מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום המשפחה
Credit: Pixabay.com

יום המשפחה הוא אחד הימים החשובים בשנה, יום שבעבר היה נקרא יום האם ובשנים האחרונות שונה שמו ליום המשפחה בגלל ההבנה שעם כל הכבוד לאמא ולעשייתה בתוך המשפחה (ויש המון כבוד) זהו יום שכדאי שיוקדש לכולם. יום שכדאי שיוקדש לביחד המשפחתי, ללכידות ולגיבוש. זה יום שבו כדאי לעצור את מרוץ החיים המטורף – העבודה, הלימודים, החוגים והסידורים השונים וכל מה שמסביב, ולהקדיש רק למשפחה. זה גם יום שבו יש הזדמנות לפנק האחד את השני ואם אתם מחפשים מתנות ליום המשפחה, ב"ציפור הנפש" תוכלו למצוא מתנות שהן לא רק מתנה אלא הרבה מעבר לזה. זו הזדמנות לתת לילדים גם ערכים והבנה מהי מעורבות חברתית וחשיבה על השונה.

מתנות לסוף השנה

יום המשפחה הוא לא היום היחיד בשנה שאפשר לנצל אותו בשביל לתת מתמנות למי שאוהבים ומעריכים. יש עוד אין ספור תאריכים כאלו, חגים ואחרים וסוף השנה גם היא הזדמנות להביע הערכה. זו יכולה להיות סוף השנה היהודית ורגע לפני ראש השנה וזו יכולה להיות סופה של השנה האזרחית. מתנות לסוף שנה יכולות להיות למורים של הילדים ויכולות להיות לעובדים בעסק, יכולות להיות לספקים של העסק או סתם לחברים או בני משפחה. לתת מתנה זו תמיד חגיגה שמי שנהנה ממנה הוא לא רק המקבל אלא לא פחות מכך, גם הנותן.

סדנאות גיבוש לעובדים

עוד "סיבה למסיבה" הוא יום גיבוש לעובדים. זהו יום שכדאי לעשות אחרת לכמה חודשים, יום שכל הצדדים ירוויחו ממנו, הן ההנהלה וכמובן העובדים. כל השנה עובדים בעסק או חברה לא מכירים באמת האחד את השני. הם עובדים אומנם באותו מקום עבודה אבל לפעמים מעבר ל"בוקר טוב" לא מחליפים מילה חודשים עם מי שבחדר הסמוך, ויום גיבוש שובר את המחיצות הפיזיות והמטאפוריות הללו. אבל אם כבר יום גיבוש אז אין כמו סדנאות גיבוש לעובדים, סדנאות שיגרמו להם לעשות דברים ביחד שלא קשורים לעבודה, להכיר האחד את השני טוב יותר ולקבל זריקת אנרגיה בשביל לחסור לעבודה פרודוקטיביים יותר כך שכולם ירוויחו.

אם אתם רוצים לעשות סדנאות לגיבוש של העובדים שלכם או סתם למצוא מתנות לעובדים או לכל אחד אחר, "ציפור הנפש" היא עמותה שאתם חייבים להכיר. היא מעסיקה אמנים שמתמודדים עם קשיים שונים ומסייעת להם להיות חלק מהחברה בין השאר דרך היצירות שלהם.

אם אתם רוצים לקבל פרטים נוספים אתם מוזמנים לחייג למספר 04-8699862 ולקבל את כל המישע שאתם צריכים!

מאמרים נוספים
שעון קיץ זז קדימה: שוק השעונים צפוי להנות מצמיחה שנתית ממוצעת של 5.94%, איזו מדינה מובילה את השוק ? ואלו מגמות כובשות את השוק?
הזמן רץ ושוק השעונים רק מרוויח מזה, דוח שפורסם בנובמבר...
על כתמת בשיער כבר שמעתם? הקיץ בפתח וזה הזמן לנטרל את 'הכתמת' (פיגמנט כתום) בשיער! טיפים ועצות להגנה על השיער מפני כתמת בשיער כיצד זה קורה? מה הקשר בין מתכות לבין מראה צבע השיער וכיצד להימנע מהתופעה?
נשים רבות סובלות מ"כתמת" (פיגמנט כתום בשיער) בעיקר לאחר צביעת...
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק: סדרת מסקרות צבעוניות לריסים ב- 6 צבעים אופנתיים ונוצצים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק סדרת מסקרות צבעוניות לריסים נוצצים....
סנונית אביבית ראשונה
רשת הלב הכחול, המייבאת ארצה מגוון מותגי הנעלה בינלאומיים ומתמחה...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
הכלים של נעמן, המחמאות כולן שלכם: לכבוד חג הפסח נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2024 לבישול מקצועי ופרקטי ולשדרוג חווית האירוח
בין כוכבי הקולקציה: סדרת כלי בישול 100% יציקת אלומיניום Black Stone...
דפנה'ס מרקט – מגוון מוצרים במקום אחד עד 99 ₪
באתר של המעצבת דפנה לוינסון הוקמה חנות אינטרנטית Daphna's Market...
עדלידא בחנות האונליין האינטרנטית של רשת חינאווי Wine & More לרגל חג הפורים
מבצעי שישיות של מיטב היינות המובילים, במחירים תחרותיים המקנים הנחה...
מונוכרומטיות אביבית
מותג השעונים SHOCK- Gמבית ענקית השעונים היפנית CASIO, הידוע בשעוניו...
מותג נעלי הספורט הבינלאומי 361 משיק בישראל את קולקציית אביב קיץ 2024
הקולקציה כוללת נעלי ריצה מקצועיות לכביש ולשטח לצד נעלי ספורט...
דילוג לתוכן