מייקל גרינברג נשיא ומייסד סקצ'רס העולמית זכה בתואר " איש השנה" מטעםFN-Footwear News בטקס ה-FNAA על פועלו למען חינוך וילדים עם צרכים מיוחדים

מייקל גרינברג נשיא ומייסד  סקצ'רס העולמית זכה בתואר " איש השנה" מטעםFN-Footwear News  בטקס ה-FNAA  על פועלו למען חינוך וילדים עם צרכים מיוחדים
צילום: יחצ

קרן סקצ'רס וידידות שהוקמה על ידו לפני 15 שנה, גייסה יותר מ 24 מיליון דולר למטרה זו ושותפה בגיוס תרומות לבניית קמפוס לצעירים עם צרכים מיוחדים בהשקעה של 55 מיליון דולר
הפרס הוענק לו על ידי מרתה סטיוארט בטקס שנערך בניו יורק, שבו הפתיע בנוכחותו הראפר סנופ דוג

מייקל גרינברג, נשיא ומייסד שותף בחברת ההנעלה מהמצליחות בעולם: סקצ'רס, אותה הוא מנהל לצד אביו המייסד והמנכ"ל רוברט גרינברג, זכה בימים אלו בתואר "איש השנה" מטעם FN-FOOTWEAR NEWS. התואר הוענק בעיר ניו יורק, בטקס חגיגי עטור כוכבים שכלל מאות מוזמנים. את התואר העניקה מרתה סטיוארט והפתיע בנוכחותו הראפר סנופ דוג, שניהם פריזנטורים המותג סקצ'רס.

את התואר איש השנה קיבל גרינברג על פועלו למען חינוך וקידום ילדים עם צרכים מיוחדים. קרן סקצ'רס וידידות שהקים לפני 15 שנה גייסה עד כה למעלה מ 24 מיליון דולר למטרה זו ושותפה בולטת ומרכזית בגיוס כספים לבניית קמפוס לצעירים עם צרכים מיוחדים ובנייתו על שטח של 3.25 דונם, בהשקעה של 55 מיליון דולר, צפויה להסתיים בשנת 2025.

גיוס הכספים נערך בין היתר באמצעות צעדת ידידות לגיוס צדקה – Friendship Walk שנערכת בכל שנה בסתיו ואליה מגייסים סקצ'רס את הכוכבים שצועדים יחד עם המותג, השנה השתתפו: ברוק בורק ואמנדה קלוטס, כמו גם אייקון הטלוויזיה של שנות ה-90, מר T. הצעדה יצאה ממזח מנהטן ביץ' ב- L.A וגרינברג פתח את הצעדה בדברי תודה לאלפי המשתתפים ונותני החסות שנרתמו למאמץ.

גרינברג נשא דברים ואמר: "הצמיחה של סקצ'רס ב-31 שנים האחרונות היא סיפור שמאחוריו יש אנשים רבים. שום דבר אינו מושג לבד על אי בודד, זו עבודת צוות. המנטור וההשראה שלי הוא האבא שלי, רוברט. התשוקה שלו, דרכי ההתמודדות שלו, הוא גורם לאנשים לעקוב אחר מעשיו ולהאמין במה שהוא אומר ולהאמין בו. הוא השראה אמיתית עבורי וממנו קיבלתי השראה למוסר עבודה ורצון להצליח".

"זה יהיה בית ספר שמוקדש למתן סיוע והכוונה לחיים לילדים עם צרכים מיוחדים", אמר גרינברג. "כאשר ילד עם צרכים מיוחדים מסיים תיכון, יש מעט מאוד היצע עבורו מהמדינה . הקמפוס יספק הכשרה מקצועית, עבודה ויעניק את הכלים להיכנס לעולם העבודה ולמצוא את התשוקות ומטרות לכל החיים. זה הולך לחולל מהפכה בחינוך ".

על רווחי החברה סיפר גרינברג ואמר: "בשלושת הרבעונים הראשונים של 2023, המותג סקצ'רס הניב מכירות של 6.04 מיליארד דולר, עלייה של 8.5 אחוזים מהתקופה המקבילה לפני שנה." לדבריו: "הייתה לנו את השנה החזקה ביותר בהיסטוריה של החברה. אנחנו גאים בזה והיעד הוא להגיע לרף 10 מיליארד דולר עד 2026".

גם בישראל המותג בצמיחה משמעותית עם 23 סניפים ומשווק בכ- 400 נקודות מכירה סיטונאיות. כבר השנה צפויים להיפתח 3 סניפים נוספים ברחבי ישראל במיקומים אסטרטגיים ונחשקים שאמורים להמשיך את מגמת הצמיחה וההתפתחות של המותג.

השנה, סקצ'רס עשתה קפיצה משמעותית כשנכנסה לקטגוריות הספורט המקצועי בכדורגל ובכדורסל והודיעה על מינויים של שגרירים חדשים: החלוץ המוביל בכדורגל הארי קיין מקבוצת באיירן מינכן ובכדורסל- ג'וליוס רנדל מהניו יורק ניקס וטרנס מאן מהלוס אנג'לס קליפרס. גרינברג ציין את הכניסה לקטגוריות אלו ואמר: " זוהי גולת הכותרת והמצפן שלנו. זה הכיוון אליו הולכת החברה".

לשנת 2024 שעומדת בפתח, רמז גרינברג שהוא מתכנן עוד יוזמות גדולות, כולל פרסומת שמושכת תשומת לב
עבור סופרבול LVII. "סקצ'רס הוא מותג שנוגע בכל תחומי החיים, אז אני באמת מאמין שהשמיים הם הגבול."

סקצ'רס ישראל מציע מגוון רחב של מוצרי לייף סטייל ופרפורמנס – נעליים לנשים, גברים וילדים לכל גיל בכל סגנון, מסניקרס ליום יום ועד לנעלי ספורט מקצועיות מצוידות בטכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך, עם דגש על נוחות בלתי מתפשרת, איכות ועמידות. בנוסף לנעליים סקצ'רס מציעה גם ביגוד ספורט לנשים וגברים, אקססוריז ועוד.

צילום: יחצ

 

 

מאמרים נוספים
מבצע קיץ ברשת לי קופר קידס: פריט שני ב- 50% מקולקציית קיץ 2024
רשת האופנה לילדים: לי קופר קידס במבצע קייצי על הקולקציה...
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
מתנת פסח חינוכית לילדים סקרנים: מיני מיקרוסקופ בעל 7 פונקציות!
המותג האמריקאי החדש בישראל CARSON, המתמחה באביזרים אופטיים מתקדמים המעוגנים...
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
זה הטרנד שכולם ידברו עליו בקיץ הקרוב באדיבות רשת SCOOP
תתחילי להתרגל שמהקיץ הקרוב הג'ינס לא יהיה רק כמכנס- הכל...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית אביב קיץ 2024 לנשים מבית TAG WOMAN
קולקציה נשית ורכה המצליחה לתרגם את הטרנדים העכשוויים לבגדים על...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
דילוג לתוכן