלכים. יחד עם זאת, לפעמים ממקמים את פחי האשפה במקום שבו לא נוח לדרוך על הדוושה כך שיתאים משהו אחר.

מה הנפח שלכם

יש לנו כמה דגשים לומר לכם, לפני שתתרשמו ממיטב העיצובים של פחים מלאי סטייל. קודם לכן, נמליץ לשים לב היטב לנפח. מכיוון שמדובר כיום באביזר עיצובי למהדרין, שניצב בבית או בבית העסק, הרבה אנשים ימקמו אותו במקום של כבוד, לא נסתר בתוך ארון. כלומר, הוא בהחלט יכול להיות גדול ולפעמים זה אפילו מתבקש.

קשה לדבר על נפח ממוצע ולכן נסבר את האוזן עם מיטב המספרים: פחים קטנים מגיעים בנפח של כ-3 – 4 ליטרים. הבינוניים יכולים להכיל 5 – 10 ליטרים של אשפה. הגדולים יכולים להכיל אף 30 – 40 ליטר ויותר. חשוב כמובן שעיצוב לא יפגע באטימות ובסגירה. סגירה נאותה תבטיח שלא יורגשו ריחות לא נעימים והכל יישאר בפנים.

עיצוב עכשווי, מודרני או ווינטג'

אז אמרנו שסטייל של פח אשפה מגיע במידות שונות. כעת נותר להוסיף שהוא מגיע בעיצובים שונים כגון עיצוב עכשווי, עיצוב מודרני או ווינטג'. אפשר להשיג אותם מחומרים פלסטיים צבעוניים או מנירוסטה איכותית ונוצצת.

מאמרים נוספים
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
מבצע מתנות שוות לפסח ב 20 ₪ בלבד!! בעופר בילו סנטר
מבצע מתנות ב – 20 שח יערך החל מ-07.04.24 עד...
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
הכלים של נעמן, המחמאות כולן שלכם: לכבוד חג הפסח נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2024 לבישול מקצועי ופרקטי ולשדרוג חווית האירוח
בין כוכבי הקולקציה: סדרת כלי בישול 100% יציקת אלומיניום Black Stone...
מותג העיצוב החדש ZAGAMIX משיק קולקציית ריהוט גן איכותית ועדכנית
תחושת השהיה בחוץ והאוורור ללא הצורך לעזוב את הבית, קנו...
הפוך על הפּוּךְ מה כדאי: פוך טבעי או פוך סינטטי?
ויויאן מקמל, מנהלת מחלקת סחר ורכש ורדינון, עם עצות פרקטיות...
לקראת טו בשבט מציעה רשת H&O: קולקציית כלי בית ומפות חגיגיות
לקראת חג טו בשבט, רשת H&O מציעה קולקציית כלי אירוח...
רשת זגה – פינות אוכל יוצאת במבצעי סוף שנה
רשת זגה פינות אוכל יוצאת במבצעי סוף שנה, במסגרתם תעניק...
מתנות מושלמות ומשתלמות לחג!
חג ראש השנה ותחילתה של השנה החדשה זו הזדמנות מושלמת...
דילוג לתוכן