סט מצעים למיטה זוגית

סט מצעים למיטה זוגית
קרדיט Pixabay

כשבוחרים סט מצעים למיטה זוגית חשוב לזכור כמה עובדות. הראשונה היא שמיטה זוגית מגיעה במספר גדלים ומימדים, יש מיטות בגודל 1.80*2.00, ויש בגודל 2.20*2.20, גודל המזרן הוא קריטי לבחירת סט המצעים הנכון. העובדה השניה היא שמצעים למיטה זוגית מיוצרים ממגוון רחב של חומרים, החל מכותנה ועד פוליאסטר, וטיב החומר, המגע שלו על הגוף וההרגשה הכללית שלו חשובים מאין כמותם לשינה איכותית.

הפרט האחרון הוא העיצוב, חשוב לזכור שאנחנו רוצים מצעים למיטה זוגית בעיצוב שישרה רוגע ויסייע לשינה טובה יותר, ולכן עדיף שלא ללכת על עיצובים "משוגעים" מדי בכל הנוגע למצעים למיטה זוגית.

בנוגע לגודל המזרן, העניין הוא די פשוט – קחו רגע למדוד את מידות המזרן שלכם, ובחרו את הגודל המתאים מבין שלל הגדלים המוצעים. ברוב החנויות המוכרים ידעו לכוון אתכם לגודל המצעים המתאים למזרן שלכם. קחו בחשבון שמצעים גדולים יותר יהיו בעלי נטיה להתקמט ולהתנתק מהמזרן ומצעים קטנים יותר פשוט לא יכסו את כל שטח המזרן.

בנוגע לחומר ממנו עשויים המצעים, קיימים בשוק מגוון חומרים. חלקם טבעיים, כגון פשתן, כותנה, סאטן (סאטן הוא בעצם כותנה סרוקה), משי ואפילו במבוק, וחלקם תעשייתיים, כמו  פוליאסטר או פליז. ישנם כמובן גם בדים משולבים, שגם הם משמשים למצעים למיטה זוגית, המכילים אחוזים שונים של כל אחד מהחומרים שציינו. תשומת לב העיקרית, במקרה של החומר ממנו עשויים המצעים, היא לשני דברים: האחד הוא רגישות לחומרים מסוימים, חשוב מאד לשים לב לחומרים אליהם אתם רגישים, במהלך שינה אתם עשויים להתהפך עם הפנים לכיוון הכר, והחומר ממנו עשויה הציפית עשוי לגרום לתגובות קשות. העניין השני הוא מה שמרגיש לנו נוח ונעים על הגוף, חומר שנעים לנו למגע יאפשר שינה טובה ואיכותית, וזה מאד חשוב, כמובן. לאחרונה נכנסו לשוק מצעים מבמבוק, בהמשך ישיר לכניסת הבמבוק לחיינו בהרבה מאד אספקטים אחרים, הבמבוק הוא חומר איכותי מאד, וידידותי לסביבה ב-100%, כמו כן, מצעי במבוק מתאימים בתור חומר טבעי למי שרגישים לכותנה, במחירים סבירים מאד.

בנוגע לעניין הצבעים והעיצוב של המצעים, ישנם כמה רעיונות מגניבים במיוחד, כמו מצעים עם עיצוב בסגנון "הצד שלו/הצד שלה", אך גם אלו לוקחים בחשבון שמצעים למיטה זוגית נועדו, בסופו של דבר, לישון עליהם. הפרט החשוב ביותר בעיצוב הוא היותו נעים ורך, ספציפית בכל הנוגע למצעים, שכן עיצובים כאלו משרים רוגע ומשפרים את איכות השינה.

מאמרים נוספים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
זה הטרנד שכולם ידברו עליו בקיץ הקרוב באדיבות רשת SCOOP
תתחילי להתרגל שמהקיץ הקרוב הג'ינס לא יהיה רק כמכנס- הכל...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית אביב קיץ 2024 לנשים מבית TAG WOMAN
קולקציה נשית ורכה המצליחה לתרגם את הטרנדים העכשוויים לבגדים על...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
חנות פופ אפ לעיצוב זרי פרחים, מתנות מקוריות ומארזים מעוצבים תיפתח לקראת פסח בעופר בילו סנטר
מבצע לרגל פתיחת חנות הפופ אפ: מארז מתנה מיוחד בעלות של...
נחת בישראל! SKECHERS X SNOOP DOGG
רמה אחרת של סטייל ונוחות! מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי...
דילוג לתוכן