סגירת חופשה לתאילנד עם המרכז למטייל תאילנד

סגירת חופשה לתאילנד עם המרכז למטייל תאילנד
קרדיט pixabay

מצד אחד ידוע שתאילנד מהווה יעד אולטימטיבי לטיולים. יש בה איים מדהימים, נופים מרגשים, אוכל ממש טעים, מקדשים מרתקים, תרבות ענפה, תושבים מקסימים, אירועים צבעוניים ושלל מוקדי קניות שווים. עם זאת, מצד שני קשה להבין היכן רוכשים כרטיס טיסה, היכן ישנים, באיזו נקודה מתחילים, על מה לא מוותרים, ממה נזהרים, כיצד נערכים וכדומה. מכאן שמוטב להיעזר ב"מרכז למטייל תאילנד", וזאת כי מדובר בחברה שמתמקדת בכול מה שנוגע לטיול מושלם – הן מבחינת מלונות וטיסות, והן מבחינת יעדים, אטרקציות ומסעדות.

התאמה מלאה

המרכז למטייל תאילנד יעניק מידע נרחב בכל נושא שנוגע לטיול בתאילנד, לצד ניסיון עשיר, ידע נרחב ובדיקה ממוקדת של איכות ההמלצות. מכאן שאתם רק צרכים לציין מה מחפשים והמרכז כבר יסגור עבורכם את סך הקצוות. אי לכך בין אם עומדים לקראת טיול משפחתי ביחד עם הילדים ובין אם עומדים לקראת ירח דבש, הרי שניתן לסמוך על המרכז שימצא עבורכם התאמה מלאה.

תופסים טיסה

מבקשים לקבל טעימה? ובכן מבחינת טיסות ניתן למצוא טיסות לבנגקוק, לפאטייה, לקראבי, לקוסמוי, לפוקט ולצ'אנג ראי. כיצד בוחרים? פונים למוקד, מציינים תאריכים רצויים (לצד יעדים מועדפים), מציינים מהם גילאי הנוסעים ומקבלים למייל מספר אופציות שוות, כאשר המרכז למטייל תאילנד מראש מציין שככול שהכרטיס מוזמן יותר מוקדם, כך המחיר יהיה יותר זול.

איפה מניחים את הראש?

בין היתר תאילנד ידועה בשל המלונות המרהיבים והיחסית זולים, ועל כן אין להתפשר. מה עושים? פונים למרכז ונהנים ממגוון דילים שווים שלא ניתן למצוא באפיקים אחרים. מכאן שעליכם לציין יעד רצוי, הרכב ותאריך, ולהתחיל להתלבט בין שורת ההצעות המפתות – היעזרו בתמונות!

אטרקציות

להגיע לתאילנד מבלי ליהנות משלל האטרקציות שרק היא יודעת להציע משול למצב בו מגיעים למלון מבלי להיכנס לחדר השינה, או מבלי לעבור בבריכה. אי לכך רצוי לדעת מראש מה היעד שאליו מתכוונים להגיע יודע להציע מבחינת אטרקציות, ועל כן נשוב ונציין שמומלץ להיעזר במרכז למטייל תאילנד, ולו כי הוא יידע להציע מגוון אופציות אדירות לצד מחירים נמוכים, במיוחד אם משווים למחירים שהייתם מתבקשים לשלם במקום. מכאן שבין אם מבקשים ליהנות מרכבות הרים, פארק מים וספורט ימי, ובין אם מבקשים טיול רכוב על פילים, קפיצת באנג'י, או לצאת לטיול רכוב בליווי שוורים – הרי שמומלץ לעשות שיעורי בית בהקדם האפשרי.

עד לפרטים הקטנים

לא כל יום יוצאים לטיול ועל כן אם כבר יוצאים ליעד מרוחק, עדיף להגיע עם כמה שיותר מידע, ועל כן המרכז למטייל תאילנד כה חשוב – מעניק מידע משלים שבין היתר כולל פרטים אודות סניפי חב"ד שמצויים ביעדים השונים, מסעדות שוות (לצד הצצה בתפריטים), מסלולי טיול שחבל לפספס ואף מסביר אודות חברות התעופה שעשויות לקבל את פניכם.

ליווי צמוד

לאור הדברים אם מבקשים לצאת לחופשה מבלי לאסוף פירורי מידע מחברים ובני משפחה, אם מבקשים מראש לדעת מה עושים והיכן, אם מבקשים לחוש כמו כל ישראלי ממוצע – לדעת שהולכים על הטוב ביותר לצד המחיר הנמוך ביותר, אם מבקשים לפרסם באינסטוש תמונות של חופשה מדהימה ואם מבקשים עזרה מבלי לקרוא ספרי טיולים ומבלי להשתתף בהדרכות מאורגנות, הרי כל שצריך לעשות הנו ליצור קשר ולקבל מידע מעודכן, אמין ומקצועי, וזאת מבלי לשלם על השירות. מה עוד? גם בזמן הטיול ניתן להיעזר בשירותי המרכז, בזכות מגוון סניפים שפרוסים בכול רחבי תאילנד, מהצפון ועד לדרום. תיהנו – יש ממה!

מאמרים נוספים
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
מותג נעלי הספורט הבינלאומי 361 משיק בישראל את קולקציית אביב קיץ 2024
הקולקציה כוללת נעלי ריצה מקצועיות לכביש ולשטח לצד נעלי ספורט...
חרבות וצ'ייסרים: מה צריך כדי ליהנות בפורים עד דלא ידע?
אם הינו צריכים לתאר את פורים במילה אחת היינו בוחרים...
השקה פורימית: הזמרת אנה זק עם בכירי סאקרה ומליסרון משיקים חנות קונספט לחג פורים
שלשום בצהריים (4.3) הגיעו כוכבי רשת, מובילי דעת קהל, ובכירי...
קלפי יוגה
יש מי שטועים לחשוב כי יוגה מיועדת למבוגרים בלבד. אז...
מהחקלאי לצרכן: רשת הקמעונאות דהן משיקה סניף חדש
רשת דהן המונה עשרות סניפי קמעונאות בארץ- 10 סופרמרקטים, 2...
מבצע שנה אזרחית חדשה ברשת SCOOP: זוג שני בשקל 1 בלבד! המבצע יערך על מחלקת נשים/ גברים/ ילדים מקולקציית חורף 2024
רשת SCOOP יוצאת במבצע לרגל השנה האזרחית החדשה, במסגרתו: זוג...
"ד"ר גב" מרחיבה את קולקציית TRAVEL במיוחד לעונת הטיולים: הנוחות המושלמת איתך בכל מקום
מותג הנוחות והבריאות "ד"ר גב" משדרג את קולקציית TRAVEL, הכוללת...
אקולוגי וטכנולוגי CAR-Q: מערכת ריח אוטומטית חכמה לרכב
חברת MIYO SCENT הישראלית, המתמחה במפיצי ריח טכנולוגיים מתקדמים, מציגה...
חוגים, פעילויות והצגות לילדים וקטנטנים בקניותר נס ציונה – במהלך חודש יוני
  קניון עופר קניותר בנס ציונה, מקבוצת קניוני עופר, יערוך במהלך...
דילוג לתוכן