מותג הדרמו-קוסמטיקה CeraVe סרווה, זכה בפרס, "BRAVO – המלצת הצרכנים"

מותג הדרמו-קוסמטיקה CeraVe סרווה, זכה בפרס, "BRAVO – המלצת הצרכנים"
צילום יחצ

מותג הדרמו-קוסמטיקה CeraVe סרווה, זכה בפרס, "BRAVO – המלצת הצרכנים" על סדרת SA – סדרת טיפוח חדשנית! המסייעת בהחלקת העור ובשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור.

BRAVO הוא ההמלצה אמיתית של הצרכנים בישראל. התואר הוענק על מוצר/שירות, ולאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים.

מידי שנה, מושקים בישראל אלפי מוצרים ושירותים חדשים במגוון תחומים. "BRAVO – המלצת הצרכנים" מוענק רק למוצרים ושירותים חדשים, שצרכנים שבעי רצון ממליצים עליהם לאחרים. הדבר מעודד יצרנים ומשווקים להשיק חדשנויות, שמותאמות לצרכים האמיתיים של הלקוחות.

צילום יחצ

רשימת המועמדים ל-BRAVO הורכבה מהמוצרים ומהשירותים הבולטים מבחינת חדשנות ומכירות, שהושקו לאחרונה בישראל. (המועמדים לא היו צריכים לשלם עבור המועמדות וההשתתפות במחקר או עבור הזכייה.) וממקורות מידע מגוונים שהוצלבו זה עם זה כמו: המלצות של צרכנים חובבי חדשנות ושל חברי קהילת הצרכנים של BRAVO, נתוני מכר של חברת StoreNext, מידע מרשתות שיווק, והתייעצות עם מומחים ועם משווקים.
בכל תחום הוענק רק BRAVO אחד: למוצר שקיבל את הציון המשוקלל הגבוה ביותר בקטגוריה, ובתנאי שלפחות 75% מהמשתמשים בו היו שבעי רצון.

סדרת SA – סדרת טיפוח חדשנית לסובלים מהתופעה העורית המאופיינת בעור מחוספס גבשושי ויבש (כמו עור ברווז). ומסייעת בהחלקת העור ובשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. הסדרה כוללת: 2 מוצרים סה"כ, קרם לחות (ב-2 נפחים שונים) ותחליב ניקוי.

הסדרה מכילה חומצה סליצילית, אוריאה ו- 3 סרמידים חיוניים: 1, 3, ו- 6-II, על מנת לסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור, וטכנולוגיית MVE המסייעת בהחדרת הסרמידים החיוניים אל העור ומעניקה לחות לאורך כל היום, מבלי להותיר תחושה שמנונית. היפואלרגני. ללא בישום. פותח עם דרמטולוגים.

את פעילות BRAVO בישראל מארגנת קבוצת בראבו, המנהלת גם את פעילות מועדון Superbrands בישראל ב-15 השנים האחרונות, ואת פעילות פרסי BRAVO להצטיינות בשירות וחוויית לקוח.

מאמרים נוספים
שעון קיץ זז קדימה: שוק השעונים צפוי להנות מצמיחה שנתית ממוצעת של 5.94%, איזו מדינה מובילה את השוק ? ואלו מגמות כובשות את השוק?
הזמן רץ ושוק השעונים רק מרוויח מזה, דוח שפורסם בנובמבר...
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
להיראות ולהרגיש טוב בלחיצת כפתור: אופנה מקוונת תופרת את העתיד
עולם האופנה עובר מהפכה שקטה אך מהירה בשנים האחרונות עם...
ככה ייראה ארון הנעלים שלכן בקיץ 2024 - קבלו את הטרנדים החמים של :SCOOP כפכפים דנים, שילובי דמוי עור, עקב מעץ וסניקרסים בצבעוניות עזה
העונה החדשה מפתיעה ומביאה עמה טרנדים חדשים, השראות, ושילובים לא...
לנעול בקלות ובנוחות בלי להשתמש בידיים: המותג סקצ'רס משיק קולקציית נעליים לילדים עם הטכנולוגיה הפופולארית של המותג- slip ins המאפשרת לנעול נעליים בלי שימוש בידיים
מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS משיק: קולקציית נעלי ילדים...
גלי מציגה: קולקציית נעלי בובה - הטרנד הלוהט של קיץ 2024
נעלי הבובה התחילו את דרכן כקלאסיקה השואבת השראה מעולמות הבלט...
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
סנונית אביבית ראשונה
רשת הלב הכחול, המייבאת ארצה מגוון מותגי הנעלה בינלאומיים ומתמחה...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
הכלים של נעמן, המחמאות כולן שלכם: לכבוד חג הפסח נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2024 לבישול מקצועי ופרקטי ולשדרוג חווית האירוח
בין כוכבי הקולקציה: סדרת כלי בישול 100% יציקת אלומיניום Black Stone...
דילוג לתוכן