מחירי משאבה למכונת כביסה

מחירי משאבה למכונת כביסה
מקור FREEPIK

מכונת כביסה מורכבת משורה ארוכה של חלקים, ביניהם הצנרת, התוף, האימפלר ועוד. אחד החלקים החשובים ביותר היא כמובן משאבת הניקוז אשר תפקידה להעביר את המים המלוכלכים אל הצנרת ומכאן אל הביוב. כמו כל מכשיר מכאני-חשמלי מורכב, גם מכונת כביסה עלולה להתקלקל עקב סיבות שונות לאורך השנים, ובכלל זאת גם המשאבה שלה. במקרה זה, ניתן לקרוא לטכנאי שיתקן או יחליף את המשאבה וניתן לנסות לתקנה לבד.

כמה תעלה לי משאבה חדשה?

על השאלה הזו אין תשובה אחידה מפני שהמחירים משתנים בהתאם לסוג המשאבה, התלוי כמובן בדגם מכונת הכביסה שיש לכם. יחד עם זאת, לא מדובר בפערי הבדלים מאוד משמעותיים, ולמעשה העלויות הן סבירות לחלוטין. באופן כללי, מחיר משאבה מכונת כביסה עשוי לנוע בין מאה למאתיים שקלים. מצד שני, כאשר מזמינים טכנאי צריך להיפרד מסוכם יותר גבוה עקב עלויות העבודה. הבשורות הטובות הן שגם החלפת משאבה על ידי טכנאי אינה כרוכה בהוצאה גבוהה במיוחד, ולרוב המחיר ינוע בין שלוש מאות חמישים לארבע מאות חמישים עבור העבודה כולה.

יש לציין שכאשר מזמינים טכנאי עלות המשאבה עצמה יכולה להשתנות, לא רק בהתאם לדגם אלא בהתאם למה שהטכנאי מחזיק אצלו. כלומר, ייתכן שבמקרה יש לטכנאי משאבה תקינה שפירק בנסיבות כאלו ואחרות ממכונה רלוונטית, וכך תקבלו מחיר זול יותר עבור משאבה תקינה – גם אם לא חדשה. בנוסף, בשיחה עם הטכנאי חשוב כמובן לציין את דגם מכונת הכביסה שיש אצלכם בבית, והוא לא יתקשה לאתר אותה אצל הספקים השונים. כמובן גם שחשוב לבחון את הצעת המחיר שניתנה לכם ולבחור בטכנאי שנשמע אמין ומציע מחיר בטווח המקובל. עוד עניין שמשפיע על משאבות הוא היותן מקוריות של יצרנית המכונה, או לא מקוריות, כאשר האחרונות כמובן יותר זולות ולעיתים קרובות בערך באותה הרמה של המקוריות היותר יקרות.

התקנה עצמית או עם טכנאי

החלפת משאבה מכונת כביסה היא מלאכה קלה למדי עבור הטכנאי, ויותר מורכבת עבור אדם מן השורה. יחד עם זאת, ישנם ברשת מדריכים כתובים ובסרטונים שלוקחים אתכם צעד אחר צעד לעבר הרכבה. כמו כן, במדריכים אלו תמצאו מספר צעדים שיש לבצע לפני שמחליפי משאבה, שיאפשרו לכם להימנע מכל הפרויקט על ידי זיהוי תקלה שלמעשה אינה מצריכה החלפת משאבה. למשל, ייתכן חסימות באימפלר או בצינור הניקוז, חסימה במסנן, תקלה בחיישנים וכדומה. לאחר מכן, אם מתברר שצריך להחליף משאבה והחלטתם לעשות זאת לבד, הגיעו אל החנות או הזמינו משאבה און-ליין כשאתם בטוחים בדגם המכונה שיש ברשותכם.

מאמרים נוספים
הכלים של נעמן, המחמאות כולן שלכם: לכבוד חג הפסח נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2024 לבישול מקצועי ופרקטי ולשדרוג חווית האירוח
בין כוכבי הקולקציה: סדרת כלי בישול 100% יציקת אלומיניום Black Stone...
מותג העיצוב החדש ZAGAMIX משיק קולקציית ריהוט גן איכותית ועדכנית
תחושת השהיה בחוץ והאוורור ללא הצורך לעזוב את הבית, קנו...
אם עוד לא יצא לכם להכין ג'חנון – עכשיו לא תוכלו
נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל משיק...
הפוך על הפּוּךְ מה כדאי: פוך טבעי או פוך סינטטי?
ויויאן מקמל, מנהלת מחלקת סחר ורכש ורדינון, עם עצות פרקטיות...
ריכוז סיילים והנחות סוף שנה!
בית ואלקטרוניקה מבצע סוף שנה בסולתם מותג כלי הבישול והאפייה סולתם מציע...
רשת זגה – פינות אוכל יוצאת במבצעי סוף שנה
רשת זגה פינות אוכל יוצאת במבצעי סוף שנה, במסגרתם תעניק...
מותג העיצוב החדש ZAGAMIX משיק בישראל את הטרנד המוביל לשנה החדשה: שולחנות קפה
גולת הכותרת: שולחנות קפה עם מקום אחסון מותג העיצוב החדשני ZAGAMIX,...
מתנות מושלמות ומשתלמות לחג!
חג ראש השנה ותחילתה של השנה החדשה זו הזדמנות מושלמת...
כך תיהנו משינה טובה יותר בימי הקיץ החמים
אדם ממוצע מבלה כשליש מחייו בשינה. ארגון הבריאות העולמי מציין...
חליטות גם בקיץ: סדרה חדשה של בקבוקי שתייה עם מסננות חליטה
שניה לפני ששבועות (הידוע גם בשם 'חג המים') מגיע, המותג...
דילוג לתוכן