מותג הטיפוח גרנייה יוצא בשיתוף פעולה עולמי עם נשיונל ג'אוגרפיק

מותג הטיפוח גרנייה יוצא בשיתוף פעולה עולמי עם נשיונל ג'אוגרפיק
גרנייה בשיתוף נשיונל גיאוגרפיק צילום: יחצ גרנייה

ובמסגרתו משיק מהלך מודעות עולמי המעודד צרכנים לנקוט צעד ירוק אחד

במסגרת המהלך תושק סדרת דיגיטל חדשה הנועדה לעודד 250 מיליון איש בישראל ובעולם לעבור לצריכה מקיימת.

 מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה הכריז בשישי האחרון (1.10) על שיתוף פעולה עולמי עם נשיונל ג'אוגרפיק במסגרתו משיק מהלך עולמי למודעות צרכנים לנקוט צעד ירוק אחד. המהלך נועד לעודד  250 מיליון איש בכל העולם לעבור לצריכה מקיימת.

מסקר עולמי שערך המותג גרנייה עולה כי למרות ש-81% מהצרכנים רוצים לחיות חיים מקיימים יותר, פחות מ-6% נוקטים פעולות יומיומיות על מנת להגן על כדור הארץ. כתוצאה מכך, חושפים בגרנייה את אבן הדרך הבאה של המותג בנושא "יופי ירוק" עם השקת קמפיין מודעות שיעלה בישראל ובעולם, אשר מוקדש לצריכה בת קיימא.

במסגרת המהלך תושק סדרה דיגיטלית חדשה, בהפקת נשיונל ג'אוגרפיק קריאייטיב וורקס
(National Geographic CreativeWorks),  חברת הפקה בעלת מוניטין וותק רב שנים, אשר במרכזה חוקרות של נשיונל ג'אוגרפיק, ישתפו ידע ועצות בנושאי קיימות מרכזיים הקשורים לתעשיית הביוטי ובתחומי הקיימות. זהו צעד ראשון במחויבות חדשה של גרנייה, כחלק מהאג'נדה הסביבתית של המותג, שמטרתה לעודד כרבע מיליארד איש בישראל ובעולם לחיות באופן ירוק יותר, עד שנת 2025.

הקרנת הבכורה של הסדרה החדשה תתקיים בתערוכת אקספו דובאי 2020, ולאחריה תושק ברחבי העולם.
מחויבות זו של גרנייה, להעלות מודעות לקיימות בקרב 250 מיליון איש, היא מחויבות נוספת מתוך שורה של יעדים שאפתניים עד 2025 שמטרתם להפחית את ההשפעה הסביבתית של כל שרשרת הערך של המותג. בגרנייה תימשך הטרנספורמציה בתחום הקיימות, אך הידיעה ש-80% מטביעת הרגל הפחמנית של שמפו מגיעה משימוש ביתי, מחייבת גם להעלות את מודעות הצרכנים לפעולות שהם יכולים לנקוט.

 התוכן שהפיקו יחד גרנייה ונשיונל ג'אוגרפיק יכלול הסברים על נושאים כגון: פלסטיק ואריזות, צריכת מים ומדע ירוק ובנוסף, יינתנו עצות מעשיות במטרה להעלות את המודעות הצרכנית לקיימות ולעודד אותם לנקוט צעד ירוק אחד בחיי היום יום שלהם.

אדריאן קוסקאס, נשיא גרנייה העולמי מסר: "קיימות יכולה להיות נושא מרתיע והמטרה שלנו היא להנגיש אותה,    עשינו זאת עם המוצרים שאנו מייצרים, כמו שפופרות המשלבות קרטון ממוחזר ומוצרים הניתנים למילוי מחדש,  אבל אנחנו רוצים ללכת רחוק יותר.  באמצעות הסדרה החדשה  של נשיונל ג'יאוגרפיק קריאייטיב וורקס, אנו שואפים לתת לצרכנים  גישה למומחים מובילים ולעצות שלהם כיצד  לחיות חיים יומיומיים ירוקים יותר."

גרנייה בשיתוף נשיונל גיאוגרפיק צילום: יחצ גרנייה
גרנייה בשיתוף נשיונל גיאוגרפיק צילום: יחצ גרנייה
גרנייה בשיתוף נשיונל גיאוגרפיק צילום: יחצ גרנייה
גרנייה בשיתוף נשיונל גיאוגרפיק
צילום: יחצ גרנייה
מאמרים נוספים
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
זה הטרנד שכולם ידברו עליו בקיץ הקרוב באדיבות רשת SCOOP
תתחילי להתרגל שמהקיץ הקרוב הג'ינס לא יהיה רק כמכנס- הכל...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית אביב קיץ 2024 לנשים מבית TAG WOMAN
קולקציה נשית ורכה המצליחה לתרגם את הטרנדים העכשוויים לבגדים על...
חנות פופ אפ לעיצוב זרי פרחים, מתנות מקוריות ומארזים מעוצבים תיפתח לקראת פסח בעופר בילו סנטר
מבצע לרגל פתיחת חנות הפופ אפ: מארז מתנה מיוחד בעלות של...
נחת בישראל! SKECHERS X SNOOP DOGG
רמה אחרת של סטייל ונוחות! מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי...
המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה: אטריות שעועית
עם "תווית נקייה", ויגן פרנדלי וכשרות לפסח ובאריזה המכילה 6 "עוגות"...
לא רק לבן: הנעלה חגיגית לפסח ולאביב
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בנעלי נוחות אופנתיות, נכנסת לחג...
רשת גלי יוצאת במבצע על סנדלי נשים וילדים: זוג שני ב 59.90 ₪
רשת נעלי גלי יוצאת במבצע על סנדלי נשים וילדים במסגרתו,...
דילוג לתוכן