מתנות לאוהבים – כל מה שכדאי לקנות בט"ו באב

מתנות לאוהבים – כל מה שכדאי לקנות בט"ו באב
צילום: דני גולן

חג האהבה – היום בו הרומנטיקה באוויר מתבטאת בקישוטים ברחבי הקניונים, המסעדות ומקומות הבילוי, לבבות ובלונים בכל עבר, תפריטים מיוחדים, חגיגות אקסקלוסיביות וכמובן, מתנות! אז בין אם תכננתם דרך מושלמת לחגוג עם בן או בת הזוג ורציתם להוסיף שי שיתלווה לכך, או שנתקלתם במודעה שהזכירה לכם שאתם צריכים לקנות מתנה, אל דאגה, אספנו מספיק רעיונות לכל סיטואציה.

אם יש מתנה שתמיד מתאימה לכל אירוע, מדובר ביין. חברת אנוטקה, בבעלותה של משפחת ג'ורג חינאווי, מציגה מתנה אולטימטיבית לט"ו באב: מהדורה מוגבלת ליין רוזה ייחודי פרי שיתוף פעולה של שתי הענקיות מאיטליה, יקב דונה פוגאטה מסיציליה ודולצ'ה וגבאנה.

היין משלב בין עיצוב אמנותי אופנתי של תווית הבקבוק כיאה למותג העל היוקרתי, לצד הבטחה של יין רוזה אלגנטי בעל מינרליות נעימה לבעלי חיך מתוחכם. יין הרוזה מענבי מרלו מסקלזה ונוצ'רה ממזרח סיציליה והאזור הצפוני של האתנה. צבעו ורוד בהיר, ניחוח אלגנטי של עלי יסמין ועלי ורדים עם תווי פירות עדינים של דומדמניות וברגמונט ומינרליות נעימה.

כאשר מדברים על יקב דונה פוגטה עולות שתי מילים בראש – סינרגיה ואומנות. מבחינתם, כל יין הוא מנגינה, או סיפור שמספר את סיפורו של האקלים והטרואר של אותה שנת בציר וזה תמיד סיפור מעניין שמסופר באנרגיה שמחה ונעימה. אנשי היקב כל כך מחוברים לאומנות עד כדי שהם הקימו פרוייקט ייחודי של התאמת יין למוזיקה , תוויות היין אוירו על ידי צייר ברוח סיפורי אלף לילה ולילה ובשנת 2019, נבחר היקב כיקב הבית של בית האופנה העילי דולצ'ה וגבאנה. הנסיון בן 160 השנה של המשפחה בעשיית יין בשילוב האני מאמין הייחודי של היקב הביאו לכך שכיום דונה פוגטה נחשב לאחד היקבים הטובים והמעניינים ביותר באזור סיציליה שבדרום איטליה ומייצג חוויה רב חושית של טעם, מוזיקה, צבע, ריח וטבע.

צילום: יחצ חו"ל

ואם אתם מעוניינים דווקא במתנות שנחשבות מסורתיות יותר לימים כמו ט"ו באב – בשמים, קרמים ומארזים מפנקים, כדאי לכם להכיר את אתר דיל קוסמטיקס, המרכז מאות מותגי קוסמטיקה, איפור, טיפוח, ביוטי, ספא ולייף סטייל תחת קורת גג אחת ומציע מארזי מתנה מהודרים לנשים ולגברים לכבוד ט"ו באב.

באתר ניתן למצוא עשרות מארזים הקשורים בטיפוח וביוטי מבית מגוון רחב של מותגים בטווח מחירים רחב, שניתן להעניק כמתנה באריזה מהודרת. זאת ועוד, באתר ניתן למצוא מגוון מוצרים ליצירת אווירה רומנטית ומתנות, כדוגמאת תיקים, נרות, מפיצי ריח לבית וסבונים.

האתר גם יוצא במבצע מיוחד לכבוד החג ויעניק בין התאריכים 31.7-2.8 15% הנחה גורפת על מרבית מותגי האתר בשימוש בקוד קופוןLOVE . כולל כפל מבצעים והנחות

בין המארזים תוכלו למצוא מארזי טיפוח עם מוצרים מיוחדים לטיפוח הפנים והגוף, כמו מארז אבן גוואשה ורולר רוז קוורץ מבית סאן אנד שיין

צילום: יחצ

כמו כן, מארזי בשמים יוקרתיים כמו מארז המתנה בולגרי אומניה קריסטלין לאישה

צילום: יחצ חו"ל

באתר תוכלו למצוא אפילו מארזים אופנתיים הכוללים אביזרים כמו תיקים ומגבות, כמו שניתן למצוא במארז המושלם לחופשה הקייצית מבית JEZ V

צילום יחצ

במידה וגם אתם עושים את הקישור בין הצבע האדום לרומנטיקה, שכן, מאז ומתמיד שימש הצבע האדום כסמל לחום, אהבה ורומנטיקה. הבולטות של הצבע האדום היא שהופכת אותו לפופולארי בכל כך הרבה פריטים משעונים דרך תכשיטים, תיקים ואפילו ביצי פברז'ה. הצבע האדום ממשיך להיות פופולארי במיוחד גם השנה כאשר אפילו ענקית הצבעים Panton בחרה בגוון Viva Magenta האדום ורוד לצבע של 2023.

מעבר לחיות ולססגוניות, אחד היתרונות הבולטים ביותר של הצבע האדום הוא הוורסטיליות שלו והיכולת שלו להשתלב בהצלחה עם כל כך הרבה גוונים: אפור, שחור, לבן זהב וכו'. לכן נוכל למצוא למשל שעונים מוזהבים עם רצועות אדומות או תיקים שחורים עם עיטורים אדומים.

מתנות כמו נרות ריחניים ומפיצי ריח בצבעים אדומים עזים, כמו שניתן למצוא אצל חברת אסנס פרפיום הן גם רומנטיות, גם יוקרתיות וגם יפיפיות.

צילום יחצ

בנוסף, אסנס פרפיום יצאה במבצע מיוחד לכבוד חגיגות ט"ו באב במסגרתו קונים בושם ב-500 ₪ ומעלה ומקבלים במתנה ערכה מתוקה הכוללת ליקר שוקולד ו-6 כוסות שוקולד של Chocolove

צילום יחצ

רשת ג'נטלמן גם היא יוצאת במבצע רומנטי במיוחד לכבוד ט"ו באב: 50% הנחה על התכשיט השני של המותג האיטלקי Brosway (הזול מביניהם). המותג הבינלאומי מציע מגוון רחב של תכשיטים כמו טבעות, צמידים ושרשראות.

צילום יחצ

בנוסף, ברשת ג'נטלמן תוכלו להשיג מתנות מיוחדות רבות, ביניהן, ביצת פברז'ה מהקולקציה החדשה של האמנית קרן קופל. מדובר במתנה מפתיעה וייחודית שהיא גם אלגנטית וגם רומנטית, שרוב הסיכויים שבן או בת הזוג שלכם לא קיבלו מעולם.

צילום יחצ

וכאופציה נוספת לתכשיטים, במחירים נוחים יותר, כדאי לבקר גם ברשת סקארה. טרנד תכשיטי הלב חוזרים העונה למרכז הבמה עם בולטות מרשימה באינסטגרם, במגזיני האופנה המובילים ובקרב הפאשניסטיות. הלב – סמל האהבה הנצחי ממשיך לספק השראה בקרב מעצבי העל ומקבל העונה עיצובים חדשים ואופנתיים, בדמות שרשראות, טבעות, עגילים, וצמידים. לרגל ט"ו באב (3.8), חג האהבה, רשת SACARA משיקה לראשונה תכשיטי לב: קולקציית תכשיטים רחבה, המשלבת את צורת הלב בוורסיות שונות על תכשיטים בצבעי זהב וכסף. הליין החדש של סאקרה נותן ביטוי ונוכחות מוגברת ללב בעיצובים, גרסאות, וגדלים שונים, הוא משלב צבעים רומנטים כמו ורוד, לבן ואדום וחלקם משלבים חומרים נוספים כמו זרקורים. קולקציית התכשיטים מיועדת לצעירות ולנשים, ומתאימה גם כמתנה. הקולקציה פותחה עם מעצבות תכשיטים בעלות ניסיון עשיר בתחום התכשיטנות ומגיעה במחירים נגישים לצרכן.

צילום יחצ

ואם כבר קפצתם לקניון כדי לקנות מתנה, שימו לב – לרגל חגיגות ט"ו באב, קניון עופר רמת אביב, מקבוצת קניוני עופר, יוצא  במבצע מתנות, במסגרתו כל הרוכש/ת ב-800 ש"ח ומעלה, ביום אחד בחנויות הקניון, מקבל/ת 5 מתנות, בשווי 500 ₪. בין המתנות המוצעות תמצאו שרשרת אבנים מהודרת, בקבוק שתייה של המותג DE ROCOCO, שישית כפיות מהודרת של המותג NESPRESSO, קופסת גלידה 375 מל' של אוטלו וכרטיס חנייה חינם לקניון.

צילום יחצ

 

מאמרים נוספים
מבצע קיץ ברשת לי קופר קידס: פריט שני ב- 50% מקולקציית קיץ 2024
רשת האופנה לילדים: לי קופר קידס במבצע קייצי על הקולקציה...
למכירה דירה ברמת גן
למכירה דירה ברמת גן
בתחילת 2023 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים מעניינים לגבי מחירי...
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
מתנת פסח חינוכית לילדים סקרנים: מיני מיקרוסקופ בעל 7 פונקציות!
המותג האמריקאי החדש בישראל CARSON, המתמחה באביזרים אופטיים מתקדמים המעוגנים...
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
זה הטרנד שכולם ידברו עליו בקיץ הקרוב באדיבות רשת SCOOP
תתחילי להתרגל שמהקיץ הקרוב הג'ינס לא יהיה רק כמכנס- הכל...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
דילוג לתוכן