מכונת קפה מקצועית

מכונת קפה מקצועית
קרדיט pixbay

אחד הדברים, לעניות דעתי, הטובים ביותר שהקדימה הכניסה לביתנו הוא מכונות הקפה הביתיות, שהופכות עם הזמן ליותר ויותר איכותיות, עם דגש על יכולת לייצר קפה יותר ויותר איכותי וטוב. אני, באופן אישי, רואה את השינוי הזה כמבורך, היות וחיבתי למשקה הכהה והמריר היא גדולה מאד, וחיבתי לקפה איכותי אפילו גדולה יותר. אז איזו מכונת קפה ביתית היא המתאימה ביותר לכם? אנסה לעזור לכם ככל יכולתי.

מכונת קפה ביתית יכולה להיות אוטומטית, או ידנית, כאשר כמו הרבה דברים בחיים – יש מספר אפשרויות בין לבין. התחום של מכונות הקפה שנקרא מכונת קפה חצי מקצועית, או מכונת קפה חצי אוטומטית במקרים מסוימים, הוא מנעד שכולל מספר אפשרויות. החל ממכונה בעלת מספר כפתורים עבור סוגי קפה שונים, ועד מכונה בעלת כפתור המפעיל ומפסיק את זרימת המים הרותחים.

לרוב, למכונת קפה ביתית או מקצועית, יש אפשרות הקצפת חלב בדרך כלשהי. במכונות הפחות מקצועיות מדובר בד"כ בתא מיוחד שאליו מוזגים חלב והמכונה מבצעת את ההקצפה בעצמה, לעומתן במכונות היותר מורכבות ומקצועיות ישנו מקציף חלב הפועל על אדים ומאפשר הקצפה ידנית של החלב.

הבדל נוסף הוא בצורת הקפה אשר בו המכונה משתמשת. כאשר רוב המכונות משתמשות בפודים, שהם בעצם שקיקים המכילים קפה טחון, או בקפסולות, שהן מכלים קטנים המכילים קפה טחון, ישנן מכונות קפה המשתמשות בקפה טחון שאינו בפודים או קפסולות, או אפילו מכונות בעלות מטחנה עצמית, אשר משתמשות בפולי קפה וטוחנות אותם בעצמן.

מבין מכונות הקפה המשתמשות בקפה טחון ישנן כאלו בעלות משקל עצמי, אשר מודדות את כמות הקפה הדרושה למזיגת כוס קפה, ומכינות את הקפה לחליטה בעצמן, וישנן מכונות קצת יותר מקצועיות, אשר דורשות מדידה של כמות הקפה על ידי המשתמש, והכנת הראש עבור המכונה ("ראש" של מכונת קפה הוא בעצם ידית המכילה מסננת לתוכה מוזגים את הקפה הטחון, מהדקים, ומחברים לברז ייעודי במכונה).

כל מכונות הקפה הביתיות, כמובן, דורשות חיבור לחשמל, שכן אלו מכשירים חשמליים. מעבר לכך, ישנן מכונות אשר מכילות "אמבטיה" משלהן שאותה ממלאים במים עבור המכונה לשימוש, וישנן מכונות אשר מתחברות בעצמן לברז מים והן בעלות משאבה עצמאית ומסוגלות לווסת את כמות המים הדרושה.
כמו כן, לרוב המכונות הביתיות יש דוד אחד לחימום והרתחת המים, שממנו יוצאים גם המים אשר חולטים את הקפה וגם המים המשמשים לקיטור להקצפת החלב.

מאמרים נוספים
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
נחת בישראל! SKECHERS X SNOOP DOGG
רמה אחרת של סטייל ונוחות! מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי...
לא רק לבן: הנעלה חגיגית לפסח ולאביב
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בנעלי נוחות אופנתיות, נכנסת לחג...
מבצע מתנות שוות לפסח ב 20 ₪ בלבד!! בעופר בילו סנטר
מבצע מתנות ב – 20 שח יערך החל מ-07.04.24 עד...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
דילוג לתוכן