על כתמת בשיער כבר שמעתם? הקיץ בפתח וזה הזמן לנטרל את 'הכתמת' (פיגמנט כתום) בשיער! טיפים ועצות להגנה על השיער מפני כתמת בשיער כיצד זה קורה? מה הקשר בין מתכות לבין מראה צבע השיער וכיצד להימנע מהתופעה?

על כתמת בשיער כבר שמעתם?  הקיץ בפתח וזה הזמן לנטרל את 'הכתמת' (פיגמנט כתום) בשיער!  טיפים ועצות להגנה על השיער מפני כתמת בשיער  כיצד זה קורה? מה הקשר בין מתכות לבין מראה צבע השיער וכיצד להימנע מהתופעה?
צילום: יחצ לוריאל

נשים רבות סובלות מ"כתמת" (פיגמנט כתום בשיער) בעיקר לאחר צביעת השיער, הבהרה, או גוונים. אז למי שמתעניינת כיצד זה קורה? איך מנטרלים את הפיגמנט הכתום? כיצד להמנע מראש מהתופעה? למה צבע השיער לא יוצא בדיוק כמו שאנו רוצים, מהו הפיגמנט הכתום, מהיכן מגיע? ומהו הגורם העיקרי? תשובה היא: המתכות שמגיעות מהמים בהם אנו חופפים את השיער!

רמות המתכת בשיער משתנות על פי איכות המים במקום בו אנו חיים, ונקבוביות השיער. כאשר חופפים את השיער במקלחת או במספרה, גם המים הנקיים ביותר עלולים להכיל מתכות. הסיבה לכך, היא שהמים שוחקים את צינורות המתכת, וחלקיקי המתכת האלה מצטברים בתוך סיבי השיער ועלולים לגרום לו לשבירה.

ככל שהסיב נקבובי יותר, הצטברות חלקיקי המתכת גבוהה יותר, מאחר שהסיב מתנהג כמו ספוג. הצטברות זו של מתכת אינה מהווה סיכון בריאותי, אולם, במהלך מריחת צבע, באליאז' (טכניקת הבהרה) והבהרה, במגע עם חומר הבהרה המכיל מי חמצן, המתכת, במיוחד נחושת, יכולה לגרום לשבירה של השיער ולתוצאת צבע לא אמינה.

אותם חלקיקי המתכת נכנסים אל תוך הנקבוביות ומצטברים על השיער! ככל שהשיער יותר פגום כך הנזק שהמתכות עושות גדול יותר, מה שהופך את הבעיה לקשה פי כמה אצל אלו, המבצעות פעולות כימיות על השיער כמו צבע או גוונים. הצטברות המתכות יגרמו לשיער במקרה הקל להתייבש ובחמור להישבר.

כיום, יש דרך למנוע את שבירתו של השיער והחלשותו – התופעה שגילו החוקרים של לוריאל פרופסיונל יחד עם החוקרים של אוניברסיטת לואנינה. היא משנה את חוקי המשחק בעולם השיער, כי בעודם חוקרים את השיער במהלך תהליך צבע, הם גילו ריאקציה של המתכות שבתוך השיער עם הצבע שעל השיער ובמהלכו משתנה הגוון של הצבע שאת מקבלת, והכי גרוע זה שנוצרים פיצוצים מולקולריים שמובילות לשבירת השיער!

על מנת לתת מענה לבעיה זו, לוריאל פרופסיונל מציעה לקיץ 2024 סדרת טיפוח פורצת דרך- Metal Detox מטאל דיטוקס, המיועדת לשימוש לאחר תהליכי צביעה או הבהרה. מוצרי הסדרה "מנקים" ו"מנטרלים" מתכות הנמצאות בשיער.

המרכיב העיקרי בסדרה הגליקואמין – גליקואמין זו מולקולה הנמצאת בטבע, אשר החוקרים של לוריאל פרופסיונל גילו שהמולקולה של הגליקואמין מספיק קטנה כדי להיכנס אל תוך השיער ולהיקשר אל אותן מתכות הנמצאות על השיער ולנטרל את ההשפעה השלילית שלהם על השיער. כך תקבלי את הצבע המדוייק שתמיד רצית!

הטכנולוגיה החדשה מעניקה תוצאות מרשימות תוך שיפור תוצאת הצבע המתקבלת, למראה שיער זוהר, בריא, חזק ומבריק, עם 87% פחות סיכון לשבירה, תוצאת צבע אמינה ב-100% ללא השפעה על ההבהרה, וספיגת צבע אופטימלית.

נקודה למחשבה – בשנה אחת, 365 ימים, שיערה ממוצעת עוברת 800 הברשות, לפחות 120 חפיפות, 90 ימים של חשיפה לקרינה אולטרה-סגולה, 10 טיפולי צבע ו- 2 טיפולי פרמננט או החלקה. כששיער נחלש הוא נעשה פגיע יותר, הנזק מתגבר עד שהשערה נחלשת מאוד ונשברת. וזה מה שקורה במהלך שנה אחת!

סדרת מטאל דיטוקס כוללת: שמפו – Metal Detox anti-metal cleansing cream לניקוי יסודי של השיער ממתכות. המרקם הצפוף שלו יוצר קצף עשיר אשר מקל על השימוש והשטיפה. הפורמולה שלו אינה מכילה סולפטים ומאפשרת ניקוי עדין של שיער צבוע, בעל גוונים או מובהר מעודפי מתכת. השמפו מנקה בעדינות את השיער ומותיר אותו רך ומוגן. מחיר מומלץ לצרכן: 85 ₪ , תכולה: 300 מ"ל. מסכה – מסכה הגנה Metal Detox protecting care למניעת חזרתם של חלקיקי מתכת חדשים. קרם קליל המזין את סיבי השיער לעומקם. מסכה זו מפחיתה את רמות הנקבוביות בשיער שעבר טיפול במספרה, ומגנה עליו טוב יותר מפני משקעים חדשים של חלקיקי מתכת תוך שמירה על חיוניות הצבע. מחיר מומלץ לצרכן: 209 ₪ , תכולה: 500 מ"ל. ושמן הזנה לשיער צבוע. שעבר בליאג' או מובהר, מגן על השיער מפני הצטברות של חלקיקי מתכות ונחושת ומספק הגנה מפני חום בעל מרקם עשיר ועם זאת קליל ולא מכביד על השיער. נספג במהירות ונעים למגע | מותיר את השיער בריא ומבריק. מחיר מומלץ לצרכן: 109 ₪ , תכולה: 50 מ"ל.

צילום: יחצ לוריאל
צילום: יחצ לוריאל
מאמרים נוספים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
מתנת פסח חינוכית לילדים סקרנים: מיני מיקרוסקופ בעל 7 פונקציות!
המותג האמריקאי החדש בישראל CARSON, המתמחה באביזרים אופטיים מתקדמים המעוגנים...
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
זה הטרנד שכולם ידברו עליו בקיץ הקרוב באדיבות רשת SCOOP
תתחילי להתרגל שמהקיץ הקרוב הג'ינס לא יהיה רק כמכנס- הכל...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית אביב קיץ 2024 לנשים מבית TAG WOMAN
קולקציה נשית ורכה המצליחה לתרגם את הטרנדים העכשוויים לבגדים על...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
חנות פופ אפ לעיצוב זרי פרחים, מתנות מקוריות ומארזים מעוצבים תיפתח לקראת פסח בעופר בילו סנטר
מבצע לרגל פתיחת חנות הפופ אפ: מארז מתנה מיוחד בעלות של...
דילוג לתוכן