מעקות זכוכית + מעקה זכוכית

מעקות זכוכית + מעקה זכוכית
קרדיט צילום: יחצ

אין ספק שמכל סוגי המעקות המודרניים שקיימים בשוק, מעקות זכוכית הם הכוכבים הראשי.
מעבר לכך שלמעקות הזכוכית תפקיד מאד חשוב בהענקת בטחון לאדם בסביבה הנתונה, למעקה הזכוכית השפעה ניכרת על מראה הבית, העסק או המשרד בו הוא מוצב.

אז למה דווקא מעקה זכוכית?

"לא נראה בכלל" – אין ספק שהיתרון הבולט ביותר של מעקה הזכוכית הוא שהוא אינו דורש תחזוקה רבה. הוא אינו דורש חידוש צבע ואופן הניקוי שלו הוא פשוט ביותר- שפריצר, עיתון ישן ויש לכם מעקה זכוכית מהמם, חדיש ולגמרי לא נראה בכלל?

הבית יראה גדול יותר – אחד החסרונות הבולטים במעקה רגיל הוא הצבתו במקום בו הוא מסתיר מפני האדם את שאר החלל. יתרון בולט של מאפייני מעקה הזכוכית, על פני חומרי גלם אחרים, הוא שהוא תופס שטח קטן ובכך ביתכם יראה גדול יותר ויפנה לכם מקום לניצול מירבי של החלל.

חזק, עמיד ובטיחותי – בניגוד לדעה הרווחת לפיה זכוכית היא דבר שברירי הרשו לנו לחדש לכם- הזכוכית ממנה עשויים מעקות זכוכית היא חומר עמיד בפני שחיקה, שאינו מתבלה עם הזמן ולא דורש טיפול מיוחד. בנוסף, מעקות הזכוכית נוחים להתקנה ולהסרה ולמען הסר ספק ודאגה- הם מיוצרים בקפידה כך שיהיו בטיחותיים ובהתאם לכל התקנים הנדרשים.

מרשים, סולידי ומדויק – באם החלטתם להתקין מעקה זכוכית במשרד ובאם אם בביתכם הפרטי תדעו שהבחירה שלכם היא לגמרי נכונה. הפשטות והסולידיות של מעקות הזכוכית הופכים אותם לכאלה שמתאימים לכל חלל בו רק יוצבו.  המראה הסולידי של מעקה הזכוכית מעניק גמישות דקורטיבית וכך ניתן יהיה לתכנן מעקות זכוכית מרהיבים, משולבים עם חומרים אחרים ועוד. שילוב מעקות מזכוכית בעיצוב הבית או העסק הוא תוספת דקורטיבית, ,מודרנית ומרשימה.

קרדיט צילום: יחצ

סוגי פרזול למעקות זכוכית

  • מנטים – מנטים הם מעין תופסני מתכת קטנים שמחזיקים את המעקה לכל אורכו. מעקה זכוכית עם מנטים יעניק לחלל בו יוצב מראה סולידי ועדין.
  • עמודים – אם אתם אנשים של דרמה ושואו סוג פרזול זה תפור עליכם. מעקה זכוכית על עמודים מעניק מראה מיוחד ודרמטי יותר וניתן להתקין אותו גם על עמודי נירוסטה וגם על עמודי אלומיניום. עצה שלנו- על אף שעמודי הנירוסטה יקרים יותר, היינו ממליצים דווקא על עמודי האלומיניום היות והמראה שלהם נראה יותר עדין ויפה.
  • מעקה שתול – מדובר במעקה סופר מיוחד שהבסיס שלו מותקן בתחתית הריצוף, מה שיוצר אפקט של ריחוף מאחר ורואים רק את הזכוכית ללא כל אזכור של הפרזול שנמצא כאמור מתחת לריצוף. שימו לב כי המעקה ניתן להתקנה רק בתנאים ספציפיים מאד שחייבים לבוא בהתאמה מלאה לתשתית הקיימת בבית.

מעקות זכוכית בהתאמה אישית – רק בדקור גלאס!

עניין ההתאמה האישית הוא חשוב מאד ומהווה בסיס לכל החלטה של התקנת מעקה. הצוות המקצועי של "דקור גלאס" מתחשב בעובדה כי לכל לקוח צרכים שונים ופרמטרים שונים אשר מתאימים ספציפית לבית או לעסק שלו. חלק מהלקוחות ידרשו מעקה שתול לגדר הזכוכית שלהם, חלקם ירצו עמודונים- כל אחד והחזון שלו. יחד עם החזון שלכם והמקצועיות שלנו ניצור את המוצר הכי מדויק, מרשים ובטיחותי שרק תוכלו לדמיין!

מעוניינים לשלב מעקה זכוכית בבית או בעסק שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית.

 

מאמרים נוספים
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
עו"ד לירושה – מיהו?
לא אחת בחיינו אנחנו שומעים על עורך דין לענייני ירושה...
שילוח בינלאומי: חשיבות שכירת שירותי המומחים בתחום
בעלי עסקים ואנשים פרטיים רבים עוסקים היום יותר ויותר בסחר...
קורס נאמן בטיחות
בטיחות במקום העבודה הינה בעלת חשיבות עליונה לכל ארגון, במיוחד...
חומר לניקוי ריפוד
המדריך השלם למוצרי טיפוח וניקוי ריפודים ברכב
מוצרי טיפוח לרכב הם השקעה חכמה עבור כל בעל רכב...
הרהיטים שגם אתם רוצים שיהיו לכם במשרד
בכל פעם כשאתם נכנסים למשרד שלכם אתם מביטים ימינה ושמאלה...
טנדיר - לבשל בצורה עתיקה
אתם מחפשים את הדרך שתכניס למטבח שלכם עניין? רוצים לבשל...
דילוג לתוכן