מתנות מושלמות ומשתלמות לחג!

מתנות מושלמות ומשתלמות לחג!
צילום: ישראל כהן

חג ראש השנה ותחילתה של השנה החדשה זו הזדמנות מושלמת להתחיל בחגיגה!
אז איך נכנסים לאווירת החג? מתחילים במתנות!
בין אם מדובר במשפחה, חברים או אפילו עמיתים לעבודה, מציאת המתנה האידיאלית תעניק לכם תחושת שלווה באמצע הטירוף של ההכנות לחג.
כדי לסייע לכם בעשייה זו, אספנו עבורכם אוסף של המלצות אופנתיות וייחודיות המגבשות את מהות ראש השנה: מסמלים מסורתיים ופינוקים מענגים ועד למזכרות משמעותיות. מתנות אלו מובטחות ליצור זיכרונות מתוקים עבור יקיריכם במהלך החג. ואיך אפשר בלי מבצעים ומחירים משתלמים?
אז בואו נתחיל!

התיקים הכי חגיגיים לחגים

רשת הנעלת הנשים בי יוניק, אשר לה מחלקה חדשה של תיקים וארנקים יפים ואיכותיים, מציעה מגוון רחב של תיקים בשלל דגמים, מהווים את האקססורי המשלים שירים וישדרג את הלוק האופנתי לעונה הקייצית ולחגים הקרובים, הן במהלך היום והן לערב ולאירועים.

כל אישה יודעת שאף לוק אופנתי אינו שלם ומושלם עד שמצוותים לו את התיק הנכון. תקופת חגי תשרי העמוסה בארוחות משפחתיות, חופשות קיץ ואירועים חגיגיים, מחייבת אותנו להכין לא מעט לוקים. הקולקציה הקייצית מבית הרשת הזמינה בחנויות ובאתר, גדושה בשלל אופציות אופנתיות, אשר מעניקות מענה הן ללוק יומיומי והן לכזה המתאים לערב. החל מסגנון מבוהמייני לא מתאמץ ועד למראה יציאה חגיגי ומוקפד, כאשר כל אלו במחירים נוחים ושווים לכל כיס. בין המבחר ניתן למצוא תיקי יד, תיקי כתף, תיקי ערב קטנים ומנצנצים, תיקים בצבעים בהירים ולבנים המתאימים לחג ועונה הקייצית, תיקי צד, פאוצ'ים ועוד. התיקים עשויים ממגוון חומרים, בניהם עור, דמוי עור, קנבס, ניילון, קש ושילובים מעניינים בניהם. מרבית פריטי הקולקציה מוצעים כעת ועד לסוף חודש אוגוסט ב-30 אחוזי הנחה ממחירם המקורי.

טווח המחירים: 49-250 שקלים.

צילום: ליאור קסון
צילום: עמירם בן ישי
צילום: עמירם בן ישי
צילום: עמירם בן ישי

 

לקראת החגים שמתקרבים, הרבה מאיתנו שוברים את הראש מה להביא למארחים. כשמיצינו את זרי הפרחים ואנחנו רוצים להביע את ההערכה שלנו עם משהו מיוחד, נשאלות השאלות, מה עוד אפשר להעניק למארח שיש לו כבר הכל? מה נביא השנה? מהן המתנות המקוריות שיפתיעו את המארחים ואפילו את סבא וסבתא?
הנה כמה הצעות מקוריות למתנות

מסי, איינשטיין ואלביס בסלון? הפאזל הידידותי לסביבה שהופך לפסל
ליונל מסי, אלברט איינשטיין ואלביס פרסלי: קולקציית פאזלים-פסלים חדשה. הקולקציה מציגה פאזלים תלת ממדיים שלאחר ההרכבה הופכים לפסל דקורטיבי שניתן להציג לראווה כיצירת אמנות. את הפסל המקורי מרכיבים שכבה אחר שכבה ובתום ההרכבה ניתן גם לצבוע אותו. מלבד ידוענים, הקולקציה כוללת דמויות בעלי חיים, יצורי פנטזיה ואובייקטים נבחרים. פרטי הקולקציה ידידותיים לסביבה ועשויים מקרטון ממוחזר.
הפסל האומנותי מהווה רעיון מקורי למתנה, ניתן להביא אותו כמתנה להרכבה באריזה המקורית או לחלופין להעניק לאחר שהורכב ועוצב.
להשיג באתר ובסניפי רשת ובאתר ג'נטלמן
199 ש"ח

צילום: יחצ

מארזי ניחוחות מעוצבים
סדרת המארזים מבית The merchant of venice מציגה מגוון סיפורים שמשלבים בין רוקחות בשמים ובין עולם האומנות. המארזים החגיגיים כוללים בקבוקים יקרי ערך שעוצבו באי מוראנו, וונציה המכילים בשמים העשויים מחומרי גלם יוקרתיים. בין המארזים ניתן למצוא את בושם היוניסקס Gyokuro , המתאים לחובבי התרבות היפנית, את בושם Flamant Rose לנשים, המתאים לחובבות ריחות פרחוניים ואת הבושם לנשים MY PEARLS המתאים לחובבות העיצוב הלבן והנקי.
החל מ-720 שח ל100 מל'
להשיג באתר ב'אסנס פרפיום'

צילום: יחצ

סיזר שף גריל מבית Normande
מציע 7 פעולות בישול הכוללות: טיגון אוויר, צליה, אפיה, ייבוש, טיגון, גריל אוויר, בשר. מגיע לטמפרטורה מקסימלית של 265 מעלות, שמתאימה במיוחד לבישול מיטבי של בשרים כמו בקר וכבש.
659 ש"ח
להשיג בחנויות וברשתות החשמל המובחרות

צילום: יחצ

סט יין יוקרתי עם כוסות קריסטל
המארז מכיל: 6 כוסות קריסטל בארגז עץ מהודר
מחיר229 ₪
להשיג ברשת ג'נטלמן

צילום: יחצ

סט דיקנטר סטייל
המארז מכיל: דיקנטר עשוי זכוכית SL איכותית נטולת עופרת שעוברת ליטוש באש ו- 6 כוסות מעוצבות לשתייה חריפה.
299 ש"ח
להשיג ברשת ואתר ג'נטלמן

צילום: יחצ

מארז פותחן לחץ אויר ואביזרים ליין
המארז מכיל: פותחן יין פנאומטי, משאבה לשמירת היין, חותך קפסולות ופיית מזיגה.
99 ש"ח
להשיג ברשת ובאתר ג'נטלמן

צילום: יחצ

ערכת מתנה יוקרתית הכוללת ארנק ומחזיק מפתחות
המארז מכיל: ארנק עור שחור איכותי, עם מקום ל- 6 כרטיסי אשראי ותא לשטרות, מחזיק מפתחות שחור מהקולקציה החדשה של מותג האופנה העולמי Tommy Hilfiger.
349 ש"ח
להשיג ברשת ובאתר ג'נטלמן

צילום: יחצ

מארז עץ "ארץ ישראל בכף היד" הכולל אלבום תמונות ועט תבליט
המארז "ארץ ישראל בכף היד" מכיל: ספר דו לשוני (עברית- אנגלית) עם 320 צילומי אוויר מרהיבים של ישראל עט תבליט איכותי "ארץ ישראל" בגימור פיוטר. מגיע במארז עץ יוקרתי.
289 ש"ח
להשיג ברשת ובאתר ג'נטלמן

צילום: יחצ

מארז מתנה ASOBU שחור הכולל בקבוק תרמי וספל תרמי
המארז מכיל: בקבוק תרמי נירוסטה לשתייה חמה/קרה 460 מ"ל, ספל תרמי נירוסטה מכסה טרייטן לשתייה חמה/קרה 250 מ"ל.
289 ש"ח
להשיג ברשת ובאתר ג'נטלמן

צילום: יחצ

דיקנטר מהודר לכוס יין

דיקנטר ליין בעיצוב כוס יין גדולה במארז מהודר מעץ.
תכולה: 1.5 ליטר
179 ש"ח
להשיג ברשת ובאתר ג'נטלמן

צילום: יחצ

מארז 6 משחקי חשיבה מאתגרים
המארז מכיל: 3 משחקי חשיבה מעץ בגודל 7.5 ס"מ, 3 משחקים ממתכת במידות של עד 10 ס"מ, ברמות קושי שונות.
149 ש"ח
להשיג ברשת ובאתר ג'נטלמן

צילום: יחצ

סט ארנק וקליפ כסוף לשטרות
המארז מכיל: ארנק עור שחור איכותי עם מקום ל-6 כרטיסי אשראי ותא לשטרות, קליפ לשטרות כסוף מהקולקציה החדשה של מותג האופנה העולמי Tommy Hilfiger.
369 ש"ח
להשיג ברשת ובאתר ג'נטלמן

מארז פרימיום לעיצוב הזקן
המארז מכיל: שמן טהור, שמפו לזקן, סרום לריכוך הזקן, קרם לעיצוב הזקן, סרום ממריץ צמיחה, דרמה רולר, מסרק לזקן, מברשת לזקן ונרתיק רחצה מהודר.
499 ש"ח
להשיג ברשת ובאתר ג'נטלמן

יומידור עץ יוקרתי צהוב
המארז מכיל: מפיץ לחות (למילוי במים מזוקקים למניעת אבנית) ומד לחות עגול למעקב ולשמירה על איכות הסיגרים (מומלץ שיהיה בין 70-80% לחות לשמירה מיטבית), המארז מגיע בקופסה מהודרת מעץ מצופה פורניר.
999 ש"ח
להשיג ברשת ובאתר ג'נטלמן

סט פלסק מהודר בקופסת עץ עם כלי שח מט
המארז כולל: פלאסק כסוף, 4 כוסות צ'ייסר, משפך, כלי שחמט. המארז מגיע בקופסת עץ מהודרת.
149 ש"ח
להשיג ברשת ובאתר ג'נטלמן

מארז עץ "תהילים" הכולל ספר תהילים ועט תבליט
המארז מכיל: ספר תהילים בגודל בינוני עם אותיות מאירות עיניים ועט תבליט אומנותי "תהילים צא" בגימור פיוטר, מגיע במארז עץ יוקרתי.
189 ש"ח
להשיג ברשת ג'נטלמן

לפתוח את השנה החדשה עם המתנה הנכונה

כאשר ראש השנה מתקרב ועם כניסת חודש תשרי, הרבה מאיתנו מרגישים את הרוח החגיגית המתהווה. ראש השנה וסוכות הם חגים יהודיים מרכזיים שבהם המסורת היא לקיים ארוחות משפחתיות, להתאגד יחדיו וליצור רגעים יפים וזיכרונות. מנהג יפה ומוערך הוא הבאת מתנה למארחים שהזמינו, בישלו, טרחו וגם ינקו בסיום הערב. כמו כן, גם להעניק שי לבני ובנות הזוג ולאנשים קרובים ואהובים בכדי לשמחם. אז מה כדאי לרכוש כדי להעלות לחיוך על פניהם? ריכזנו מגוון המלצות שיעזרו לכם לבחור את המתנה המתאימה.

מתנות חג פרקטיות למארחים:
החגים הם תקופה עמוסה ולארח היא ללא כל ספק משימה לא פשוטה שכוללת רכישת מצרכים, בישול, ניקיון לפני ואחרי, עריכה שולחן וגם הוצאת כספים לא מעטים. מעבר לכך, העובדה שהמארח חשב עלינו והזמין מראה על אכפתיות, אהבה והיא לבדה מספיקה כדי להעניק מתנה כאות תודה. אומנם לכל מארח ומארחת יש את הטעם האישי שלהם, אך ישנם פריטים שימושיים שמתאימים לכל בית ומוסיפים נגיעה של יוקרה וחגיגיות. עבור המארחת שאוהבת לבשל, כלי בישול חדשים או סט כלים להכנת עוגות יהיו בול פגיעה. למי שאוהב את הניחוחות של החג, נר ארומטי או סט בקבוקונים של שמנים אתריים יהפוך את הבית למריח טוב וחמים וישדרגו את האווירה. אם רוצים לתרום לארוחת החג עצמה, ניתן להביא איתנו משהו לשדרוג השולחן, כדוגמת מגש חגיגי לעוגה, או סט כוסות בעיצוב מיוחד יעשו את העבודה. בכל מקרה, עצם המתנה תגרום למארח לשמוח ולהרגיש מוערך.

מתנות מרגשות ומפתיעות לבן או בת הזוג:
במהלך השנה יש הרבה הזדמנויות להראות לאהובנו את כמות האהבה וההערכה שאנו חשים, אך החגים הם הזמן המושלם להפתיע ולהרשים. אין כמו לפתוח את תקופת החגים ברגל ימין שתהפוך את הדינמיקה בכל התקופה להרבה יותר כיפית ונעימה. כשמדובר במתנות לבנות ובני הזוג האפשרויות הן רבות. כך, ניתן בחור במתנה מפנקת שתשמש את שני בני הזוג כמו מכשיר עיסוי שיפיג את הלחצים. אם רוצים להוסיף נגיעה אישית ניתן לבחור במתנה אופנתית שתקלע לטעם מקבלה, כמו ביגוד או אקססוריז או כזו שקשורה לתחביב ספציפי. במידה ומעוניינים במתנה שלא תישכח ניתן לבחור בפריט עם חריטה אישית. לזוגות שאוהבים חוויות זוגיות על פני מתנות פיזיות, שאולי גם יעזרו להעביר ולנצל את זמן החופש בחגים, ניתן לבחור בסדנת בישול או לברוח יחדיו לנופש קצר. באם נזכרתם ברגע האחרון בחרו באריזת הפתעה שמכילה מגוון ממתקים וחטיפים איכותיים או בזר פרחים מרשים שמגיע ישירות לביתכם. החשוב הוא לבחור במתנה שתדבר אל ליבם ותגרום להם להרגיש ייחודיים ואהובים. כמו כן לא לשכוח להוסיף פתק ברכה עם מילים מהלב!

מתנות חג שילדים אוהבים:
אין מי שנהנה מהחגים יותר מהילדים. דרך עיניהם, אנו רואים את התוססות, הפלא וההתרגשות הקיימים בכל פרט חגיגי. הענקת מתנה לילד בחג היא לא רק דרך להפתיע אותו, אלא גם אמצעי לחזק את קשרו לחג ולהעביר לו את הערכים החשובים שהחג מייצג. משחקים יצירתיים יחזקו את יכולות הדמיון שלו, בעוד שאחרות יכולים להעניק לו הבנה עמוקה יותר של המסורת. עם זאת, אין הכרח לקשור את המתנה ישירות לנושא החג והכי חשוב הוא להעניק לילד דבר מה שישמח לקבל ויעלה חיוך על פניו ואולי אפילו יעסיק אותו בחופש ויעניק להורים כמה רגעי שקט ונחת. באמצעות המתנה הנכונה נוכל להעניק לו זיכרון חגיגי שיישאר איתו לנצח.

לסיכום, יש לזכור כי המתנה היא דרך לבטא אהבה, פירגון והערכה. בין אם זו מתנה פרקטית או מתנה שמגיעה מהלב, החשוב הוא לבחור אותה במחשבה ובאהבה.

צילום: אסף אמברם
צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: אורי גרון

לקראת החגים, רשת גלי מציעה: קולקציית חג לילדים

לקראת החגים הבאים עלינו לטובה והחזרה לגן לבית הספר, רשת גלי מציעה במיוחד לילדים קולקציה חגיגית עשירה ומגוונת, שהופכת כל יום ליום חג.
קולקציית החג כללת מבחר רחב של נעלי ספורט וסניקרס של מותגים מובילים ביניהם: גלי, קאטרפילר, האש פאפיס, L.A GEAR, דוקרס ועוד ומתאפיינת בנוחות וטכנולוגיה לצד עיצובים אופנתיים, המתכתבים עם הטרנדים של הגדולים.
הנעליים עשויות מחומרים אשר עוטפים את כף הרגל ומאפשרים לשמור על איכות הנעל לאורך זמן והסוליות גמישות לנוחות מרבית.
כמו כן מגוון ענק של נעלי בובה לילדות שטוחות או על עקב קטן במגוון רחב של דוגמאות, סגנונות וצבעים חגיגיים. נעלי בובה הן הנעליים האהובות על הילדות, הן אל- זמניות, נחשקות, מתאימות לכל זמן ומשדרגות כל לוק.
בין הפריטים ניתן למצוא: נצנצים זהב שחור וכסף, גימור לכה מבריק, שילובי פפיונים, לייזר קאר, שילוב גומי לגב כף הרגל לנוחות מירבית, טקסטורות מעניינות ועוד. צבעוניות רחבה ומגוונת וכוללת בין היתר: ורוד, לבן, זהב שמפניה, כסוף, צבעי קשת משולבים, שחור ועוד.
טווח מידות:
בנים:22-35 , בנות:22-35

טווח מחירים:
סניקרס/ ספורט: 189.90- 199.90 ₪
ועכשיו במבצע: זוג שני ב- 59.90 ₪ , (הזול מביניהם) עד ה 1.9.23
נעלי בובה – 79.90 ₪

צילום: גל ביטון
צילום: גל ביטון
צילום: גל ביטון
צילום: גל ביטון
צילום: גל ביטון
צילום: גל ביטון

 

רוצים לרכוש מתנות שוות ב – 20 ₪ בלבד לראש השנה ולחגים?
עופר הקריון מציע מגוון רחב של מתנות לכל המשפחה של מותגים מובילים ב-20 ₪ בלבד !!!

לרגל ראש השנה וחגי תשרי, עופר הקריון, מקבוצת קניוני עופר יוצא במבצע מתנות ב-20 ₪ בלבד. המבצע כולל מגוון רחב של מתנות, המיועדות לכל בני המשפחה: כלי בית, מוצרי טקסטיל, מוצרי קוסמטיקה, טיפוח, איפור, אופנה, אביזרי אופנה, משחקים, צעצועים, ספרים ועוד.

בין המותגים ורשתות השיווק המשתתפים במבצע: נעמן, ורדינון, ללין, פוד אפיל, סופר פארם, בראשית, מגה ספורט, סקצ'רס, bbb, טבע נאות, קרביץ, ווישוז, הפנינג,עולם הממתקים , אויל דה לאמור, סמיילי צילום, ג'נטלמן, בודי שופ, זיפ, תכשיטי אוראה, נמרוד, בורגר ראנץ , אפריל, סטימצקי, גלידה גולדה , ריקושט, פאפאיה, מיסטר קורן, קולומביה, יולו, רוני קהאן, פלייפוט, הוניגמן קידס, קיווי ועוד ועוד.

דוגמאות למבחר מתנות ב-20 ₪: כוס קידוש מקריסטל בבראשית, קרם לחות אורבן של קרליין בסופר פארם, שטחון אמבט או מארז מגבות מטבח בורדינון, בלוק עץ עם תמונה אישית בגודל 10/10 בסמיילי צילום , ספר מסדרת "שוף כישוף" בסטימצקי, תיק צידנית אישי בריקושט, בוקסר ספורט בסקצ'רס, מגש לחלה מזכוכית מחוסמת בלתי שבירה – בג'נטלמן, תבנית אינגליש קייק עם מכסה + ידית לאפייה בנעמן, 2 תרחיצי פנים בווישוז, קרם גוף בללין, שפתון באויל דה לאמור, סט צלחות בפוד אפיל, שרשרת טניס בשיבוץ זרקונים 3 ממ עשויה מ STAINLESS STEEL – תכשיטי אוראה, מאנץ קומבינה בורגר ראנץ, רבע קילו קלידה – גלידה גולדה ,bbb – עוגת שוקולד עם כדור גלידה וניל מעל ושוקולד מעל,ניתן בפרווה / חלבי , מפיץ ריח בבודי שופ, מארז גרביים או הלבשה תחתונה בנמרוד, מק & צ'יז ענק + לימונדה ,מיסטר קורן, מארז 10 כרטיסי ברכה בקרביץ ועוד מאות מתנות.

המבצע יתקיים החל מה 03.09.2023 עד 15.09.2023 בעופר הקריון

הקניונים המשתתפים במבצע: קניון עופר נהריה, עופר סנטר נוף הגליל, חוצות המפרץ אאוטלט,
עופר הקריון – קריות, עופר גרנד קניון – חיפה, עופר לב חדרה, עופר השרון – נתניה, עופר
הקניון הגדול – פ"ת עופר סירקין – פ"ת עופר מרום – רמת גן, עופר הגבעה – גבעת שמואל,
עופר קניותר – נס ציונה, עופר רחובות, עופר בילו סנטר אאוטלט, עופר אדומים – מעלה אדומים, קניון עופר הראל, עופר גרנד קניון – באר שבע.

קניוני עופר מאחלים שנה טובה חג שמח לכל עם ישראל!

צילום: אלון שפרנסקי

המתנה הכי מקורית לשנה החדשה:
ערכה לטיהור הבית

אתר דיל קוסמטיקס המרכז תחת קורת גג אחת מאות מותגים מובילים בתחומי הקוסמטיקה, איפור, ביוטי, שיער, בריאות, בישום, לייף סטייל ועוד, פותח את השנה העברית החדשה ברגל ימין ומציע כמתנת חג מקורית ערכה מיוחדת לטיהור הבית מבית מותג הבית מבית מותג הרוקחות האורגנית הטבעית VOS COSMETICS.

ראש השנה מהווה הזדמנות לפתוח דף חלק, לזמן לעצמנו התחלות חדשות באנרגיות טובות ולנקות מעלינו ומביתנו את אלו השליליות. הערכה לטיהור הבית כוללת כלי מהודר בצורת קערה המחוברת בשרשראות כסופות דקות לטבעת אחיזה, וכן תערובת טיהור המכילה רכיבים טבעיים שונים, אשר כל אחד ממלא תפקיד אנרגטי אחר בפעולת הטיהור. כך, בין מרכיבי התערובת ניתן למצוא מור לזיכוך וחיזוק הביטחון העצמי, אבן ג׳לל – להסרת אנרגיות שליליות, משקעים ומכשולים, מרווה – להגנה ולשלום בית, לאיחוד אנשי הבית והענקת התחדשות וניקיון, שאב – להכלה וספיחה של גורמים מיותרים ושליליים, ציפורן – להתחדשות אנרגטית רוחנית, גופרית- לניקוי משקעי עבר ואיזון בין קבלה לנתינה, לבונה- לעידוד מחשבות טובות ופתיחת רגשות ועוד. את טקס הטיהור יש להתחיל בעמידה בפתח הבית, להדליק את הגחל בקערת הכלי ולפזר מעליו מעט מהתערובת עד לקבלת עשן. לאחר מכן יש לאחוז בטבעת הנמצאת בקצה שרשרת כלי הטיהור ולסובב בעדינות בצורת מטוטלת נגד כיוון השעון. בצורה זו נעבור בין פינות חדרי הבית ונפזר את העשן המתקבל תוך תנועות סיבוביות. את ערכה ניתן לרכוש לעצמנו כמתנה לפתיחת השנה ברגל ימין או להעניקה כמתנת חג מקורית לחברים, מארחים ולאנשים אהובים. המחיר: 159 שקלים לערכה הרגילה ו- 199 שקלים לערכה מהודרת עם עיטור נוי זהב. את התערובת ניתן לרכוש גם בנפרד במחיר 65 שקלים.

צילום: אריאל בלאק

 

רשת H&O משיקה את קולקציית עולם הבית לסתיו חורף 2023/24

הסתיו קרב ובא, הימים מתחילים להתקצר, הלילות נהיים קרים וארוכים יותר, זה הזמן האידאלי להלביש את הבית ולהתחדש במתנול לחג לנו ולאהובנו. רשת O&H משיקה את קולקציית עולם הבית לסתיו חורף 2023/24
עם אריזות חדשות המעניקות חווית קניה מרגשת.

הדגש העיקרי העונה מתמקד בנושא איכויות הבדים והחומרים, בין הפריטים שמציעה הקולקציה ניתן למצוא:

מצעים מפנקים :
מצעי כותנה במגוון דגמים: כותנה הינו סיב טבעי נושם המאפשר לאוויר להקיף את גופינו וליצור תנאי שינה איכותיים יותר. בנוסף, מצעי ג'רסי חלקים וגם בדפוס פסים, שניתן לשלוב יחד עם הג'רסי החלק ליצירת מראה רענן וצעיר לחדר השינה.

קבוצת : MATCH&MIX – קבוצה חדשה עשויה 100% כותנה, בצבעוניות פסטלית מרעננת .
הקבוצה מגיעה כאשר כל חלק מהסט ארוז כבודד, הקבוצה מאפשרת ללקוח יצור סטים בקומבינציות צבעים ייחודית בהתאמה אישית. הסט כולל : סדין, ציפה וציפיות .

מצעי פלנל כותנה מפנקים : במגוון רחב של דפוסים בינהם: שחור\לבן, אתני, פרחים וגאומטרי.
לצד מצעי פלנל כותנה ניתן למצוא גם סט מצעים עשוי מפלנל פליז במגע רך במיוחד , עם הטבעה בצורות של פרחים.

מצעי מיקרופייבר: איכות הבד שופר יחד עם מגע נעים יותר, הקבוצה הוקטנה ביחס לעונה קודמת.

מגבות או לא להיות:
מבחר רחב של מגבות בצבעוניות רחבה של כחול, ורוד, כתמתם ,אפור, לבן, בז' מגוון גדלים החל ממגבות ידיים, פנים, גוף וגדולות, בנוסף מארזי מתנה מהודרים של מגבות גוף וגדולות, עשריית מגבות ידיים ועוד.

שטיחונים מכל הסוגים:
שטיחוני מטבח מחומר PVC איכותי עמיד במיוחד, מבודד חום וקור, קל לניקוי באמצעות מטלית לחה. השטיחונים מגיעים במגוון דפוסים רחב.
שטיחוני כותנה: גדולים מעוצבים בסגנון אתני עם סיומת פרנזים , במגע רך ונעים מתאים לעיצוב חדרי אמבטיה וחדרי שינה או לשדרוג כול פינה בבית.

שמיכות – עושה חשק להתכרבל תחת שמיכה מפנקת…
מגוון רחב של סוגי שמיכות בבדים שונים לדוגמא: שמיכות פליז וכרבוליות : עשויות מסיבים סינטטיים חדשניים ומבודדים. מגיעות בשכבה אחת או שתי שכבות במגוון צבעים חלקים או עם טקסטורת, מושלם להתכרבלות בסלון.
ניתן למצוא גם שמיכות פליז זוגיות לחדר השינה במגוון רחב של בדים וצבעים , שמיכת חורף MAJESTY הוליפייבר לבנות, שמיכות הוליפייבר עם בד חיצוני 100% כותנה איכותית ,המעניקות נוחות מקסימלית במהלך השינה מוצע באריזת בד 100% כותנה, הוליפייבר הינו סיב מלאכותי המדמה פוך טבעי, ויתרונו הגדול שהוא אנטי-אלרגני. השמיכות מגיעות בגודל יחיד וזוגי . להשלמת חווית הקניה ניתן לשלב כריות הוליפייבר המגיעות עם בד חיצוני 100%כותנה.

מגני מזרן:
לשמירת איכות המזרן. העונה, בנוסף למגן מזרן הכולל צד עליון מבד מגבת וצד תחתון המונע חדירת נוזלים, מציעה הקולקציה ריפודית עבה במיוחד , הכוללת שכבה עליונה מפוך סינטטי המדמה ענן, ושכבה תחתונה מפוליאוריתן המונעת העברת נוזלים וקרדית האבק למזרן. המגן שומר על המזרן לאורך זמן וגם משדרג את חווית השינה.

כלי בית- השולחן לובש חג:
מגוון עשיר של כלי בית עשויים פורצלן במגוון דפוסים אתניים. בנוסף, מגוון גדלים של אגרטלי זכוכית עם חבקי קש טבעיים, חזקים ועמידים לעיצוב הבית כפריט דקורטיבי משלים ומתאים למגוון רחב של סגנונות.

לצד אווירת הסתיו בטקסטיל, מציעה הקולקציה מגוון עשיר של מפות חגיגיות לחג: לבנות, עם דוגמאות ג'אקרד מעוטרות במוטיבים קלאסיים, וגם בגוונים של זהב ואפור. מדובר במפות עמידות מאוד, שאינן מתקמטות ואינן מוכתמות בנקל ומתכבסות בקלות. המפות מגיעות במגוון גדלים להתאמה לשולחן.

לאוהבי מראה השולחנות הטבעיים, ללא כיסוי במפה, מציעה הקולקציה סטים של פלייסמטים מבד כותנה בגווני אופוויט ושחור עם פסי זהב מצד אחד וחלקים מהצד השני, המאפשרים שימוש דו צדדי והתאמה לפי עיצוב השולחן ורצון הלקוח. כמו גם פלייסמטים מוזהבים וכסופים בעלי טקסטורות אתניות המקשטים ומוסיפים סטייל לשולחן.

להשלמת שולחן החג, מגוון רחב של כלים בכל הסגנונות ביניהם: קלאסי, אופנתי, טבעי, טרנדי, לבן וצבעוני. הכלים הלבנים מוצעים במגוון גדלים וצורות להגשה, אירוח ומתנות לבחירה והתאמה בשיטת mix & match, ממש כמו בבחירות קולקציות אופנה, מתאימים ויוצרים אווירה נקייה ואלגנטית לשולחן החג.

לאוהבי הצבע ,מציעה הקולקציה את טרנד האתני והבוהמי בכלים בודדים ומארזים בגדלים שונים, בצבעוניות מגוונת. מארזי כלי האירוח הכוללים קעריות זכוכית עם מגשי עץ טבעיים, מושלמים להנחה במרכז השולחן וכמובן כמתנת חג. מתאימים לרטבים, פיצוחים, הגשת פירות, ירקות ועוד.

ליין כלי הגשה זכוכית עם קש. בין הפריטים: תבניות, צנצנות, אגרטלים ומיכל לשמן זית. משתלב באופן מושלם עם הכלים הלבנים וגם עם הזכוכית במגשי עץ. מתאימים כמתנות חג וניתן לשדרג ולצרף להם כלים נוספים, טקסטיל ועוד.

כמו כן, סטים של צלחות 18 יחידות (6 סועדים), בצבע לבן קלאסי , סטים של סכו"ם ושל כוסות שתיה. כך ניתן לעצב שולחן חג ולרכוש את כל הנדרש בקלות ובמקום אחד.

מחירים:

מגבת גדולה 100% כותנה איכותית 500 גרם- 39.9
מגבות גוף איכותיות 100% כותנה- 19.9
מגבות פנים איכותיות 100% כותנה- 11.9
עשיריית מגבות ידיים – 39.9 שח
חלוק מגבת- 99.9 שח
מצעים – החל מ 49.90 שח
שמיכות – החל מ 39.9 שח
כריות ממורי- 79.9 שח
כלים לאירוח בתפזורת – החל מ6.9 שח ועד 64.9 שח
סטים 18 צלחות ( 6 סועדים)- 119.9 שח
סט סכו"ם 24 חלקים (6 סועדים)- נירוסטה איכותית – 99.9 שח
פלייסמטים- רביעייה – 39.9 שח / זוג פלייסמטים מכותנה- 39.9 שח
מפות ג'קארד- החל מ49.9 שח

 

צילום: ישראל כהן
צילום: ישראל כהן
צילום: ישראל כהן
צילום: ישראל כהן
צילום: ישראל כהן
צילום: ישראל כהן
צילום: ישראל כהן

מתחם הקניון עופר בילו סנטר בשיתוף פעולה עם THE COSMETICS COMPANY STORE (דה קוסמטיקס קומפני סטור) לקראת השנה החדשה
ישיקו קופסת הפתעות המכילה מגוון מוצרים קוסמטיים של המותגים המובילים בעולם במחיר מיוחד

לרגל השנה החדשה והרכישות מתנות לחגים יוצא מתחם הקניות עופר בילו סנטר בשיתוף פעולה עם המותג THE BEAUTY FAIRY X THE COSMETICTS COMPANY X (דה קוסמטיקס קומפוני סטור), במסגרתו ישיקו קופסת הפתעות המכילה מגוון רחב של מותגי קוסמטיקה מהמובילים בעולם.

קופסת ההפתעות THE BEAUTY FAIRY X THE COSMETICS COMPANYתכיל בין השאר מוצרים קרם עיניים, בשמים, קרם לחות, מסקרה, סומק סטיק, צללית הארה של המותגים הטובים בעולם: מאק, בובי בראון, קליניק, אסתי לאודר ועוד. חלק מהמוצרים יהיו בגודל מלא וחלקם בגודל מיוחד, המתאים בעיקר לנסעות.

מחיר מיוחד לקופסת ההפתעות: 379 שח במקום 947 שח

המבצע ייערך בין התאריכים 3-15.9

צילום: יחצ
צילום: יחצ

 

רגע לפני החגים, עד כמה המבצעים באמת אטרקטיביים?היכן נוכל להשיג מבצע ללא התניות? כסף מתנה?מארזים ליין במבצע?

כאשר ברקע עליות מחירים, שער מט"ח שממשיך לעלות וחוסר ודאות כלכלית, השנה הרשתות מחזרות אחרי הצרכן עם מהלכים ומבצעים מגוונים, כאלו שלא מסתכמים רק במבצעי קנה קבל אלא מציעים אפשרות לרכישת מוצרים בהנחות משמעותיות ללא התניות. הצרכנים מצדם, צריכים לבחון מה המבצע שהכי יתאים עבור מטרות הקנייה שלהם ויכול להקל בהוצאות החג, ממבצעי חג מוכרים ועד לשוברי מתנה והנחות משמעותיות, אלו האפשרויות הבולטות עומדות בפני הצרכן.

כלי מטבח בטווח מחירים של 10-40 שקלים, ללא התניות

קוצץ ומעבד מזון ידני ב-10 שקלים, רוסטר ב-20 שקלים , מגוון מתנות החל מ-10 שקלים ועד 40 שקלים ללא התניות
מבית ורדינון ונעמן במחירים הנעים בין 10-40 ש"ח בלבד. במסגרת שבעת ימי המבצע, החל מה-10.9 ועד ה-17.9 בקניון שער הצפון

מיקסר ב – 250 ש"ח
בקניית תנור פירולטי של המותג Teka(מכל דגם) ניתן לקבל מיקסר נורמנדה 10 ליטר דגם 8602 בתוספת של 250 ₪ בלבד.
מחיר המיקסר לצרכן 990. המבצע מתקיים בחנויות המותג וברשתות החשמל המובחרות עד ה15 לספטמבר.

משדרגים את המטבח בחינם
בכל רכישה מעל 699₪ בחנויות הקניון מקבלים אחת ממתנות החג לבחירה: מחבת (קוק אנד בייק), סט סכינים (סולתם), מארז 4 כלי מטבח (ורדינון), סט מגבות (ורדינון). בתוקף בין התאריכים 12-15.09.2023.בקניון עיר ימים

שובר חינם לקנייה במגוון רשתות
בקנייה מעל 500₪ בחנויות הקניון מקבלים שובר בשווי 50₪ למימוש בחנויות המשתתפות במבצע: גולף אנד קו, דומו, סולתם, ורדינון, הום סנטר. בתוקף בין התאריכים 11-15.09.2023. בקניון שבעת הכוכבים

טלוויזיה מקרר או שואב אבק
בכל רכישה מעל 1000₪ בחנויות הקניון, ניתן להשתתף בפעילות הפייסבוק ולזכות בטלוויזיה 75 אינץ', מקרר או שואב אבק. בקניון באר יעקב עד 30% הנחה, כדי להקל על קניית מתנה לחג,
רשת ואתר ג'נטלמן עם מגוון הנחות על מוצרים בקטגוריית העיצוב והבית, אביזרי יין ,דיקנטרים מארזים מעוצבים ועוד עד 30% הנחה. 1.9-30.9.23

בשמי בוטיק במחירי חג, ומארז חג במתנה
בנוסף, מארז ניחוחות חג במתנה, לרוכשים מעל 600 ₪ המבצע מתקיים באתר אסנס פרפיום בין התאריכים 27.08-15.09.2023.

צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: יחצ

 

מארז מתנה חגיגי הכולל מוצרי טיפוח אישיים וניתן לשלב תוספי תזונה

לרגל החגים יושק מארז מתנה מעוצב וחגיגי הכולל מוצרי טיפוח וטואלטיקה אישיים, מקו הייצור של חברת דה איי ברנד והמותג פיל איט.

המארז החדש כולל: תחליב טיפוח לשיער 'גלואו איט', שמן לשיער 'גרואו איט', מלח אמבט, סבון מוצק בתוספת שיבולת שועל, חליטת צמחים, מסרק במבוק טבעי, גומיות משי לשיער בגוון ניוד ומסרק סיליקון איכותי, המסייע בהזרמת הדם לקרקפת.

למארז הבסיסי ניתן לצרף תוספי תזונה וויטמנים מבית דה איי ברנד, בניהם: פיל איט לשיער לנשים, פיל איט לשיער לגברים וקאלם איט לסטרס ושיפור מצב הרוח.

המארז זמין לרכישה הח מה -3/9 באתר החברה, ויגיע בשליחות עד בית הלקוחה.

מחיר למארז: 399 ₪

צילום: אסף לוי

 

הסקוטית מבית ישרקו מציעה לקראת חגי תשרי: מארז חגיגי במהדורה מוגבלת

הסקוטית – חטיבת היין והאלכוהול מבית ישרקו, מציעה, לקראת חגי תשרי, מארז חגיגי במהדורה מוגבלת של Ouzo Plomari (אוזו פלומארי).
המארז מעוצב וכולל בקבוק 700 מ"ל וכוס הייבול מעוצבת. מתאים כמתנה לחג למארחים, למשפחה וחברים. האוזו, כשר לפסח ובהשגחת מאור הכשרות ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

אוזו פלומארי, ממזקקת THOMOPOULOS המייצרת באי פלומארי, שביוון, החל משנת 1894 ומשלבת תהליכי ייצור מסורתיים עם טכנולוגיה חדשה. עם טעם וארומה הייחודיים לו, עקב השימוש במרכיבים איכותיים במיוחד כמו מי מעיינות, אניס, שומר, קינמון, מוסקט ועוד.
האוזו הינו תוצאה של היחס בין המרכיבים, מה שהופך אותו, לאוזו הפופולארי ביותר ביוון, ויש האומרים שגם בעולם.
ארומת האוזו חזקה, בטעמי ליקריש, אניס, שומר ואקליפטוס, וסיומת ארוכה ומתקתקה. מומלץ להגיש נקי בצ'ייסר, אך ניתן להוסיף קרח או מים מינרליים וקרח (את הקרח מומלץ להוסיף אחרי הוספת המים).

המחיר: 89.90 ₪ ל- 700 מ"ל. אחוז אלכוהול: 40% אלכוהול. כשר פרווה בהשגחת מאור הכשרות ובאישור הרבנות הראשית לישראל

צילום: יחצ

קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל SKECHERS:
מגוון סניקרס חגיגיות לנשים וגברים
נעלי סניקרס מוגבהות עם פלטפורמה 6 ס"מ
נעלי בד בלבן ליום כיפור המיועדות להליכה מרובה

מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מבית MGS מציע לחגים את הקולקציה הלבנה של נעלי הנשים והגברים.
הקולקציה כוללת נעליים מתוך קטגוריית ה LIFE SYTLE, נעליים אופנתיות, קלאסיות וטרנדיות המתאימות לכל לוק, עם עיצוביים נקיים, וקלאסיים במיוחד לחג בינהן ניתן למצוא סניקרס מדליקות ואופנתית המעוצבות בסגנון אורבאני, נקי ומדויק ומתאימות לשדרוג של כל לוק חגיגי -נעלים מדגם UNO מוגבהות עם פלטפורמה בגובה של 6 ס"מ, מה שהופך אותן לאופנתיות ומושלמות ללוק לחג – נוח ושיק!

הסניקרס של סקצ'רס משלבות אופנה, טרנדיות ונוחות בלתי מתפשרת, תוך שמירה על ערכי המותג ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו : סוליה בטכנולוגיה Skech-Air – – עם כרית אוויר גלויה המספקת גובה ותמיכה ויציבות לכף הרגל, ורפידת – Air-Cooled Memory Foam® – רפידה ייחודית הזוכרת את תצורת כף הרגל , מתאימה את עצמה אליה ובנוסף שומרת על אוורור לאורך כל היום. בנוסף מציעה הקולקציה ליום כיפור: נעליים מסדרת GO WALK עשויות מבד ומותאמות להליכה מרובה.

טווח מחירים
נשים 269.9 ₪ – 379.9 ₪
גברים 299.9 ₪- 399.9 ₪

צילום: עופר חג'יוב
צילום: עופר חג'יוב
צילום: עופר חג'יוב

 

מתנת חג עם ערך מוסף: שקית זרעים של פרחי בר בסכנת הכחדה
לרגל השנה החדשה, הגן הבוטני בירושלים מציע לרכוש שקיות זרעים של פרחי בר, חלקם נדירים, לגידול וטיפוח בבית ובגינות הפרטיות ובכך לקחת חלק במיזם להצלת פרחי הבר בישראל של הגן הבוטני בירושלים וגם לתמוך במיזמים חברתיים לזכרה של אוהבת הטבע נחמה ריבלין ז"ל
הזדמנות מצויינת לרכישה כמתנת חג לחברים ומשפחה
עלות שקית זרעים 40-20 ₪

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם יוצא זו השנה החמישית בקמפיין להצלת פרחי הבר בארץ ישראל ומציע לרכוש חבילות של זרעים, ביניהם גם מינים נדירים, ובכך לשמור על הסביבה ולהעניק לביתכם או לאהוביכם מתנה פורחת עם מסר אקולוגי. הקמפיין מוקדש לזכרה של הגב' נחמה ריבלין ז"ל. המיזם נועד להשיב את פרחי הבר לגינות ביתיות ולסייע בשימור המגוון הביולוגי במדינה.
זו השנה החמישית שהקמפיין יוצא לדרך ומציע לכל בית בישראל לרכוש ולשתול בגינות הפרטיות ובאדניות הבתים זרעים של פרחי בר, ביניהם גן מינים נדירים הנמצאים בסכנת הכחדה. לכל אחת ואחד יש עכשיו אפשרות לרכוש חבילה ולשלב את פרחי הבר באדניות או בגינות הביתיות הפרטיות או להעניק כמתנה שונה, סביבתית, איכותית המחברת בין פריחה, צמיחה, ערכים וטבע וגם עם מסר שאפשר לשמור על הטבע בקלות ובנוחות. הזרעים נובטים בקלות, בעלי פריחה בולטת ויפה והם חסכני מים. הם מתאימים לכל גינה, כל זריעה לוקחת חלק בשימור הסביבה, ומאפשרת המשך הנאה לדורות הבאים. הקמפיין מוקדש לגברת נחמה ריבלין ז"ל, אוהבת טבע אמיתית שתרמה רבות לאורך השנים לחברה בישראל ולשמירת הטבע.
הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם – ירושלים הינו הגדול ביותר במזרח התיכון ובו אוסף של מעל 7200 מינים וזנים של צמחים מכל העולם. הגן מטפח, מגדל ומייצר זרעים של פרחי בר לגינה מזה 40 שנה, ביניהם כאמור 49 מינים שונים, רובם מקומיים, חלקם נדירים וחלקם בסכנת הכחדה. את הזרעים אוספים, מנקים ואורזים קבוצות מיוחדות. רכישת הזרעים תומכת במיזמים חברתיים של קבוצות אלו בגן.
לאור הביקוש, בגן הבוטני 'שינסו מותניים' השנה והגדילו באופן משמעותי את כמויות הזרעים שליקטו והוסיפו עוד 3 מינים חדשים למגוון של 46 המינים שהיו הקיימים. השלושה החדשים הם:

זנב-ארנבת ביצני Lagurus ovatus דגן חד-שנתי בעל תפרחת פונפונית וחמודה במיוחד, כדור התפרחת יבשה נותר יפה חודשים ארוכים והוא תוספת נפלאה לאגרטל יבש.

מרווה דגולה Salvia viridis צמח חד-שנתי בעל פריחה סגולה אשר מלווה ב'דגל' גדול. הצמח מייצר ספיח ומרבדי פריחה מרשימים.

נפית הבשן Nepeta trachonitica צמח דו-שנתי נדיר מאד מהחרמון עם פריחה ארגמנית מיוחדת ויפה. מתאים במיוחד לאזור ההר.

תום עמית, מנכ"ל הגן הבוטני מציין כי "נחמה ריבלין ז"ל אהבה את הטבע בכל ליבה וקידמה נושאים ירוקים כמו גידול פרחים וירקות בגינה הקהילתית שהקימה בבית הנשיא וחיברה את אזרחי ישראל לעולם הצמחים. הגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים המאמין בערכים אלה, ראה כי הדרך הנכונה ביותר עבורנו היא להנציח את שמה של נחמה ריבלין ז"ל ולעודד אנשים לשימור הסביבה שלנו, אני קורא לכל אזרחי המדינה, חובבי הטבע, לרכוש אונליין את שקיות הזרעים, להציל את פרחי הבר שלנו ולהיות חלק מהקמפיין ע"ש נחמה ריבלין ז"ל. קניית שקית הזרעים היא השקעה כלכלית טובה, תוך עונת גידול אחת בלבד תקבלו המון זרעים, מאות אחוזים יותר מההשקעה שלכם".

צילום: תום עמית
צילום: בת אל נוטי

לכבוד החגים- 35% הנחה גורפת במותג הטיפוח אלונה שכטר!

מותג הטיפוח אלונה שכטר, המתמחה במוצרי טיפוח, ביוטי, שיער, ספא ואנטי אייג'ינג, המבוססים צמחי מרפא ומינרלים מים המלח בשילוב חומרים פעילים, מציע לכבוד החגים 35% הנחה גורפת על כל המוצרים באתר המותג. כולל ערכות מתנה!
לדוגמא,
מוצר הדגל- סבון אכילאה 400 מ"ל במחיר 90 שקלים במקום 139 שקלים
קרם לחות אנטי אייג'ינג ביוטילי במחיר 161 שקלים במקום 249 שקלים.
שמן ויטמינים לעור הפנים במחיר 181 שקלים במקום 279 שקלים.
מסיר איפור במחיר 64 שקלים במקום 99 שקלים.
שמן הידרופילי 250 מ"ל במחיר 90 שקלים במקום 139 שקלים.
תוקף המבצע מעתה ועד לתאריך 28.10.23

צילום: אורי גרון
צילום: אורי גרון

מותג הלייף סטייל גלביה מייצר אוסף פריטים, כל אחד מכיל בתוכו סיפור על יצירה מקומית ואהבה עיצובית:

קולקציית עונת המעבר של המותג מאופיינת בעיצובים מיוחדים המשלבים נוחות, פשטות ואלגנטיות נשית.
הדגמים עשויים מבדי כותנה איכותיים, משי וויסקוזה בסטייל נונשלנטי הכולל שמלות כותנה במגוון גזרות, חצאית מקסי מתנפנפת,
חולצות ווסט בשילובי רקמה או חלקות נעימות לעין וללב.

ניתן להשיג:
רוטשילד 1- תל אביב, קניון ארנה-הרצליה

צילום: מלכה ניהום
צילום: מלכה ניהום

 

צילום: מלכה ניהום
צילום: מלכה ניהום
צילום: מלכה ניהום

 

הנעלה לחגים ואירועים בהנחות של עד 60 אחוזים

רשת הנעלת הנוחות הלב הכחול, חוגגת את עונת הקיץ ובוא החגים ומציעה מגוון רחב של זוגות נעליים המתאימות ליציאה, לאירועים ואף לכלות ביומן הגדול, בהנחות סוף סוף עונה של עד 60% מהמחיר המקורי!
עונת הקיץ והחגים היא עונה גדושה באירועים משמחים, בניהם חתונות, מפגשים וארוחות משפחתיות וגם ערבי יציאה שגרתיים עם בני הזוג או החברים כשמזג האוויר נעים. כל אלו דורשים הכנה של לוקים אופנתיים רבים שמתחילים, איך לא- במחלקת ההנעלה. הרשת מציעה מגוון זוגות חגיגיים המתאימים לאירועים, אשר רבים מהם מוצעים כעת בהנחות עומק משמעותיות כחלק מחגיגות מבצעי סוף העונה. בין הטרנדים השונים ניתן למצוא דגמים מטאליים מבריקים, צבעוניות עזה, ניאון, אלמנטים מתוכשטים, שרשראות ועוד. כמו כן, ישנם גם זוגות המתאימים לכלות ביומן הגדול. בין המותגים הבלעדיים לרשת ניתן למצוא את מותג הבית בלו הארט, המותג הגרמני עטור הפרסים קפריס, ויטאל, ד"ר פלקס ונוספים. כולם מותגי נוחות, אשר מלבד הפן האופנתי, מאפשרים ליהנות משמירה על בריאות רגלי הלקוחה גם בעת עמידה וריקודים ממושכים. טווח המחירים: 175- 300 שקלים לזוג.

צילום: עמנואל רבני
צילום: יחצ חול
צילום: יחצ חול
צילום: יחצ חול
צילום: יחצ חול

 

יופי של מבצע חגיגי ברשת ניין ווסט:
רוכשים ב 450 ₪ מהקולצייה החדשה ומשלמים רק 350 ₪

רשת ניין ווסט יוצאת במבצע חגיגי במסגרתו ניתן לרכוש פריטים ב 450 ₪, מהקולקצייה החדשה לסתיו-חורף 203/24 ומשלים רק 350 שח בלבד.
המבצע כולל את כל פריטי הקולקצייה החדשה, בניהם: תיקים, מבחר נעליים , מגפונים, סניקרס, מגפיים, מוקסינים, כפכפים, נעלי בובה ועוד

המבצע החל מה 11.9.2023 עד 10.10.23| על הפריטים המשתתפים במבצע
ללא כפל מבצעים
ניתן להשיג: ברשת ניין ווסט ברחבי הארץ ובאתר סטפ אין

קרדיט: עדי
צילום: טל טרי
צילום: עדי
צילום: טל טרי
צילום: טל טרי

 

ראש השנה בשער הצפון
קוצץ ומעבד מזון ידני ב-10 שקלים, רוסטר ב-20 שקלים ועוד מגוון מתנות החל מ-10 שקלים ועד 40 שקלים – לקראת ראש השנה, פסטיבל מתנות בקניון שער הצפון

לקראת החג הבא עלינו לטובה, קניון שער הצפון יוצא לדרך עם מבצע "תחל שנה ומתנותיה", עם אלפי מתנות מבית ורדינון ונעמן במחירים הנעים בין 10-40 ש"ח בלבד. במסגרת שבעת ימי המבצע, החל מה-10.9 ועד ה-17.9, יוכלו להנות מבקרי הקניון ממגוון רחב של מתנות לבית במחירים נמוכים ושווים לכל כיס.

המבצע יחול בין התאריכים 17-10 לספטמבר ומותנה ברישום למועדון הלקוחות של הקניון.
ניתן לרכוש מתנה אחת מכל מוצר.
עד גמר המלאי

קרדיט צילום: ורדינון
קרדיט צילום: נעמן

 

כך תשיגי את הלוק המושלם לשיער שלך לערב החג!
לקראת החגים שבפתח והארוחות המשפחתיות, מומחי השיער של Dyson מעניקים טיפים והמלצות לעיצוב השיער, שיעניקו לך את מראה השיער הכי טרנדי ועם זאת ישמרו על השיער בריא.

הכירי את סוג השיער שלך- כך תוכלי להשיג בקלות את סגנון העיצוב שתעניקי לשיערך לארוחת החג!
ברגע שיודעים את סוג השיער, קל יותר לעצב אותו ולמצוא את הכלים המתאימים לו. לדוגמה, עם מעצב השיער Dyson Airwrap , המברשת המוצקה מתוכננת ליישור שיער עבה ומתולתל בעוד שהמברשת הרכה משיגה תוצאה ומיועדת לסוגי שיער עדינים יותר. המסלסלים השונים עוצבו גם הם עבור סוגי שיער שונים, כך שקל יותר להתאים את שגרת העיצוב שלך לסוג השיער הספציפי ולסגנון הסופי הרצוי.

חשוב להתאים בין סגנון העיצוב לטכניקה, תוך הקפדה על בריאות השיער
אם בחרת את סגנון עיצוב השיער שאת רוצה, זכרי שחשוב להקפיד גם על בריאות השיער ולהתאים בין עיצוב השיער הרצוי למכשיר העיצוב הנכון. השיער שלנו חלש ופגיע יותר כשהוא רטוב. לכן, כדאי לנקוט בזהירות רבה כאשר עובדים עם שיער לח או רטוב.
מייבש השיער Dyson Supersonic מספק זרימת אוויר עוצמתית, מהירה וממוקדת לצד בקרת חום חכמה כדי להבטיח שהחום לא יפגע בשיער. בחירת התוספת הנכונה שתתאים לסוג השיער שלך היא גם מאוד חשובה. לבעלי שיער גס או מפותל, מסרק השיניים הרחבות מתוכנן עם שיניים סופר-חלקות, עגולות וחזקות המחליקות בצורה חלקה את השיער מבלי להיתקע או למשוך אותו – תוצאה נפוצה של נזק מכני.
לבעלי שיער עדין יותר או קרקפת רגישה יותר, אביזר ה Gentle Air יספק את אותה מהירות של ייבוש אך יפזר את האוויר עם זרימת אוויר עדינה יותר.

לא לפחד מחשמל סטטי בשיער
אין ספק שקצוות מפוצלים וחשמל סטטי בשיער יכולים להביא לתסכול אמיתי! במיוחד שצפוי לנו ערב נוצץ וכל מה שאנחנו רוצות זה מראה שיער שופע ומלא ברק ולא כזה שהוא קופצני וקשה לסידור.
כשאנחנו מייבשות את השיער, אנחנו רוצות לקבל את אותו אפקט המתקבל במספרה. גימור מבריק שאי אפשר להפסיק להסתכל עליו. הטיפ למראה עוצר נשימה שימוש עם מייבש שיער Dyson supersonic ואביזרFlyaway לנטרול חשמל סטטי–באמצעות שימוש באביזר ניתן להשיג מראה שיער אחיד ולא מחושמל ויוצר מראה בריא ומעוצב כמו של עיצוב מקצועי במספרה, כל זאת ללא שימוש בחום קיצוני, תוך שמירה על הברק הטבעי של השיער.

בחרת להתחדש בצבע שיער חדש? חשוב להגן על השיער מפני דהיית צבע
חשוב לזכור כי ככל שמשתמשים ביותר חום על השיער, כך הצבע דוהה באופן משמעותי יותר. הסיבה לכך היא שחום מוגבר יכול לפגוע בשכבה החיצונית של השיער, מה שמאפשר לצבע לדהות. מחליק Dyson Corrale הינו המחליק היחיד עם טכנולוגיית פלטות גמישות, והשילוב של הפלטות הגמישות ובקרת חום חכמה, מפחית את דהיית הצבע בשיער.

מתולתלת? קבלי טיפ נוצץ שיעצים את מראה התלתלים שלך לערב נוצץ וזוהר!
לא משנה מה המרקם הטבעי של השיער שלך, אביזר ה Diffuser של Supersonic Dyson יעצים את מראה התלתלים הטבעי של השיער שלך. פחות זה תמיד יותר – פחות חום, פחות תנועה והגדרת זרימת אוויר פחות חזקה יעזרו להגן על שלמות הצורה, תוך הימנעות מקרזול לא רצוי. ה Diffuser פועל כדי לדמות אפקט ייבוש אוויר תוך כדי עיצוב, עם שיניים ארוכות יותר שמגיעות עמוק יותר לתוך השיער, לייבוש מהיר לאורך כל העיצוב.

רוצה להפתיע בשיער מלא נפח?
לגימור בעל נפח יש לייבש את השיער כנגד זרימת השיער. לדוגמה, ייבוש השיער מצד ימין לשמאל וייבוש הצד האחורי לחזית באמצעות מייבש השיער Dyson Supersonic ואביזר ה Gentle Air. כדי להוסיף את הנפח הקטן הזה בסוף מומלץ להשתמש באביזר ה Flyaway החדש כדי להרים בעדינות את השורשים ולהחליק את כל החשמל הסטטי שאולי הופיע במהלך העיצוב- זה גורם לנפח להיראות טבעי יותר ולשיער שלך להיראות עבה יותר.

שיער עבה? כך תחליקי אותו בצורה נכונה
נשים רבות בעלות שיער ארוך נוהגות לחלק את השיער לחלקים לפני העיצוב כדי להקל על עבודת ההחלקה של השיער. מחליק Dyson Corrale משדרג לחלוטין את הפעולה הזו עם טכנולוגיית הפלטה הגמישה והיכולת לעצב מהר יותר. עם השליטה הנהדרת שלו, אפשר לעצב את השיער בצורה יעילה יותר ובטמפרטורות נמוכות יותר, תוך צמצום זמן העיצוב ושמירה על בריאות השיער.

קרדיט: dyson
צילום: dyson
צילום: dyson

 

 

 

 

מאמרים נוספים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
מתנת פסח חינוכית לילדים סקרנים: מיני מיקרוסקופ בעל 7 פונקציות!
המותג האמריקאי החדש בישראל CARSON, המתמחה באביזרים אופטיים מתקדמים המעוגנים...
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
זה הטרנד שכולם ידברו עליו בקיץ הקרוב באדיבות רשת SCOOP
תתחילי להתרגל שמהקיץ הקרוב הג'ינס לא יהיה רק כמכנס- הכל...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית אביב קיץ 2024 לנשים מבית TAG WOMAN
קולקציה נשית ורכה המצליחה לתרגם את הטרנדים העכשוויים לבגדים על...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
חנות פופ אפ לעיצוב זרי פרחים, מתנות מקוריות ומארזים מעוצבים תיפתח לקראת פסח בעופר בילו סנטר
מבצע לרגל פתיחת חנות הפופ אפ: מארז מתנה מיוחד בעלות של...
דילוג לתוכן