סרטוני הסברה באנימציה – הדרך היעילה להעברת מסרים ב – 2024

סרטוני הסברה באנימציה – הדרך היעילה להעברת מסרים ב – 2024
קרדיט לתמונה: Freepik

"ידע הוא כוח". האמרה מיוחסת לפרנסיס בייקון בשנת 1957 – רק שבוודאי אפילו הוא לא חזה עד כמה המשפט יהפוך מדויק עם השנים – בוודאי מאז שהחלה תקופת האינטרנט, בה המידע זמין, רב, ולא תמיד מדוייק, והוא מגיע אלינו בטקסט, באודיו או בוידאו, בסרטונים קצרים וארוכים, מצחיקים או משעממים, צבעוניים או חדגוניים, באנימציה או בשיתוף שחקנים – בכל סוג, צורה וצבע שרק תוכלו להעלות על הדעת. אנחנו מוצפים במידע.

בתוך שפע כזה של נתונים, ודרכים לצרוך אותו – כשאנחנו מדברים על מידע עסקי או שיווקי, אנחנו רוצים לבלוט. ואת זה אפשר להשיג עם סרטון הסברה מקצועי, מדויק, מפתיע, יוצא מגדר הרגיל – שיתוכנן ויבוצע בצורה האופטימאלית על ידי צוות מקצועי עם המון ניסיון.

סרטוני הסברה באנימציה – מתי אנחנו רוצים לעצב דעת קהל או לחשוף לעוד מידע?

העסק שלכם מציע שירות או מוצר לקהל של משתמשים וייתכן שהמשתמשים הפוטנציאליים שלכם לא מכירים את המוצר או השירות שלכם. סרטוני הסברה הפכו בשנים האחרונות פופולאריים במיוחד, והם זוכים להצלחה כבירה כשהם באורך הנכון, ומציגים הסברים פשוטים תוך שימוש באפשרויות ויזואליות ומילוליות בו זמנית. בסרטוני הסברה, אנחנו יכולים להפוך את המידע שהלקוח שלכם צריך לשמוע – למזמין, מצחיק, כיפי, ואולי לא פחות חשוב – זכיר.

אנחנו מפיקים סרטוני הסברה כשאנחנו מעוניינים להעביר מידע ללקוח או למתעניין. זה יכול להיות מידע בנוגע לפעילות העסקית, לאופי השירות או המוצר שאנחנו מציעים, לדרכי ההפעלה והשימוש בשירותים או במוצרים שלנו, להטבות המגיעות לו לאחר הרכישה, לליווי המקצועי שאנחנו מספקים, ועוד ועוד דוגמאות. סרטון הסברה עוסק בעיקר בחשיפה למידע – אבל הוא לא חייב להיות "יבש" (עוד נדבר מייד על היתרונות הגדולים של סרטוני הסברה באנימציה ). הוא יכול להיות קצר, מצחיק, מרתק, מפעיל, חווייתי, מקצועי, מרשים ואפילו כזה שהלקוחות שלכם צופים בו "בשביל הכיף", או אפילו מעבירים הלאה. ההבדל בין סרטון הסברה מצוין לכזה שהוא פחות טוב, הוא ללא ספק בידי המפיקים של הסרטון שלכם, וזו בדיוק הסיבה שאסור להתפשר על איכות הצוות שמתכנן, מפיק, מצייר, מכין ומגיש לכם את הסרטון שלכם.

סרטון הסברה באנימציה – אפילו השמיים הם לא הגבול

כשאתם מתכננים סרטון הסברה, בדרך כלל המסר או המסרים הם ברורים מראש. עם כל השאר אפשר "לשחק" – וזה המקום להפוך את הסרטון שלכם, מסרטון משעמם של שחקן או שחקנית שקוראים מדף נייר רשימה של פריטים – להצגה צבעונית ומיוחדת. סרטוני אנימציה מכילים דמויות מומצאות, טקסטים גמישים ואין סוף אפשרויות – ואתם אפילו לא נדרשים לתשלומי השכרת מצלמות וכלי צילום מקצועיים, שחקנים, או אף פינוי יום במשרד לטובת הצילומים.

דווקא עכשיו, דווקא אצלנו

סרטוני הסברה יכולים לעסוק במציאות קשה, בפוליטיקה או בנושאים ברומו של עולם – אבל לצד זאת הם גם יכולים להיות יעילים, לחסוך זמן טיפול בלקוחות ולהפוך כלי ראשון במעלה בשיווק ובמכירות לכל מוצר או שירות שהעסק מספק.

מאמרים נוספים
הולכים לטייל: סנדלים יעודיות לטיולים מבית CAPRICE
מותג נעלי הנוחות עטור הפרסים הגרמני CAPRICE הבלעדי לרשת הלב...
סנדל או נעל?
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בהנעלת נוחות לנשים ולגברים ומייבאת...
לעצמאות: מצית זיפו פטריוטי
מותג המצתים האמריקאי ZIPPO המתמחה במציתים איכותיים ומעוצבים בשלל דוגמאות...
טיפול בדיכאון וחרדה
דיכאון וחרדה הפכו להיות שתי תופעות שכולנו מכירים את השם...
למידה ארגונית משפרת כל חברה
אחת המחלקות המתפתחות ביותר בשנים האחרונות בכל ארגון היא מחלקת...
למכירה דירה ברמת גן
למכירה דירה ברמת גן
בתחילת 2023 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים מעניינים לגבי מחירי...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
דילוג לתוכן